Моторное масло

Автор Сергей, 11 Січня 2008, 18:46:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

В кого яке масло в двигуні

Aral
4 (2.5%)
Bizol
2 (1.2%)
BP
2 (1.2%)
Castrol
12 (7.5%)
Elf
9 (5.6%)
Fuchs
1 (0.6%)
Liqui Moly
13 (8.1%)
Mobil
10 (6.2%)
Motul
3 (1.9%)
Neste
2 (1.2%)
Ravenol
1 (0.6%)
Shell
16 (9.9%)
Total
0 (0%)
Venol
2 (1.2%)
XADO
22 (13.7%)
ZIC
19 (11.8%)
Lukoil
11 (6.8%)
Інше
32 (19.9%)

Всього голосів: 161

YUKON

Цитата: Salek від 02 Квітня 2018, 14:15:16
Тут только стоимость огорчает :-D
Що є то є! Я брав за 246 грн., до НР, а після 288.https://avtozvuk.ua/info/25593

Алексчук

Цитата: Salek від 02 Квітня 2018, 14:24:04
Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:17:56
Ну і редукційний клапан на фільтрі ще ніхто не відміняв.
Для этого надо чтоб засрался фильтрующий элемент.

И сразу загорится лампа давления масла в системе.

Володимир

Цитата: Salek від 02 Квітня 2018, 14:24:04
Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:17:56
Ну і редукційний клапан на фільтрі ще ніхто не відміняв.
Для этого надо чтоб засрался фильтрующий элемент.
Не обов"язково, в -30 запустив двигуна, випадково сильно газнув, і масло летить повз фільтруючий елемент.
Цитата: Алексчук від 02 Квітня 2018, 14:35:34
Цитата: Salek від 02 Квітня 2018, 14:24:04
Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:17:56
Ну і редукційний клапан на фільтрі ще ніхто не відміняв.
Для этого надо чтоб засрался фильтрующий элемент.
И сразу загорится лампа давления масла в системе.
Зразу ні, масло то буде йти через редукційний клапан.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Buzyan

Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:59:03
Цитата: Salek від 02 Квітня 2018, 14:24:04
Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:17:56
Ну і редукційний клапан на фільтрі ще ніхто не відміняв.
Для этого надо чтоб засрался фильтрующий элемент.
Не обов"язково, в -30 запустив двигуна, випадково сильно газнув, і масло летить повз фільтруючий елемент.
Цитата: Алексчук від 02 Квітня 2018, 14:35:34
Цитата: Salek від 02 Квітня 2018, 14:24:04
Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:17:56
Ну і редукційний клапан на фільтрі ще ніхто не відміняв.
Для этого надо чтоб засрался фильтрующий элемент.
И сразу загорится лампа давления масла в системе.
Зразу ні, масло то буде йти через редукційний клапан.
Смотря какое применяемое масло. 10w да пойдет мимо фильтра через клапан то больше чем на масле 5w а вот в каком соотношении где больше где меньше таких данных не встречал. Несомненно прокачиваемость 5w больше и опасения недомазаного вкладыша кв меньше.
Косвенным признаком качества масла является угар. У меня от замены 10 тык без долива при пробеге 156 тык.
0503881138 0633061992

YUKON

Цитата: Buzyan від 02 Квітня 2018, 15:09:58
У меня от замены 10 тык без долива при пробеге 156 тык.
Вадім, спорили і не один раз...немає авто, які не беруть мастило...далі тему не розвиватиму але ж - але ж.

Buzyan

Тю да шо ж ты..... Разве у меня одного на десять тык масло не берёт?
Дык нужно ж знать особенность тавромашинки. Не лить полный уровень до отметки max а заливать уровень 3/4.
Если лить до маха то пробег три тыщи и масло упало до 3/4 и так можно доливать раза  три-четыре  и на десять тык исправный мотор на долив мотор литрушку масла берёт. А шо ж ему делать если масло в горле стоит?
Прямой путь закоксовку  колец. Работает вентиляция картера и разрежение вытягивает масляный туман. Такая физика процесса. .
А правду нидэ диты.
0503881138 0633061992

Володимир

Цитата: Salek від 02 Квітня 2018, 15:07:42
Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:59:03
Не обов"язково, в -30 запустив двигуна, випадково сильно газнув, і масло летить повз фільтруючий елемент.
Ну запуск при морозе это да,во многом зависит от качества масла.


Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:59:03
Зразу ні, масло то буде йти через редукційний клапан.
Давление не меняется,только масло не фильтрованное.
Salek, может мне с тобой общатся на русском, а то у меня впечатление что ты меня не понимаеш?
Цитата: Buzyan від 02 Квітня 2018, 15:34:00
Тю да шо ж ты..... Разве у меня одного на десять тык масло не берёт?
Дык нужно ж знать особенность тавромашинки. Не лить полный уровень до отметки max а заливать уровень 3/4.
Если лить до маха то пробег три тыщи и масло упало до 3/4 и так можно доливать раза  три-четыре  и на десять тык исправный мотор на долив мотор литрушку масла берёт. А шо ж ему делать если масло в горле стоит?
Прямой путь закоксовку  колец. Работает вентиляция картера и разрежение вытягивает масляный туман. Такая физика процесса. .
А правду нидэ диты.
В мене також за 10 тисяч рівень масла не падає, були навіть випадки що заливав рівень більше відмітки макс, то рівень нікуди не дівався.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

оце то полеміка, і для чого і нафіга, хто шо хоче то і ллє, мотори всі різні бо то є наше, в одного на 50тисячах не міняє масло і все добре у другого і 30 не прошла і жере. а хтось когось питає як він їздить, якщо херачить по трасі 150-160 і аж закипає то яке там масло буде, воно вигорить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Salek від 02 Квітня 2018, 16:22:16
Spoiler
Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 16:15:12
Salek, может мне с тобой общатся на русском, а то у меня впечатление что ты меня не понимаеш?
Может ты меня. ;)
Spoiler
Вот Жилика с YUKON не с первого раза миномаю :-D
[close]

Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 16:15:12
Spoiler
Цитата: Salek від 02 Квітня 2018, 15:07:42
Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:59:03
Не обов"язково, в -30 запустив двигуна, випадково сильно газнув, і масло летить повз фільтруючий елемент.
Ну запуск при морозе это да,во многом зависит от качества масла.
Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:59:03
Зразу ні, масло то буде йти через редукційний клапан.
Давление не меняется,только масло не фильтрованное.
[close]
[close]
Ты всё правильно написал,я дополнил.Что не так? ;)
Та все так, тільки після останнього повідомлення зрозумів смисл повідомлення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aryan

#3279
Насмілюсь масляним професіоналам дати поради:
1. Оті масла що Salek запитував : GT і KIXX по японским стандартам є мінералка, по європейським синтетикою. Насправді не мають ні краплі синтетичної основи. Це мінералка очищена методом гідрокрекінга. Крім того ці масла маркетологами позиціонуються як єкологічні, вся суть цієї екології в тому що якщо людині зменшити кількість поживних речовин в їжі то вона проживе менше і тому менше нашкодить екології.
2.  Buzyan не існує системи доочистки Low SAPS, є масла що мають мінімальну кількість "поживних речовин" і називаються вони - Low SAPS. Дивись пункт 1.
3.  Не існує масел для турбованих двигунів, це міф.
4.  Промивки майже не миють.
5.  Масло майже завжди проходить через перепускний клапан фільтра, тільки в сталому режимі руху при повністю прогрітому маслі він майже не відкривається.
6.  Завжди користувався фільтрами Колан, в ньому фільтрується і перепускний клапан. Зараз в моєму двигуні перепускний клапан встановлено в блоці двигуна тому мої фільтра не мають ніяких клапанів. Тому вибираю фільтра зі значно більшою площею фільтруючого елементу.
7.  Відсутність угару масла це не показник якості масла, це показник справності двигуна.
8.  Зольність - це не те що засирає двигун, Засирають двигун в першу чергу продукти деструкції присадок. Все залежить від того чи утримує база (масло) в собі присадки при високих температурах.
9. Дійсно якісне масло має в своєму складі естери, це дозволяє стабілізувати суміш база-присадки і витримувати дуже високі температури. Нажаль такі виробники як мотюль тільки хвастають естерами, а насправді заливають 2-3 %. Інші і не згадують про нах, хоча добавляють 10-15%.
10.  Зараз почалася тенденція заміни естерів в якісних маслах на анафілактичні нафталіни, вроді теж непогано, тільки вся суть в економії.
11. Найстійкіші масла мають в складі поліалкіленгліколі.
12. Поліальфаолефіни крім гарних низькотемпературних не мають ніяких інших корисних властивостей, не "розчиняють" присадки, мають високе внутрішнє тертя, погаго змазують, висушують сальники, у випадку позкладання дають відкладення які абсолютно нерозчинні.....


Aryan

ну ти вже на посаді "Славутомастер", так вчися робити висновки самостійно. я вроді написав доступно!

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Vitaliy.

Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:17:56
редукційний клапан на фільтрі
Что за зверь такой, что я об этом незнаю?  ;)
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Алексчук

Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:59:03
Цитата: Алексчук від 02 Квітня 2018, 14:35:34
Цитата: Salek від 02 Квітня 2018, 14:24:04
Цитата: Володимир від 02 Квітня 2018, 14:17:56
Ну і редукційний клапан на фільтрі ще ніхто не відміняв.
Для этого надо чтоб засрался фильтрующий элемент.
И сразу загорится лампа давления масла в системе.
Зразу ні, масло то буде йти через редукційний клапан.

Редукционный клапан сбрасывает масло назад в картер, а не в линию смазки двигателя, а датчик стоит после фильтра.

Buzyan

Цитата: Aryan від 02 Квітня 2018, 18:58:20
Насмілюсь масляним професіоналам дати поради:
1. Оті масла що Salek запитував : GT і KIXX по японским стандартам є мінералка, по європейським синтетикою. Насправді не мають ні краплі синтетичної основи. Це мінералка очищена методом гідрокрекінга. Крім того ці масла маркетологами позиціонуються як єкологічні, вся суть цієї екології в тому що якщо людині зменшити кількість поживних речовин в їжі то вона проживе менше і тому менше нашкодить екології.
2.  Buzyan не існує системи доочистки Low SAPS, є масла що мають мінімальну кількість "поживних речовин" і називаються вони - Low SAPS. Дивись пункт 1.
3.  Не існує масел для турбованих двигунів, це міф.
4.  Промивки майже не миють.
5.  Масло майже завжди проходить через перепускний клапан фільтра, тільки в сталому режимі руху при повністю прогрітому маслі він майже не відкривається.
6.  Завжди користувався фільтрами Колан, в ньому фільтрується і перепускний клапан. Зараз в моєму двигуні перепускний клапан встановлено в блоці двигуна тому мої фільтра не мають ніяких клапанів. Тому вибираю фільтра зі значно більшою площею фільтруючого елементу.
7.  Відсутність угару масла це не показник якості масла, це показник справності двигуна.
8.  Зольність - це не те що засирає двигун, Засирають двигун в першу чергу продукти деструкції присадок. Все залежить від того чи утримує база (масло) в собі присадки при високих температурах.
9. Дійсно якісне масло має в своєму складі естери, це дозволяє стабілізувати суміш база-присадки і витримувати дуже високі температури. Нажаль такі виробники як мотюль тільки хвастають естерами, а насправді заливають 2-3 %. Інші і не згадують про нах, хоча добавляють 10-15%.
10.  Зараз почалася тенденція заміни естерів в якісних маслах на анафілактичні нафталіни, вроді теж непогано, тільки вся суть в економії.
11. Найстійкіші масла мають в складі поліалкіленгліколі.
12. Поліальфаолефіни крім гарних низькотемпературних не мають ніяких інших корисних властивостей .
Выскажусь по пункту 3 --не существует масел для турборованых моторов. Это миф.
Вы понимаете сколько оборотов крутится турбина и какая там температура? Почему мотор с турбиной рекомендуют не глушить сразу а дать ему поработать? Дать ему порабртать нужно пототому чтоб масло которое проходит оно охлаждает раскаленную турбину иначе масло не на самих втулках турбины а при входе выходе будет закоксовываться врезультате уменьшается проток и производительность турбины падает.  И потому в турбированых моторах минералку не применяют о чем я выше и сказал стремное масло не для турбированых моторов. Очень даже смешно что в японцев является говном у европейцев является золотом.
По вашим высказываниям вы где-то и чего-то читали но наверно все мимо и все не о том. Прошу вас ознакомиться что является системой доочистки Low Saps И прежде чем вступать в спор и кого-то называть масляным професионалом ( Я всего лишь говорил что знаю что пользую в своем моторе )) вам бы больше овладеть вопросом о котором вы говорите
http://akka-technics.ru/knowledge-base/9-directory/18-low-saps
0503881138 0633061992