Флудилка 2018

Автор Андрій, 01 Січня 2018, 19:49:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 15:33:13Колись ще в радянському в журналі "За рулем" писали що коефіцієнт менший ніж в вісімки, і малювали його порядка 0,26-0,28.
Гонять. Ось гляньте, які форми (особливо задня частина) у вилизаних іномарок з такими коефіцієнтами: https://ru.wikipedia.org/wiki/Коэффициент_аэродинамического_сопротивления_автомобиля
нашим обрубкам такі коефіцієнти недосяжні.

Цитата: Toris від 25 Квітня 2018, 14:52:33Продуктивність форсунки 128 мл/хв, тепер рахуємо 128*4*60/1000=30,72 л/г. Це максимальна витрата яку можуть видати 4 постійно відкриті форсунки за одну годину. Якщо перевести в літри на 100 кмг то, при 60 кмг, максимально можлива витрата 30,72 л/100, при 120 кмг 15,36 л/100, і т д. Так що 20-30 літрів на 100 км, можна отримати тільки якщо прикріпити до фаркопа камаз.
Я пораховував не продуктивність наших двигунів, а потрібну потужність для польоту кузова при 150 км/год.

До речі, на Вашому ідеально вилизаному автомобілі ми можемо методом "зворотнього інжинірінгу" спробувати порахувати практичний превдо-Cx для певної траси, шин та швидкості. Проведемо такий експеримент? Був би дуже радий.

YUKON

Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 15:33:13
Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 12:43:43
Коефіцієнт лобового опору - 0,37 в Таврії,
Колись ще в радянському в журналі "За рулем" писали що коефіцієнт менший ніж в вісімки, і малювали його порядка 0,26-0,28.
От Вова саме із статей "За рульом" я і вказав цифірь. В гаражі лежить ще чимало таких журналів за 80-ті, 90-ті роки...якщо знайду зафотаю і кину сюди.
От те що я чітко памятаю ,8-й ТАЗ - 0,38, Таврончик - 0,37, 10-й ТАЗік - 0.34
В тих статях ще було вказано, що чому Таврон меньший за опором за 8-й ТАЗ, тому, що меньша площа лобових деталей і ще за рахунок того, що в Таврії гнуте ловове скло в 2-х площинах.

Володимир

Цитата: Toris від 25 Квітня 2018, 15:48:35
Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 15:33:13Колись ще в радянському в журналі "За рулем" писали що коефіцієнт менший ніж в вісімки, і малювали його порядка 0,26-0,28.
Гонять. Ось гляньте, які форми (особливо задня частина) у вилизаних іномарок з такими коефіцієнтами: https://ru.wikipedia.org/wiki/Коэффициент_аэродинамического_сопротивления_автомобиля
нашим обрубкам такі коефіцієнти недосяжні.
В таврії тільки колія на 10 см вужча ніж в форда фієсти з якої її малювали, що вже говорити по якийсь там мерс S класу.

Цитата: Toris від 25 Квітня 2018, 15:48:35
Цитата: Toris від 25 Квітня 2018, 14:52:33Продуктивність форсунки 128 мл/хв, тепер рахуємо 128*4*60/1000=30,72 л/г. Це максимальна витрата яку можуть видати 4 постійно відкриті форсунки за одну годину. Якщо перевести в літри на 100 кмг то, при 60 кмг, максимально можлива витрата 30,72 л/100, при 120 кмг 15,36 л/100, і т д. Так що 20-30 літрів на 100 км, можна отримати тільки якщо прикріпити до фаркопа камаз.
Я пораховував не продуктивність наших двигунів, а потрібну потужність для польоту кузова при 150 км/год.
Якщо слідувати твоїй логіці, то таврія до 150 навіть не може розігнатись. Розхід 28л/100 має автомобіль ГАЗ-53, але там і машина має вагу кілька тон, і в кузові 4 тонни.

Цитата: Toris від 25 Квітня 2018, 15:48:35До речі, на Вашому ідеально вилизаному автомобілі ми можемо методом "зворотнього інжинірінгу" спробувати порахувати практичний превдо-Cx для певної траси, шин та швидкості. Проведемо такий експеримент? Був би дуже радий.
Я живу в такій місцевості, що до найблищої горизонтальної ділянки траси довжиною 2 км мені треба їхати 16 км, нашо воно мені треба, їду собі 80 кмг, і мені так добре.

Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 16:01:11
Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 15:33:13
Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 12:43:43
Коефіцієнт лобового опору - 0,37 в Таврії,
Колись ще в радянському в журналі "За рулем" писали що коефіцієнт менший ніж в вісімки, і малювали його порядка 0,26-0,28.
От Вова саме із статей "За рульом" я і вказав цифірь. В гаражі лежить ще чимало таких журналів за 80-ті, 90-ті роки...якщо знайду зафотаю і кину сюди.
От те що я чітко памятаю ,8-й ТАЗ - 0,38, Таврончик - 0,37, 10-й ТАЗік - 0.34
В тих статях ще було вказано, що чому Таврон меньший за опором за 8-й ТАЗ, тому, що меньша площа лобових деталей і ще за рахунок того, що в Таврії гнуте ловове скло в 2-х площинах.
Ну якщо згадують 10-тий тазік, то інформацію про коефіцієнти я читав ще в старших журналах, можливо тоді коефіцієнти міряли іншим способом, або просто хотіли похвалитись досягненням.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 16:09:05
Ну якщо згадують 10-тий тазік, то інформацію про коефіцієнти я читав ще в старших журналах, можливо тоді коефіцієнти міряли іншим способом, або просто хотіли похвалитись досягненням.
Ну їх(Таврона і 8-ку) то "дули" ще при совку на полігоні НАМІ(нині територія держави агресора). 10-ку там теж дули! Реально сьогодні ввечері буду в гаражі...передивлюсь журнали. Як знайду то фотну!

Toris

В славуток Cx має бути більшим, бо заднє скло стоїть "вертикальніше", ніж у таврух. "Десятка" взагалі непорівнянна.

YUKON

Цитата: Salek від 25 Квітня 2018, 16:22:31
Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 16:01:11
Spoiler
Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 15:33:13
Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 12:43:43
Коефіцієнт лобового опору - 0,37 в Таврії,
Колись ще в радянському в журналі "За рулем" писали що коефіцієнт менший ніж в вісімки, і малювали його порядка 0,26-0,28.
От Вова саме із статей "За рульом" я і вказав цифірь. В гаражі лежить ще чимало таких журналів за 80-ті, 90-ті роки...якщо знайду зафотаю і кину сюди.
От те що я чітко памятаю ,8-й ТАЗ - 0,38, Таврончик - 0,37, 10-й ТАЗік - 0.34
В тих статях ще було вказано, що чому Таврон меньший за опором за 8-й ТАЗ, тому, що меньша площа лобових деталей і ще за рахунок того, що в Таврії гнуте ловове скло в 2-х площинах.
[close]
Да ерунда это всё!
Другая решётка,бампер,зеркала и т.д.
Открытые/закрытые окна.
И будут другие коэффициенты.
Ну невжеж ти думаєш що коли міряли лобовий опір то було відкрите вікно чи задня дверка чи ще щось. Зрозуміло що ні. Тоді совок "пір'я розпускав" на своїми "досягненнями" як міг!
Цитата: Toris від 25 Квітня 2018, 16:25:21
В славуток Cx має бути більшим, бо заднє скло стоїть "вертикальніше", ніж у таврух.
Ну от саме тому я тобі дав цифірь Таврона...бо жодного разу не чітав про Славуту і її коеф. лобового опору!

Володимир

Цитата: Toris від 25 Квітня 2018, 16:25:21
В славуток Cx має бути більшим, бо заднє скло стоїть "вертикальніше", ніж у таврух. "Десятка" взагалі непорівнянна.
Не факт, порівняй дві машини.



В славуті більш злизані кути. Для прикладу якщо взяти перед машини, то в таврії в мене капельки на капоті не тримались, їх вітер здував і вони повзли по капоту, на славуті каплі тримаються на капоті.

Аеродинаміка штука хитра, можливо замічав що на деяких іномарках поворотник в блок фарах виступає наружу, такий собі горбик на гладкій фару, то читав що той виступ зробили спеціально, щоби перенаправити повітряний потік, щоби зменшити опір дзеркал. Хоча де фара, а де дзеркало.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 16:39:43Не факт, порівняй дві машини.
Опа, точно, я геть забув про опукле заднє скло славуток. І згадав, що коли по грязюці їду, то номер и стопи заляпані, а заднє скло чистеньке, що вказує на непогану обтічність зони скла.

Алексчук

Цитата: Toris від 25 Квітня 2018, 16:25:21
В славуток Cx має бути більшим, бо заднє скло стоїть "вертикальніше", ніж у таврух. "Десятка" взагалі непорівнянна.

У меня Таврия карбюратор, так понятнее, нет? Если не изменяет память, то обороты двигателя были 4800 на пятой передаче 0,73, по тахометру, колеса 155х70х13.

Я не требую признания от "знатоков", но то, шо измерялось по итогу дороги в Киев и из Киева, т.е. 840+840км. Дорога из Киева заняла 10 часов, но при этом были остановки в кафе на поесть, покупка по дороге в Полтаве картошки, остановки по покупке по трассе яблок и груш, корзинку у инвалида купил дочке на подарок симпатичную плетенную, сейчас она с ней в церковь на Пасху ходит. В общем не только дорога, но и остановки были, средняя скорость около сотни, 170км/ч была по трассе Киев-Харьков, т.е. на участке в 600км в обе стороны перерывами, при этом было снижение скорости в местах постов ГАИ, разумеется. По приезду был вычислен расход. Верит кто нет, мне побоку, смеемся дальше. :thank_you:

Алексчук

Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 16:39:43
Цитата: Toris від 25 Квітня 2018, 16:25:21
В славуток Cx має бути більшим, бо заднє скло стоїть "вертикальніше", ніж у таврух. "Десятка" взагалі непорівнянна.
Не факт, порівняй дві машини.
Spoiler

[close]

В славуті більш злизані кути. Для прикладу якщо взяти перед машини, то в таврії в мене капельки на капоті не тримались, їх вітер здував і вони повзли по капоту, на славуті каплі тримаються на капоті.

Аеродинаміка штука хитра, можливо замічав що на деяких іномарках поворотник в блок фарах виступає наружу, такий собі горбик на гладкій фару, то читав що той виступ зробили спеціально, щоби перенаправити повітряний потік, щоби зменшити опір дзеркал. Хоча де фара, а де дзеркало.

Моя машина:




YUKON

Цитата: Алексчук від 25 Квітня 2018, 17:18:26

У меня Таврия карбюратор, так понятнее, нет? Если не изменяет память, то обороты двигателя были 4800 на пятой передаче 0,73, по тахометру, колеса 155х70х13.
Ну і як тобі їхалось на 4800 обертах. Хоч Таврон, хоч Славута без оглядки на обьєм двигуна після 3,5 к обертів починає "орати". На 4800 вона вже сама з себе вискакує. В мене були і Таврон з 1,1 мотором на карбі і Славка з 1,2 на карбі. До 3500 ще кой як, далі вже як на кукурузнику. Ти за 840 км. повинен був в Київ приїхати глухим. Ну це таке, судження чисто з поняття акустичного комфорту.
Далі...
Цитата: Алексчук від 25 Квітня 2018, 17:18:26
Я не требую признания от "знатоков", но то, шо измерялось по итогу дороги в Киев и из Киева, т.е. 840+840км. Дорога из Киева заняла 10 часов, но при этом были остановки в кафе на поесть, покупка по дороге в Полтаве картошки, остановки по покупке по трассе яблок и груш, корзинку у инвалида купил дочке на подарок симпатичную плетенную, сейчас она с ней в церковь на Пасху ходит. В общем не только дорога, но и остановки были, средняя скорость около сотни, 170км/ч была по трассе Киев-Харьков, т.е. на участке в 600км в обе стороны перерывами, при этом было снижение скорости в местах постов ГАИ, разумеется. По приезду был вычислен расход. Верит кто нет, мне побоку, смеемся дальше. :thank_you:
170 км/г - вірю, згоден, по Харківській трасі нєфік дєлать. Сам пробував на Тавроні і Славці   
максималку саме на цій трасі.
Але ти мене знову хоч четвертуй, 5.6 це розхід Таврюхі з 1,1 двигуном на швидкостях до 110 км/г і абсолютно пустої і без аптечкі і запаски даж. Ти ж то їхав (по твоїх словах) не сам, мало того ще й пригружав продуктами.

Vitaliy.

А у меня был рекорд, это 5.9 литров.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

YUKON

Цитата: Vitaliy. від 25 Квітня 2018, 17:56:55
А у меня был рекорд, это 5.9 литров.
В мене біммер з 2,5 мотором при швидкості 100 по приборах показував 6, але на 95 бензі. Якби був 98, а він розрахований на 98, то думаю булоб трох меньше.

Алексчук

Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 17:56:33
Цитата: Алексчук від 25 Квітня 2018, 17:18:26

У меня Таврия карбюратор, так понятнее, нет? Если не изменяет память, то обороты двигателя были 4800 на пятой передаче 0,73, по тахометру, колеса 155х70х13.
Ну і як тобі їхалось на 4800 обертах. Хоч Таврон, хоч Славута без оглядки на обьєм двигуна після 3,5 к обертів починає "орати". На 4800 вона вже сама з себе вискакує. В мене були і Таврон з 1,1 мотором на карбі і Славка з 1,2 на карбі. До 3500 ще кой як, далі вже як на кукурузнику. Ти за 840 км. повинен був в Київ приїхати глухим. Ну це таке, судження чисто з поняття акустичного комфорту.
Далі...
Ничего лишнего, окромя свиста, не знаю почему, но от кузова исходил свист, в салоне был "глухой" свист.
Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 17:56:33
Цитата: Алексчук від 25 Квітня 2018, 17:18:26
Я не требую признания от "знатоков", но то, шо измерялось по итогу дороги в Киев и из Киева, т.е. 840+840км. Дорога из Киева заняла 10 часов, но при этом были остановки в кафе на поесть, покупка по дороге в Полтаве картошки, остановки по покупке по трассе яблок и груш, корзинку у инвалида купил дочке на подарок симпатичную плетенную, сейчас она с ней в церковь на Пасху ходит. В общем не только дорога, но и остановки были, средняя скорость около сотни, 170км/ч была по трассе Киев-Харьков, т.е. на участке в 600км в обе стороны перерывами, при этом было снижение скорости в местах постов ГАИ, разумеется. По приезду был вычислен расход. Верит кто нет, мне побоку, смеемся дальше. :thank_you:
170 км/г - вірю, згоден, по Харківській трасі нєфік дєлать. Сам пробував на Тавроні і Славці   
максималку саме на цій трасі.
Але ти мене знову хоч четвертуй, 5.6 це розхід Таврюхі з 1,1 двигуном на швидкостях до 110 км/г і абсолютно пустої і без аптечкі і запаски даж. Ти ж то їхав (по твоїх словах) не сам, мало того ще й пригружав продуктами.

Машина была загружена вещами плюс два пассажира, один из них спал на заднем сиденье калачиком. Догрузка в багажник была уже в Полтавской области, под завязку, плюс в салон.

YUKON

Цитата: Salek від 25 Квітня 2018, 18:01:19
Цитата: Vitaliy. від 25 Квітня 2018, 17:56:55
А у меня был рекорд, это 5.9 литров.
При скорости 170км/ч ;)
Та блін не було згадано 170, було 150, не перекручуй!