Переход с карбюратора на инжектор!

Автор Саня, 21 Листопада 2011, 22:54:38

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій

Ну при цьому три свічки ж закручені. Ланцюг то є. Три свічки закручені а четверту виймаємо і перевіряємо


[img]http://s

igo61

Вернёмся к исходным данным.
Цитата: Андрій від 09 Липня 2018, 18:35:08
Вирішив перевірити іскру - іскри немає. А коли вже відпустив стартер - то одна іскорка на першому циліндрі проскакує.
Затем:
Цитувати виділенепри цьому три свічки ж закручені. Ланцюг то є. Три свічки закручені а четверту виймаємо і перевіряємо
Андрій, в инжекторе две независимые цепи искрения: 1). для цилиндров 1-4; 2).для цилиндров 2-3. Поэтому проверять надо два контура. Выкручивать надо как минимум две свечи для проверки контуров. Я не заставляю, но еслибы подобное было у меня, я бы выкрутил все четыре. Чтоб исключить фактор целостности цепей искрения.
А , ещё. Ты говорил, что при попытках пуститься свечи были сухими, хотя давление топлива в рампе было - глянь цепи питания и управления форсунок, прозвони сами форсы.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Андрій

Фух. Взагалом, нічого не вийшло.
Вже зі своєї знімав і модуль запалювання і бронедроти.
При підключенні ноутбука показує помилку "Помилка синхронізації датчика положення колінчатого валу"
Декілька разів було таке що крутив стартер і двигун як будто спалахи були але в зворотню сторону, тобто гальмували обертання стартером
Було і таке що такі разові спалахи прострілювали періодично
Витирав помилку. Тікі починаєш крутити стартером - знову ж та сама помилка....
ДПКВ стоїть мій бувший, він робочий. У мене торік були пропуски ж, я поміняв дитчик, нічого не змінилося. Тобто це мій на якому я раніше їздив, робочий.
Щодо ДПКВ
В коробці таврона була дірка тікі під датчик, під крепіж не було
Ми просвердилил нову, але датчик получається стоїть не так як в мене, а розвернутий на 180 градусів (там його по іншому не поставиш)
Але теоретично різниці не повинно ж бути?
Ми для проби розвертали датчик як у мене, давали на крепіж массу, крутили - ноль реакції.

__


При підключеній програмі, коли заводиш помилка викидує одразу, але при цьому коли крутиш стартером оберти двигуна показує нормально...
ЕБН одразу вмикається.
Прикріпив лог з МікасОнлайн.


Що може бути з цим всим?


[img]http://s

igo61

На "новом" двигателе маховик точно инжекторный стоит? Он отличается от "карбюраторного" наличием кроме зубъев венца (под стартер), ещё и "програмных 60-2" зубов для считывания их датчиком положения коленвала. Если маховик гладкий, то никакого искрения и топливоподачи не будет.  ;)
Програмные зубья можно нащупать через отверстие ДПКВ - в отличие от "стартерных" (с острыми вершинами), програмные должны быть с плоскими вершинами.
Стартерных зубьев на маховике 114, програмных 58. В одном, строго определённом месте два зуба спилены (своеобразная метка). Поэтому и называется "60-2".
Ещё вариант - полярность ДПКВ. Некоторые ЭБУ имеют защиту от неверной полярности ДПКВ.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Андрій

Я може і тупий, але не на стільки)
_
що цікаво, що при прокручуванні стартером оберти показує...
Пробував фішку з ДФ відключати, теж саме...
Помилку вибиває при прокручуванні.
Видимо як починає крутити щось не спрацьовує...
Зараз на думці перевірити ще ДПКВ, замінити свій поставити для тесту...
Що ще може бути ...
Я дивився мітки, і вони не дуже мені сподобалися.. таке шось спорне як на один зуб скаконуло.. Але я думаю навіть якби на зуб скакнуло то воно б перділо троїло але заводилося б
а тут в 98% варіантів взагалі ні натяку на спалах....


[img]http://s

Андрій

Блін, лог походу не той закинув зверху
ось той прикріпив.
Стартер крутиться, оберти зчитує нормально начебто. Час вприскування форсунок є, тобто походу форсунки вмикає..
УОЗ постійно 6 градусів..




[img]http://s

igo61

Абсолютное давление, это во всасывающем коллекторе, так и должнО быть при прокрутке стартером?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: Андрій від 11 Липня 2018, 17:02:18
Фух. Взагалом, нічого не вийшло.
Вже зі своєї знімав і модуль запалювання і бронедроти.
При підключенні ноутбука показує помилку "Помилка синхронізації датчика положення колінчатого валу"
Декілька разів було таке що крутив стартер і двигун як будто спалахи були але в зворотню сторону, тобто гальмували обертання стартером
Було і таке що такі разові спалахи прострілювали періодично
Витирав помилку. Тікі починаєш крутити стартером - знову ж та сама помилка....
ДПКВ стоїть мій бувший, він робочий. У мене торік були пропуски ж, я поміняв дитчик, нічого не змінилося. Тобто це мій на якому я раніше їздив, робочий.
Щодо ДПКВ
В коробці таврона була дірка тікі під датчик, під крепіж не було
Ми просвердилил нову, але датчик получається стоїть не так як в мене, а розвернутий на 180 градусів (там його по іншому не поставиш)
Але теоретично різниці не повинно ж бути?
Ми для проби розвертали датчик як у мене, давали на крепіж массу, крутили - ноль реакції.

__


При підключеній програмі, коли заводиш помилка викидує одразу, але при цьому коли крутиш стартером оберти двигуна показує нормально...
ЕБН одразу вмикається.
Прикріпив лог з МікасОнлайн.


Що може бути з цим всим?
Андрій, не хочу тебе засмучувати, але глянь на відмінності старої карбової коробки, і нової під інжектор.

Стара карбова, отвір трохи вище, і читає дані з вінця стартера.


Нова інжекторна, отвір під датчик нижче і лівіше від карбового, бо читає дані не звінця, а з зубців маховика.


Іскри нема, тому що мікас ніяк не може дочекатись відсутності двох зубів на маховику.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Оо.. Попа)
Це датчик стоїть над вінцем стартера?)


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 11 Липня 2018, 21:52:53
Оо.. Попа)
Це датчик стоїть над вінцем стартера?)
Виходить що так.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

А якщо отвір трохи розсвердлити в бік крила під вінець дпкв? Воно буде зчитувати?


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 11 Липня 2018, 22:32:52
А якщо отвір трохи розсвердлити в бік крила під вінець дпкв? Воно буде зчитувати?
Там треба інший отврір сверлити, нижче, біля сапуна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

А це реально самотужки зробити в гаражі? інструмент є
це я так розумію десь тут?
Лівіше трохи чим я хрестик поставив на міліметри


[img]http://s

Володимир

Пробувати можна, всерівно дешевше ніж купляти картер зчеплення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Якби не Володимир, ми б завтра мабудь весь день убили б замінами датчиків, танцями з бубнами і іншою х..ю...


[img]http://s