Флудилка 2018

Автор Андрій, 01 Січня 2018, 19:49:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Зачотний.

Хочу славутку-лімузин...

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Хочу поміняти в будинку водопровідні труби, гаряча і холодна вода. Пікажіть якому типу труб краще віддати перевагу, метелопластику і поліпропілену? Паяльника для склеювання поліпропіленових труб нема, то доведеться ще 400 грн потратити на нього.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

Мп вроди понадежнее на заморозку розморозку, у меня не рвало их тфу тфу тфу, дача и вода сливается каждые выходные зимой.
А от пропилен было дело рвало на стыках.
Но все равно, я отказался от мп и ставлю ппр но ламинированые стекловолокном! Уже года 3 все норм.
Если дом топится то я бы ставил однозначно ППР. Дешевле муфты и трубы вроди. Паяльник одбивается)
+ проще монтаж как по мне.

Sergik32

тіко паяні мідні і обкладені утеплювачем от воно наше все. але то є все по феншую. Ну як на мене то мп простіше і все є і можна руками загнути-підігнути-нагнути, але ППР то взагалі класно, хоч і руками хрен погнеш, а паяльника купиш, ще колись пригодиться.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 23 Серпня 2018, 11:24:58
тіко паяні мідні і обкладені утеплювачем от воно наше все. але то є все по феншую. Ну як на мене то мп простіше і все є і можна руками загнути-підігнути-нагнути, але ППР то взагалі класно, хоч і руками хрен погнеш, а паяльника купиш, ще колись пригодиться.
Я також схиляюсь то ППР, робочий тиск у них до 20 атм, на відміну від металопластика 10 атм. та й всякі трійники для металоплатсика дуже дорогі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 23 Серпня 2018, 12:34:36Я також схиляюсь то ППР, робочий тиск у них до 20 атм, на відміну від металопластика 10 атм. та й всякі трійники для металоплатсика дуже дорогі.
Обидва моїх трубогуру теж кажуть, що зараз треба вибирати лише поліпропілен.

Жулик

Хз у меня даже отопление на ппр, хотя внутри теплоноситель не вода и это ТТ котел! Но тфу тфу тфу 3 год топлю  :ok:.

Toris

...10 хвилин тому вийшов з-за керма Mercedes-Benz E320 4matic 2turbo, 224 к.с., коробка-автомат... :mitsu: Слів не маю, лише вигуки! :clap:

Жулик

Цитата: Володимир від 23 Серпня 2018, 12:34:36
Цитата: Sergik32 від 23 Серпня 2018, 11:24:58
тіко паяні мідні і обкладені утеплювачем от воно наше все. але то є все по феншую. Ну як на мене то мп простіше і все є і можна руками загнути-підігнути-нагнути, але ППР то взагалі класно, хоч і руками хрен погнеш, а паяльника купиш, ще колись пригодиться.
Я також схиляюсь то ППР, робочий тиск у них до 20 атм, на відміну від металопластика 10 атм. та й всякі трійники для металоплатсика дуже дорогі.
А что в системе нема срывного клапанна?
Я было дело не по своей воле проверил его в действии ))). То клаппан открылся а с мп и ппр трубами все норм  :heppy_dancing:. Клаппан стоит на бойлере.

Жулик

Цитата: Toris від 23 Серпня 2018, 13:30:34
...10 хвилин тому вийшов з-за керма Mercedes-Benz E320 4matic 2turbo, 224 к.с., коробка-автомат... :mitsu: Слів не маю, лише вигуки! :clap:
Посиди чучуть успагойся, а лучше на славке катни, шоб эйфория прошла  :rofl:


Цитата: Sergik32 від 23 Серпня 2018, 11:24:58
Ну як на мене то мп простіше і все є і можна руками загнути-підігнути-нагнути
Ано не красифо выходит, ппрочки чотенько красивинько ровненько ложатся и в ушках для крепежа застегиваются, как-то ппр мне пахвеншуйнее.
Хатку вел все 20кой, 32я только до автоматики. В хатке водопровод на 2х этажах.

Володимир

Цитата: Жулик від 23 Серпня 2018, 13:32:08
Цитата: Володимир від 23 Серпня 2018, 12:34:36
Цитата: Sergik32 від 23 Серпня 2018, 11:24:58
тіко паяні мідні і обкладені утеплювачем от воно наше все. але то є все по феншую. Ну як на мене то мп простіше і все є і можна руками загнути-підігнути-нагнути, але ППР то взагалі класно, хоч і руками хрен погнеш, а паяльника купиш, ще колись пригодиться.
Я також схиляюсь то ППР, робочий тиск у них до 20 атм, на відміну від металопластика 10 атм. та й всякі трійники для металоплатсика дуже дорогі.
А что в системе нема срывного клапанна?
Я было дело не по своей воле проверил его в действии ))). То клаппан открылся а с мп и ппр трубами все норм  :heppy_dancing:. Клаппан стоит на бойлере.
Для чого, по висоті башні я прикинув що там максимум 2 атмосфери в трубах..
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Роби ППР, але купи чи зични в когось того паяльника, воно хоч не ржавіє і не сипеться.
А перхваратара ти вже купив, як там, шо там?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 23 Серпня 2018, 14:52:09
Роби ППР, але купи чи зични в когось того паяльника, воно хоч не ржавіє і не сипеться.
А перхваратара ти вже купив, як там, шо там?
Купив, тільки поки що руки не доходять випробувати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

SWarlock

Как по мне, то ППР-трубы удобнее:
1. Они не ржавеют ( на МП - все фитинги ржавеют сильно и со временем распадаются).
2. Они лучше выглядят на углах и стыках, аккуратно защелкиваются в ушках-держалках.
3. Очень простой и легкий монтаж, можно рассчитать точность до 1-2 мм. Скорость сборки тоже высокая.
4. Труборез и паяльник отбиваются уже при первом монтаже.
5. В случае ремонта или переделки системы все делается быстро и просто.  :ok:
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.