После капиталки

Автор Кос86, 16 Грудня 2018, 22:46:04

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Кос86

Здраствуйте! Подскажите в чем может быть проблема. Авто Таврия 1.1 карбюратор, сделали капиталу двигателя, сейчас при езде когда переключается на 5 передачу авто начинает скидать скорость и при надавливании на педаль газа начинает дёргается двигатель, в результате ехать не хочет. Переключается на четвертую передачу едет. Капиталка 4000 назад. Броне провода новые, свечи новые, датчик холла новый. В чем проблема не пойму!

YUKON

Цитата: Кос86 від 16 Грудня 2018, 22:46:04
Здраствуйте! Подскажите в чем может быть проблема. Авто Таврия 1.1 карбюратор, сделали капиталу двигателя, сейчас при езде когда переключается на 5 передачу авто начинает скидать скорость и при надавливании на педаль газа начинает дёргается двигатель, в результате ехать не хочет. Переключается на четвертую передачу едет. Капиталка 4000 назад. Броне провода новые, свечи новые, датчик холла новый. В чем проблема не пойму!
При якій швидкості включаєте 5 швидкість? В свій час, щоб авто їхало норм, я вкл. 5 швидкість після 95 км./г, оскільки передаточне число КПШ саме двигуна 1,1 5-ї швидкості нижче ніж, наприклад, двигуна 1,2  (карб). Якщо я не помиляюсь 0,796 у двигуна 1,1 проти 0,81 у 1,2 при однакових рівних передаточних числах головної передачі, а потужність двигуна 51к.с проти 58 к.с., відповідно, з відповідним меньшим крутним моментом. Тому авто з двигуном 1,1 потрібно "крутити" трохи більше на 4 швидкості. Питання нових свічок і ВП і ДХ...під сумнівом оскільки з/ч бажають бути кращими. Тут, можливо, необхідно перевірити кут запалення і мітки ГРМ, не лишнім буде перевірити рівень в поплавковій камері карбюратора.

Кос86

Це авто у мене з 2015 року. До моменту капитального ремонту(серпень 2018) двигуна питань не виникало!  Переключаюсь на 5 передачу(85-90 км.ч.) Навіть якщо розженеш авто до швидкості 110-120 км.ч . Після переключення на 5 передачу Таврія починає скидати швидкість і при надавленні на газ починає смикатись!(((

Володимир

Цитата: Кос86 від 17 Грудня 2018, 14:32:06
Це авто у мене з 2015 року. До моменту капитального ремонту(серпень 2018) двигуна питань не виникало!  Переключаюсь на 5 передачу(85-90 км.ч.) Навіть якщо розженеш авто до швидкості 110-120 км.ч . Після переключення на 5 передачу Таврія починає скидати швидкість і при надавленні на газ починає смикатись!(((
Думаю що бракує паливоподачі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Цитата: Кос86 від 17 Грудня 2018, 14:32:06
Це авто у мене з 2015 року. До моменту капитального ремонту(серпень 2018) двигуна питань не виникало!  Переключаюсь на 5 передачу(85-90 км.ч.) Навіть якщо розженеш авто до швидкості 110-120 км.ч . Після переключення на 5 передачу Таврія починає скидати швидкість і при надавленні на газ починає смикатись!(((
Володя вірно пише, маловасто паливоподачі! Передивіться рівень в поплавковій камері, за необхідності треба виставити рівень і подивитись наскільки чисті головні паливні жиклери, також необхідно передивитись фільтр що розташований в карбі на лінії подачі палива...буває непогано забивається. Ну і після всіх регулювань встановити фільтр тонкої очистки палива з інжевого авто.

Toris

А хіба на 4-й передачі карбюратор не в тих же обертах працює? На 4-й йому ж нічого не бракує...

YUKON

Цитата: Toris від 17 Грудня 2018, 16:59:22
А хіба на 4-й передачі карбюратор не в тих же обертах працює? На 4-й йому ж нічого не бракує...
За рахунок передаточного числа " витягує", меньше палива треба!

Володимир

Цитата: Toris від 17 Грудня 2018, 16:59:22
А хіба на 4-й передачі карбюратор не в тих же обертах працює? На 4-й йому ж нічого не бракує...
Нагрузка на двигун різна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 17 Грудня 2018, 17:43:16Нагрузка на двигун різна.
Ага, при тих же обертах дають більше повітря та палива. Зрозумів. Дякую.