Давление в Шинах

Автор Дима, 07 Вересня 2010, 16:21:20

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Vitaliy.

Цитувати виділенешукайте скільки радить качати виробник гуми
На некоторых колёсах с нашим размером пишется, что максимальное давление 2.8. Так что, следовать этой цифре?  :-D
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Toris

#76
Цитата: _Aleksandr_ від 06 Квітня 2019, 22:39:41Искал. На сайте производителя сказано "Правильное давление воздуха для оригинальных шин или размеры шин указываются производителем транспортного средства"  :)
Качніть 2.2 або навіть 2.3 по Вашому манометру і спостерігайте, що воно буде далі.

А якщо маєте час та натхнення, то можна провести цікавий експеримент:

0) ставите автомобіль на горизонтальну поверхню; вирівнюєте тиск у всіх колесах, щоб однаковий був; вмикаєте першу передачу і затягуєте стояночне гальмо, щоби колеса не крутились;
1) піддомкрачуєте колесо;
2) кладете на поверхню, де щойно стояло колесо, рівну чисту дошку, на дошку кладете аркуш чистого паперу;
3) поверхню колеса, акуратно і легенько (щоби не текло) мажете чорнилом або штемпельною фарбою з того боку, який дивиться на дошку з аркушем;
4) віддомкрачуєте/опускаєте колесо на дошку з аркушем.

Повторюєте пункти 1-4 з усіма іншими колесами (починаєте від задніх, закінчуєте передніми).
Коли усі колеса будуть опущені на дошки, знову піддомкрачуєте кожне колесо і виймаєте дошки з відбитками протектора (починаєте від передніх, закінчуєте задніми).

Маєте повний комплект відбитків плям контактів протекторів кожного колеса.
Обводите зовнішній контур кожного відбитку.
Підраховуєте площу кожного відбитку у квадратних сантиметрах.
Сумуєте усі чотири площі.

Знаючи масу автомобіля, ділите масу в кілограмах на отриману сумарну площу в квадратних сантиметрах.

В результаті отримаєте реальний тиск в шинах у кг/кв.см і будете знати приблизну похибку Вашого манометра. :)

По ходу експерименту взнаєте точніший розподіл маси пустого автомобіля на передню та задню вісі. А якби манометр був здоровенний, лабораторний, повірений - то могли б взнати точну масу Вашого автомобіля. Але то вже таке.

Vitaliy.

У этого метода есть большой недочёт. Догадайтесь какой? Точне упущение.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Geroy

Чтобы новую не создавать ветку, спрошу тут:
кто-нить имеет опыт использования такой автохимии

https://eshop.elit.ua/buy/motip_mot000712_241/
докатку она заменит или все это фикция?
А еще слышал, что портит свойства самой резины

ali

По мануалу  рекомендовано 2 атм.
Але мануал писався давно і під радянську резину.
Для таврійського розміру 155/70 R13,на той час, це був швидкісний режим Q (до 160 км/год).
Зараз більшість автошин 155/70 R13 (виключення -українська і трохи китайської резини) випускається з індексом Т (до 190 км/год). Тобто, сучасні шини (індекс Т) розраховані на більші від радянських динамічні навантаження.
Логічно допустити, що ці шини будуть більш заармовані і, відповідно більш жорсткі за радянські (дане припущення справедливе для масового сегмегнту шин і для світових брендів,типу Мішлена,може бути неправильним)
Звідси, якщо ви їздите на короткі відстані і хочете отримати комфортну підвіску то вищезгадані шини слід недокачувати (1.9).
Для рівної траси, коли вібрації не очікується (але можливі ями) і слід економити бензин є сенс качати 2.2.