Сами устанавливаем гбо.

Автор Buzyan, 08 Вересня 2014, 21:33:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

al.dudka


Почему у прекращается то ?
[/quote]
Когда  переходит на бенз редуктор холодный аж иней на нем, поработает 2-3 мин на холостых и опять горячий.

Sergik32

ну я оце прям сам собою прогордився, прочитав усю історію "сами устанавливаем гбо" від початку і до тут, все ясно і понятно, от тільки всерівно буду запитувати, бо думка ВАША іменно цінна тим що кожен ставив і знає що не так і що краще. у нас в місті є на ринку крапка де кобєта продає ГБО а її чоловік устанавлює, то запитаю там про всю комплектацію, буду бачити різницю.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Я підігрів підключав до термостату від Ланос 1.4. Ствердлив отвір, різьбу і на холодну зварку. Робив так, як Володя з Козової. Нарікань нема ніяких, інію не було жодного разу.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Алекс

Цитата: al.dudka від 15 Лютого 2020, 17:12:02

Почему у прекращается то ?
Когда  переходит на бенз редуктор холодный аж иней на нем, поработает 2-3 мин на холостых и опять горячий.
[/quote]
Нарушена циркуляция по потоку ,Ну или подсос воздуха
Я поздно перебрал редуктор,почти 80 000 км с мая 2014 года,действительно реально воздушился ,но на хх или малых
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Romka

Цитата: ZaVa від 15 Лютого 2020, 08:00:56
Сірьога, я для діагностики і налаштування свого газоблоау ( Basic q-box plus )  придбав на олх блютуз адаптер і налаштовував все через смартфон.
Наскільки знаю, то ти вже також маєш кишенькового комп'ютера  :).
Працює відмінно і без шнурків. Дуже зручно. І дуже раджу.
:) ;) :)

Блютуз краще для регулювання, а для обновлення прошивки рекомендують шнурок, бо блютузне обновлення може закирпичити блок і тре буде шити через шнурок.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

ну переглянув пару відімороликів то на вазах 2110-11-12-15 роблядь підігрів так як Ванька каже, блок-редуктор-дроселька, гріє гарно, просто ставлять на редукторі перехідники з 16 на 10мм от і все. я розумію, що коли заживити 16 діаметр на прогрів то тут без сумніву буде проток кращий, але в людей і 10мм не дає інею на редукторі.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Цитата: Romka від 15 Лютого 2020, 20:42:38
Цитата: ZaVa від 15 Лютого 2020, 08:00:56
Сірьога, я для діагностики і налаштування свого газоблоау ( Basic q-box plus )  придбав на олх блютуз адаптер і налаштовував все через смартфон.
Наскільки знаю, то ти вже також маєш кишенькового комп'ютера  :).
Працює відмінно і без шнурків. Дуже зручно. І дуже раджу.
:) ;) :)

Блютуз краще для регулювання, а для обновлення прошивки рекомендують шнурок, бо блютузне обновлення може закирпичити блок і тре буде шити через шнурок.
Скільки разів обновлював  - ще жодного разу на "кирпич" не перетворив.

Сєрж, ти постійно шукаєш "головняка" на свою дупу. Ти поставив нормальний термостат, виконавши при цьому колосальну роботу,  Тобі лишилося всього "нічого" - вріж малий круг на обігрів редуктора в термостат. Всьо. Не будеш мати головняка . Почитай Володін бортовий з Козової і зроби так, як в нього в частині встановлення редуктора і його обігріву. Я робив за його схемою - все прекрасно працює
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

Зроблю як слід, просто в мене в корпусі термостата я перепускний канал зробив не так як у Володі, я його нижче датчика температури пустив, не зручно, от і заглушив, тепер перероблю, я люблю щось переробляти
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Алекс від 15 Лютого 2020, 14:26:16
В теплообменниках есть правило подключения --навстречу потоку,т п подача более горячего теплоносителя должна быть у выхода подозреваемого,т п у газа
Для Славуты скорее всего это принципиальной разницы не играет,даже если подача снизу прокачка лучше будет от завоздушивания
Такая вот Камасутра
Я думаю що для редуктора це правило знаяення не має. У випадку з томасетто аляска питання буде з ліва направо чи навпакит.

тосольна камера.


Камера де випаровується газ. Я собі зробив подачу з сторони входу рідкої фази в редктор, щоби на клапан йшов максимально нагрітий рідкий газ. Хоча думаю різниці там нема, і є бажання патрубки поміняти місцями.


Вихідник канал де газ додатково нагрівається.


Цитата: Sergik32 від 15 Лютого 2020, 15:25:51
ну от я і побачив хто як підключає, кожен по різному, я малий круг, той що омиває термостат 1,4 ланос убрав і просвердлив в термостаті отвір 2,0мм, тепер знов прийдеться ставити те що убрав.
Але так завжди є гарантована циркуляція і сама вища температура, я літом хододний двигун запускаю і зразу можу тиснути на газ без будь яких провалів.
Цитата: ZaVa від 15 Лютого 2020, 18:06:00
Я підігрів підключав до термостату від Ланос 1.4. Ствердлив отвір, різьбу і на холодну зварку. Робив так, як Володя з Козової. Нарікань нема ніяких, інію не було жодного разу.
Мені така схема дозволяє зимою прогрівати двигун на газі, про досягненні температури +25 вже можна їхати.
Цитата: Sergik32 від 16 Лютого 2020, 12:11:04
Зроблю як слід, просто в мене в корпусі термостата я перепускний канал зробив не так як у Володі, я його нижче датчика температури пустив, не зручно, от і заглушив, тепер перероблю, я люблю щось переробляти
В тебе є доступ до токарних станків, можна самому виточити проставку, навіть з відводом тосолу паралельно патрубка на гадіатор, щоби не гнути потім патрубки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну щось буду мізкувати, може новий корпус зроблю бо той що є то така вже капіратівна шняга що просто стрішно
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

SWarlock

Цитата: Toris від 11 Лютого 2020, 08:15:10
Хлопці, а яка економія при встановленні власними руками? Все одно ж при оформленні будуть витрати саме з наекономлених грошей?
При установке своими руками знаешь что делаешь и как. А также знаешь, что каждый узел стоит именно там, где надо. В конце концов, знаешь как это все обслуживать, настраивать...

Цитата: Sergik32 від 12 Лютого 2020, 16:22:35
а от якого мультика брати і що треба то не знаю, ще не докурив
класс А. У нас на первом месте безопасность.

Цитата: Sergik32 від 13 Лютого 2020, 07:56:45
хлопці, тако в 1,5 словах, розтолкуйте різницю в цих двох мозгах STAG-4 Q-Box Basic та STAG-4 Q-Box Plus, шо то за хрінь OBD і чи вона тра в славуті
Та я ж сразу написал, что в Славуте эти навороты, как верблюду в зоопарке горбы.

Цитата: Sergik32 від 14 Лютого 2020, 08:14:29
немаю ні кабеля ні програми. ну зараз збираю на ГБО, з комплектацією вроді все поки вияснив.
кабель можно купить даже на проме, а программа качается с сайта производителя ГБО.

Цитата: al.dudka від 15 Лютого 2020, 13:42:25
Как правильно подключить обогрев редуктора- подача на верх или на низ?
вход снизу, так воздух легко из редуктора уходит, если он там есть.

Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Алекс

Цитата: Sergik32 від 16 Лютого 2020, 13:32:04
ну щось буду мізкувати, може новий корпус зроблю бо той що є то така вже капіратівна шняга що просто стрішно
Яма есть ?а то бампер снимать придется ...
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Sergik32

яма є, гараж є, хоч не великий але є, все є, нема поки грошів, але головне що є бажання.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Алекс від 16 Лютого 2020, 18:25:59
Цитата: Sergik32 від 16 Лютого 2020, 13:32:04
ну щось буду мізкувати, може новий корпус зроблю бо той що є то така вже капіратівна шняга що просто стрішно
Яма есть ?а то бампер снимать придется ...
Для чого, я не знімав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Відповім тут, щоби не гадити в боровику.

Цитата: SWarlock від 16 Лютого 2020, 18:55:47
Так форсунки находятся в подкапотке, оччччень близко к двигателю, а не за бортом. Поэтому, температура форсунок, через которые проходит газ, может приниматься условно постоянной. ;)
Тут ключове слово "условно".  :-D Я в машині сиджу близько до пічки, але в мороз, хоч і з пічки дує гаряче повітря, мені холодно доки не розігріється пластик.

Дивись графіки, температура форсунок під час прогріву на кілька градусів буде менша від температури газу, чим нижча температура за бортом тим буде більша різниця.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion