СО2 замість компресора

Автор ВКБ, 30 Квітня 2020, 11:06:52

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

В балоні СО2 - заправляють 25кг двуокису вуглецю. Тиск 60атм
За молярно масою речовина 44.
В балоні буде молей 25000/44=568,18
Обєм газу займе 568.18×22.4/1000=12,737 м.куб при нормальному тиску.
При роботі як непоганим компресором на свіжому повітрі при продуктивності 300л./хв. Балону вистачить на 12.737/0.3=42.45хв. безперервної роботи.
Вартість заправки 450грн.
Чи буде робити з краскопультом замість компресора, за умови, що компресор не потрібен на разову роботу вартісттю в 5000грн, а балон завжди в роботі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 30 Квітня 2020, 11:06:52
Балону вистачить на 12.737/0.3=42.45хв. безперервної роботи.
Да он замёрзнет нахрен через несколько минут.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Sergik32

треба редуктор ще ставити на балон, бо одним краскопультом нічого не зробиш. і як вуглекислота себе веде з фарбою
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

igo61

Цитата: ВКБ від 30 Квітня 2020, 11:06:52
В балоні СО2 - заправляють 25кг двуокису вуглецю.  Балону вистачить на... 42.45хв. безперервної роботи.
А як пожежа (на 42-й хвилині  ;) , наприклад), не дай Боже, шо будемо робити?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Я ж і питаю. Може як його відкрити повністтю на розхід огромний то і замерзне, а як на 300л може лише мокрий вентиль буде і балон.
З фарбою х.з.
На пожежу спеціалізований інший же, цей для проби.
По редуктору навряд чи треба, у нього стабільно пре 60атм десь, обмежити вентелем. Вертикально щоб газовазою, а рідка внизу звісно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитувати виділенеА як пожежа (на 42-й хвилині  ;) , наприклад), не дай Боже, шо будемо робити?
Будет отколупывать лёд с баллона, им забрасывать очаг горения  :-D
Цитувати виділенеНа пожежу спеціалізований інший же, цей для проби.
А, так ещё с собой баллон возить?  :-D
Цитувати виділенеПо редуктору навряд чи треба, у нього стабільно пре 60атм десь
А к редуктору ещё кран с горячей водой, чтобы греть. При таких объёмах подогрев редуктора обязателей.  Машина и на холостом ходу обмерзает редуктор газовый, если жидкости ему не хватает.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Toris

Я вже бачу, що колеса зручніше підкачувати підігрітим пропаном зі спеціально встановленого додаткового редуктора ГБО. :-D

igo61

Цитата: Toris від 01 Травня 2020, 14:21:01
колеса зручніше підкачувати підігрітим пропаном
:applause:  :dunno:  :psih:
Называется - довыё...живались. Весна в самом разгаре.  :rofl:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

З такого балона класний яйцемет вийде ...на пару тисяч вистрілів...)))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

З вуглекислоти таке собі робоче тіло, швидкості пневматів на СО2 низькі у порівнянні з повітряними.

Краще газ-бульку в бардачку замутити. Відкриваєш бардачок - і тобі наливається гранчак шипучки. Красота! :drinks:

ВКБ

В аерозолях пропан-бутан, ізобутан, ясно, бо при нормальних умовах 8-12 атм в балончику в жару. Фарби і лаки себе нормально почуваються. СО2 не годиться лише тому , мабуть, бо пре його на 60 атм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.