Що буде з ТХ двиг. МЕМЗ і закривши дросель (О2--N2) і подавши лише С6Н6+02

Автор ВКБ, 30 Квітня 2020, 12:28:01

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Росто роздуми і гон.
Що буде з ТХ двиг. МЕМЗ і закривши (заглушивши) дросель (О2--N2)і пустивши лише  С6Н6+02 або С3Н8+О2, з дозуванням для обертів.
Хімічний баланс не зміниться, стехеометрія паливо-кисень не змінитья. Зникне поняття масового співвідношення повітря і палива 14.7:1.
Вихлопи будуть ті самі.
Азоту по масі не буде. Швидкість горіння зміниться бензину.
Масові долі палива кисню і вихлрпів не зміниться.
Енергія горіння не зміниться, але N2 азот не буде нагріватись, не буде поглинати енергію, не буде замідляти горіння.
Але - зникне опір від паразитної потужності стискання повітря  на 32%. Камера згорання потребуватиме зменшення  в рази.
Хімічний баланс незмінний , оскільки азот нейтральний, але в пеперахунку по масі бензинова і киснева суміш буде інша.
Кисень чистий при зустрічі з бензином відразу спалахне без іскри, тому якусь частину треба повітря залишити
2С6Н6+15О2 ----- 12СО2+6Н20

1 : 3,1 ------ 3,38 : 0, 69
На 1 кг бензину буде 3.08 кг кисню, 3.08 кг бензину, 0.69 кг води.

Буде зворотній супротив в 1/14 від компресії при вакуумі в циліндрах, але менший в 14 разів за втрати стиснення, які займають 32 % потужності на максимальній корисній і в рази більше на хотострму.
3,1 : 1
Треба додати долю азоту до кисню 1:1 по масі палива.
Тобто масова стехеометрія :
паливо: кисень : азоту 1
1 : 3,1+1
Тоді стехеометрія буде 1 : 4.1
Камеру згорання в 14.7: 4.1 = 3.6 разів зменшити.
Цікаво яка б могла бути картина, оскільки палива менше треба в рази. Зросте ККД двигуна.

Енергія 1 кг палива 44 Мдж.
Можна порахувати розхід при 3500 та 5500 обертах.
Грубо можна прийняти розхід в 3.6/0.68= 5.3 разів менший.
В міському режимі розхід буде 1.32 л.або 1 кг. Кисню 3 кг.
Пропану 1.2 кисню так само.
Мабуть кути з запізненням робити.
Короче х.з.))))


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Думаю, що після перетворення двигуна в плавильну камеру, славутка вже нікуди не поїде.

Закис азоту:
Spoiler

І взагалі, без робочого тіла спалювати паливо - це все одно що палити його на відкритому повітрі.

ВКБ

Так от не зовсім так, як показав експеримент зі згоранням ННО в двз 1.6...при відсічці повітря. Сразу мінус витрати на стискання повітпя...упс
https://youtu.be/fnYHhTJtLtg
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Ракети керосин/рідкий кисень горять без робочого тіла ( азоту N2) бо передбачають політ без атмосфери. Наче літають
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Там реактивний рух, в якому головне - розігнати газ якнайшвидше і спрямувати його максимально в одному напрямку. Ще є твердопаливні ракетні двигуни, температура газів яких у 10 разів нижча, ніж у двигунів на рідкому паливі. А в маневрових іонних криптонових двигунах супутників взагалі нічого не спалюється. В космосі потрібен імпульс, а не тяга, тому реактивні двигуни - не про нас. Там ККД виражається не через температуру, а через імпульс mV.

Нам треба вберегти двигун від перегріву, тож мусимо розбавляти енергію палива у робочому тілі та уникати фазових переходів в процесі спалювання.

ВКБ

Тому що кисень десь треба брати було і зараз брати треба, а він в повітрі зараза разом з азотом нашару, то за шару треба плаиити втратами на стиснення.
А є інший реактивний рух атмосферного з компресором..Пасажирським літакам ніяк не можна літати з киснем...важко ))) там лише робоче тіло.
Невдале поучатєльство у коменті вище. Керосинокисневий двигун позаатмосферний де немає кисню, як і твердопаливний атмосферний з вмістрм кисню, так і атмосферним без кисню, який забором повітря подається.
Звісно ж, нафти дофіга, чого порядок то світовий порушувати. На даний час найгеніальнійше рішення, але ж як він себе поведе ніхто не знає, але ж і так видно що енергія то бензина не зменшилась, а втрата стиснення зникла, яка сжерає половину ефективності  палива.
І горєлка горить без азоту прекрасно. А тепло забере двз і в радіатор..
По відео з ННО мужик в коментах відповів що теплрвий тежим не змінився, за умови відсутності азоту і втрат на стиснення. Наука тут мовчить...пусто.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Енергія лишається тією ж на порцію бензину в циліндрі. Але мінус втрати на стиснення повітря. Питання розширення тієї 1:3 бенз-кисень. Чи не згорить при перемішуванні бензу  з киснем перед клапаном.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цікаві цифри в штатному ркдимі на ХХ мемз 1.2 на бензині:
Лічильник на початку 10.463л
Час 16.57год
Температура початкова 16град

Оберти 1350 об. Часова витрата 1,5...1,8...

Лічильник на кінці 10.545л
Температура кінцева 44град
Час 17.00

Ітого прогрів мемз на 44-16=28град
Час 3 хв.
Паливо 82млл
Енергії 0.082мл.×0,75кг/л×44Мдж= 2,7Мдж на три хвилини.
Теплоємність мотора 600Дж*кг/гр.цел.
Вага грубо 130кг.
28гр.×130×600=2,184Мдж.
Нехтуємо охолодженням поверхні за три хвилини і вилітом в трубу.
Всього 2,7-2,184=0,514Мжд пішло на три хвиоини роботи на коленвал.
Часова потужність десь 60/3×0.514/3.6= 2.85кВт при обертах 1350
ККД палива 0,514/2,7×100=19% на ХХ.Похиька 3..5% в сторону меншого ккд, оскільки поверхневий прогрів і в трубу тепло.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Короче загориться бенз ще на етапі всосу як тільки торкнеться чистого кисню.
Як і кисневий балон з мастилом.
Тобто можливо лише розподільним вприском, і то свічка не потрібна.

Як і дизельне паливо якщо стиснути повільно і повітря, то спалахнути може із-за кисню відсотку і наболиження молекул, навіть не із за температури..припустимо кімнатна і стискаємо повільно. Хімічний окисел без іскри. Тому азот допомагає як перегородка зменшити міжмолекулярні відстані.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.