12 кубів повітря в балоні 250атм або рідкого СО2 40л. на 35 хв.руху 60 км/год ))

Автор ВКБ, 07 Травня 2020, 10:19:29

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Розминка для мізку.
Чи поїде МЕМЗ на 12 кубів повітря в балоні 250атм 50л
або рідкого СО2 40л. на 35 хв.руху 60 км/год  ))
Середній корисний тиск в циліндрі МЕМЗа 5.24атм.при 61л.с.(44.85кВт) та 5500об/хв. Момент 77Н *м.

Звісно клапаний розподільчий треба механіка чи електрика.
Судячи по свлїй гашетці і відсотку відкриття, то мотор використовує  15% потужності від 44.85 кВт. що є  100% дросельної.
Прикол в тому що середній тиск в 5,25 атм повітпям і СО2 можна тримати на всьому зоді поршня, а не як в ДВЗ 22 атм вверху і 2 внизу ітого 12 і на стиснення середній 6, ітого корисного 10...2 в середньому так і є 5...6 атм.
Звісно мотор покриється іржою і замерзне зимою ))))

Знімаємо коромисло з впускного клапана  і дуємо в свічки тиском через розподільний механізм і вентель регулювання.

Розминаємось
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Мой э/тавр на одном заряде батареи (весом 60кг) проходит 70км со скоростью до 60км/ч.
В дупу ті балони - ККД порахуй(те) від тих балонів. Нашо некротемами срати?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Кпд низькуватий, але якщо посадити на підшипники кочення коленвал, шатуни,  распрєдвал і замість ременя на шестеренки, та відкинути маслонасос і помпу...буде вище, і АКБ проблема втрати ємності ї її ваги...тут ще можна перерахувати ту ефективність. Стискати ж суміш не треба, тиск на всьосу ході однаковий, момент буде немалий, і ККД 0.9 запросто.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Супер. Який мотор, постійний, змінний, потужність, вага. Чи є КПП і сцепа. Яка ємність акб. Яка напруга мотора та акб. Метод регулювання потужності. Зарядне яке. Колітєсь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 07 Травня 2020, 10:50:01
якщо посадити на підшипники кочення коленвал, шатуни,  распрєдвал і замість ременя на шестеренки, та відкинути маслонасос і помпу...буде вище, і АКБ проблема втрати ємності ї її ваги...тут ще можна перерахувати ту ефективність. Стискати ж суміш не треба, тиск на всьосу ході однаковий, момент буде немалий, і ККД 0.9 запросто.
Вроде ж образованный человек, вумными формулами кидается, а таку хрень пишет. Самому не смешно? Тогда лучше турбину раскручивать с баллона.  :facepalm:  :wacko:
Рекомендую тему перенести в "Юмор" - там ей самое место. :facepalm:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

igo61

Цитата: ВКБ від 07 Травня 2020, 11:21:01
мотор, постійний, змінний, потужність, вага. Чи є КПП і сцепа. Яка ємність акб. Яка напруга мотора та акб. Метод регулювання потужності. Зарядне яке. Колітєсь.
Мотор от болгарской э/кары ДС3,6. Все его данные есть в сети в свободном доступе. КПП осталась, сцепа выкинута. Мобиль трогается и ездит по горизонтали на 4-й, 5-й передаче, в горку - на 3-й. Батарейка состоит из 24-х литий-ионных элементов по 4,1Вх75АЧ = 98В х 7,3кВтЧ. Контроллер с ШИМ-питанием мотора, управляется от "электронной" педали газа (с "калины"). Зарядное - самодельное под батарею, на ток до 20А (на мои потребы хватает).
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Амперметр що показує при троганні і підтрисці швидкості? Батарея важка?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Турбіну воздухом крутити? Наче ж грамотний чоловік. Мабуть же є різниця віяло з дирками і розпорошеним повітрям наполовину і замкнений циліндр.
Пневмомотор втричі може бути легший від ДВЗ. Я що його на поток ставлю. Написано ж, розминка для мозку, значить порахувати потужність.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

А-метр показуе до 150...170А на старте. В ходу - 50...80А (больше около 50А). Батарея = 60кг, я ж писал.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Постійний колекторний з постійним магнітом збудження від токарного з чпу координати  Х чи Z легший наче.

Напруга яка при старті і в ходу?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 07 Травня 2020, 11:48:34
Турбіну воздухом крутити?
- то ж само шо воздух в ДВС загонять. А "віяло з дирками" разное бывает - смотря как голову приложить.
Цитата: ВКБпорахувати потужність.
А сам порахувать не мог и нам потом рассказать?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris


ВКБ

Іго 61, а як же поток створити..різність тисків? По аналогії гідротрансмісію аксіально поршньому згадайте і шестеренні мотори нідравлічні. Повітрю як і мастилу вператись треба і совати, а не як паротурбіна розганятись і битись об лопать під кутом аеропрофілю на швидкості  і проковзувати далі, інакше рухуне буде. А тут рух поршень вниз.

Як я порахую потужність без напруги, або без інших чинників.!?

Мотор гріється? Це щоб я прняв про падіння напруги в робочому редимі. Явно не 98В.
А так бачу розхід літровий в цифрах як кіловатний.
Переключатись норм КПП?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.