Микас OnLine

Автор Володимир, 23 Березня 2013, 19:02:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Тобто досить кабеля і онлайн проги щоб прошитись. ?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 20 Травня 2020, 15:23:26
Прошити ебу можна онлайн?
Теоретично можливо. Е таке "доступ до робочого столу. На локальному компі біля мікаса інет, прога для прошивки, і прога щось типу TeamViewer (в режимі доступу до столу) для доступу мишкою на екран локального, (дозвіл) . Само собою кабель адаптера до мікас. На віддаленому компі прога  типу TeamViewer для доступу до віддаленного. І  з віддаленого керують процесом, запускаючи все на локальному, і наблюдаючи зображення  процесу на віддаленому
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 20 Травня 2020, 16:07:11
Тобто досить кабеля і онлайн проги щоб прошитись. ?
Можливо є онлайн проги прошивки, але я вище написав  як зробити це наприклад  з фрішною TeamViewer. Це не спец прога прошивки -це прога для доступу до "компа" віддаленного. І ший хоч з Антарктиди вживу наблюдаючи за процесом прошивки і взаємним попиванням пива  :drinks:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Володимире,   С42 С43 у віконці редагування показують не ті значення, що при перегляді.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 20 Травня 2020, 21:47:33
Володимире,   С42 С43 у віконці редагування показують не ті значення, що при перегляді.
Є таке, поправив закинув насайт свіжу версію.

Цитувати виділене21.05.2020 Версія 6.11

*    В редакторі прошивок виправлено помилку при роботі з константами;
*    В редакторі прошивок після редагування параметрів, зберігається попереднє положення списку параметрів та курсора.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 21 Травня 2020, 12:22:16
*    В редакторі прошивок після редагування параметрів, зберігається попереднє положення списку параметрів та курсора.
:rolleyes: Ти зчитуєш мислю на відстані. Вчора хотів про це написати, а потім думаю -та ладно мелочь. Опасна ти людина  B)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Літо, тиша.....
Хтось у мікасонлайн не на свому місці?
константа С56
C56 Постійна паливоподача (G0B-аварийний режим) ()
і хелп С56
"C56 Постоянная топливоподача (G0B-аварийный режим)
Время задержки включения ЭПХХ - при начале режима топливо
выключается не мгновенно а линейно падает до 0 в течении
времени определяемого константой, что позволяет осущиствить
более плавный переход к режиму ЭПХХ."

А взагалі чи маскується  "С56"  під  "СОхх" ?. B)


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Швидше за все помилка в хелпі, судячи з того що записано з заводу в С56, то константа відповідає заголовку, те що в середині помилкове.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 26 Липня 2020, 20:14:39
Швидше за все помилка в хелпі, судячи з того що записано з заводу в С56, то константа відповідає заголовку, те що в середині помилкове.

Дуже схоже. То може відредагуй  той C56.html в ворді та й усе (нащо продовжувати чиїсь помилки...
ось так наприклад
---------------------
"C56 Постоянная топливоподача (G0B-аварийный режим)
Ссылки:
Содержание
-------------------
бо шось того "Время задержки включения ЭПХХ ..." не видно в параметрах . Можливо попав в "Не визначені"
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Можливо того параметру там нема, в хелпі що є разом з АКМ така сама помилка.


Цитувати виділене
C56 Постоянная топливоподача (G0B-аварийный режим)

@const46 @const47 @const48 @const49 @const50
Константы работы ЭПХХ
Если температура ОЖ выше T°эпхх и обороты двигателя выше
ВГ, то при отпускании дроссельной заслонки топливоподача
прекращается - режим ЭПХХ. Топливоподача восстанавливается при
уменьшении оборотов ниже НГ или при выходе из режима ХХ, при
этом для компенсации осушения количество топлива увеличено
умножением на коэффициент осушения.
Коэффициент осушения убывает со временем в соответствии с
коэффициентом убывания.
ЭПХХ блокируется при аварии датчика положения дросселя.

@const56
Время задержки включения ЭПХХ - при начале режима топливо
выключается не мгновенно а линейно падает до 0 в течении
времени определяемого константой, что позволяет осущиствить
более плавный переход к режиму ЭПХХ.

@const57
Выключение ЭПХХ при падении оборотов dN/dt быстрее чем данная
константа, позволяет восстановить топливоподачу при резком
падении оборотов для избежания заглохания двигателя.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 27 Липня 2020, 08:44:33Можливо того параметру там нема
Тобто в хелпі немає?  В калібровках він же є?  І в хелпі він озаглавлений як "C56 Постоянная топливоподача (G0B-аварийный режим)"
Або тоді  він не повинен бути "С56".
В тому файлі хелпа, що я колись давав ссилку (ти сказав то хелп на мікас7.6 - там  С56  прописан як "@const56 " і там немає ніякого "C56 Постоянная топливоподача (G0B-аварийный режим)"
-----
@const56
Время задержк  и включения ЭПХХ
При начале режима топливо выключается не мгновенно а линейно падает до 0 в течении времени определяемого константой, что позволяет осуществить более плавный переход к режиму ЭПХХ.
------
Значення, яке я прописую в  "С56", наче ж і таке і відображає програмами діагностики в "G0B".
І тоді виходить що, або "Постоянная топливоподача (G0B-аварийный режим)[/u]" повинна не називатися  "С56", або "Время задержк  и включения ЭПХХ" перейшло кудись на іше, чи можливо взагалі викинуто з параметрів.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Дивись кусочок лога. Від моменту коли положення дроселя стало рівним нулю до моменту увімкнення режиму ПХХ пройшло 6 кроків час між кроками трохи більше 200 мс, бо 200 мс між запитами плюс час на формування та передачу даних, то можна припустити що той час біде рівним 1700 мс = 1,7 с. Що впринципі відповідає тому що записано в С56/100, тобто 170/100=1,7с. Там швидше за все колись давно наплужили з заголовком, і так як значення константи С56 не помінялось, то в тому місці хелпа ніхто так і не перевірив. Думаю заголовок того параметру варто змінити.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 27 Липня 2020, 10:40:37Що впринципі відповідає тому що записано в С56/100, тобто 170/100=1,7с.
Ну в мене в С56 записано зараз =150 - тобто по такому затримка 1,5сек?
Перевіряв сьогодні опендиагом декілька разів. Результат інший. Умови для ПХХ, і як тільки "признак ХХ =Да"  то паливоподача стала в нуль через 5сек (можливо 4-6 рахував сам.). Це явно більше 1,5-1,7сек. Дивився не на признак блокування, а на показники витрати. Результат стабільний час десь близько 5сек.
Якщо подивитись в мікасонлайн то "підозра" на "С160-07 з невизначених..." В мене там  =4.  Переправив на 8. Можливо на днях буду переписуватись то й побачу. Інакше та затримка "суслик"  :-D ми бачимо що вона є, а де ж вона прописана?....
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 27 Липня 2020, 21:44:11
Цитата: Володимир від 27 Липня 2020, 10:40:37Що впринципі відповідає тому що записано в С56/100, тобто 170/100=1,7с.
Ну в мене в С56 записано зараз =150 - тобто по такому затримка 1,5сек?
Перевіряв сьогодні опендиагом декілька разів. Результат інший. Умови для ПХХ, і як тільки "признак ХХ =Да"  то паливоподача стала в нуль через 5сек (можливо 4-6 рахував сам.). Це явно більше 1,5-1,7сек. Дивився не на признак блокування, а на показники витрати. Результат стабільний час десь близько 5сек.
Якщо подивитись в мікасонлайн то "підозра" на "С160-07 з невизначених..." В мене там  =4.  Переправив на 8. Можливо на днях буду переписуватись то й побачу. Інакше та затримка "суслик"  :-D ми бачимо що вона є, а де ж вона прописана?....
Звідки ти знаєш по яких алгоритмах працює опендіаг, які там часові інтервали і чи він дає тільки один запит до мікаса чи два і в якій послідовності?

Ще раз уважно глянь на малюнок, на четверному кроці дросель стає в нуль, виконується умова для увімкнення ПХХ, від 4-го кроку до 10-го іде зниження паливоподачі, на 11-му паливоподача припиняється повністю і включається ознака ПХХ.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Вибач, але "Ознака блокування паливоподачі" виробляеться  не тільки для ПХХ.  А от затримка блокування паливоподачі для режиму ПХХ - це тільки для режиму ПХХ .Її (затримку)  видно "вживу" і там немає про що сперечатись.
Чи я в випадку "признак" повинен довіряти прозі опендіаг, а в випадку "розход = 0" не довіряти.. Я собі таких питань не ставлю. Так , там може бути похибка в часі але не 1,5сек до 5сек.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2