Малюємо схему ДХО на базі штатних фар в півнакала

Автор ВКБ, 01 Жовтня 2014, 17:09:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

al.dudka

Сделал себе дхо на базе штатных фар. Вот по этой схеме
что-то не получается вставить фото

Жулик


ВКБ


Точно така саморобна схема і э на базі шим модулятора, де вище додавалось, тільки в упаковці. Саме для лампочок двоспіральних.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ


Запаралелені лампи фар, достатньо до одного проводу шим кинути для дального.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Ваяю коробочку під капот для ДХО дальній в 1/3 накалу, тобто 5 Воль, жовтий несліп.ячий.  Нічого не горітиме крім рідковикористовужмого дальнього в 1/3 накалу.
З 2015 року досі не зробив, тепер наміріваюсь. Врізати в поводку і кнопку вкл-викл лесь втулити і індикатор на торпеді /о/ відкриття дросельної вільний світлодіод..як варіант.
Із 120Ват буде 40Ват ДХО витрати енергії.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Светимость источника света пропорциональна четвертой степени температуры. При этом со снижением температуры пик излучения смещается к инфракрасному спектру. В результате снизив мощность в три раза по-сути Вы получаете подогрев фары с индикацией его работы. Ради интереса можете скачать на смартфон люксометр и замерить освещенность которую даст вам габарит в метре-другом от авто и сравнить с заШИМленным дальним. Если есть кусок диодной ленты, то можете еще и сравнить эти показатели с лентой, и подумать стоит ли овчинка выделки.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Бачив в роботі, прекрасно хтось придумав, я зідрав. 30% дальнього 40Вт прекрасно вистачає замінити ефективніше ближній для виділення себе на трасі. Ближній 110Вт + габаритні і приборні витрати + 60Вт, якщо лед габарити то 20Вт. По трасі вдень з 300м  прошиває туманчик і реально краще денного, так як дальній рефлектор фокусує повну площу фари. Реально фокусує увагу встрічних. Мені сподобалось,  і є енергозбереження. Лампа Н4 спіраль 60Вт дальнього. Ніякої доопрацьовки і навіска нештаних фар.
Щодо потужності фари інфрочервоного спектра - прямо пропорційна температура потужності споживання і інфрачервоний присутній на всії потужностях, і навіть при відсутності свічіння..топто прогріву без видимого спектру. Інфрачервоний присутній скрізь де є енергія наргіву коливанням речовини. Лед інша справа, інший процес. Тому мета зменшити пропорційно свічіння і потужність нагріву, де свічіння складає 5% від споживання, все інше тепло.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Серёга

Как вариант контроля можно с ланоса поставить пищалку и подключить, забыл выключить дальний а он тебе бим бим бим бим


Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

ВКБ

Прикольно. Мені і поворотник піщалку треба. Кажись для ДХО воно не треба, бо самостійний канал на ніть дальнього, і при увімкненні справжнього дальнього дхо шим припиняє подачу і блокується діодом по схемі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Гарна коробочка, только тип транзистора не указан. Это для освяченых?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Romka

Цитата: ВКБ від 08 Червня 2020, 07:09:50
Бачив в роботі, прекрасно хтось придумав, я зідрав. 30% дальнього 40Вт прекрасно вистачає замінити ефективніше ближній для виділення себе на трасі. Ближній 110Вт + габаритні і приборні витрати + 60Вт, якщо лед габарити то 20Вт. По трасі вдень з 300м  прошиває туманчик і реально краще денного, так як дальній рефлектор фокусує повну площу фари. Реально фокусує увагу встрічних. Мені сподобалось,  і є енергозбереження. Лампа Н4 спіраль 60Вт дальнього. Ніякої доопрацьовки і навіска нештаних фар.
Щодо потужності фари інфрочервоного спектра - прямо пропорційна температура потужності споживання і інфрачервоний присутній на всії потужностях, і навіть при відсутності свічіння..топто прогріву без видимого спектру. Інфрачервоний присутній скрізь де є енергія наргіву коливанням речовини. Лед інша справа, інший процес. Тому мета зменшити пропорційно свічіння і потужність нагріву, де свічіння складає 5% від споживання, все інше тепло.

Смію вас розчарувати. Залежність світності лампи від напруги не лінійна, так само і потужність споживання. Тому ваші розрахунки, що найменше не коректні.
Вам не даремно рекомендують скачать люксметр на смартфон, є на плеймаркеті, чудова річ. Далі. Можна підійти до авто з ДХО і заміряти на відстані, наприклад, метр освітленість. Потім регулюючи напругу на лампі гадального світла, у вас в авто на відстані 1 м виставити таке ж значення. І це буде правильно і дійсно матимете еквівалент ДХО. Якщо у вас немає можливості знайти таке авто, можете пошукати значення в інтернеті, але смартовий люксметр може вносити значну похибку відносно справжніх даних.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Олександр 1968

Цитата: igo61 від 09 Червня 2020, 10:34:58
Гарна коробочка, только тип транзистора не указан. Это для освяченых?
А він практично один на все що доступне по грошах irf4905.Я б краще взяв би наприклад bts650.Ціна більш-менш і радіатор не потрібен

ВКБ

Рома я Вас почув. Спробую. Але по простому головне щоб виділявся на трасі і не сліпив.

Мужики, за транзистор не запарювався, перевірю чи правдиво в тирнеті і чи вдало обрав лотерею ))) Буде проблема розберемо на молекули тут, чи не так? )))

Ігоре, всколупну коробочку і гляну шо то за транзистор.
Розплата при виготовленні коробочки - трохи порізиний пвлець, і як солені огірки беру ним чи солі шашлик - сіпає і пече )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.