Малюємо схему ДХО на базі штатних фар в півнакала

Автор ВКБ, 01 Жовтня 2014, 17:09:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

romuald

Цитата: Toris від 11 Вересня 2020, 11:21:45
А як працює схема? Це кожного разу при ввімкненні дальнього світла треба буде додавати яскравості?
Встановили. Увімкнули запалення. Налаштували кніпочкою яскравість. Налаштування збереглись в енергонезалежній пма'яті МК. Завели авто, зняли з ручніка (вх. ручнік (GND)) - ДХО увімкнулось. Коли увімкнули габарити (а слідом БС або ДС) ДХО не працює(вхід габарити/БС(VCC)). Вимкнули габарити - знову працює. Заглушили авто, поставили на ручнік - ДХО вимкнулось. Поїздили так до 15-готравня і при увімкненому запаленні кніпочкою відключили до осені. А восени знову кніпочкою увімкнули.

Цитата: Toris від 11 Вересня 2020, 11:21:45А поблимати дальнім як?
Коли увімкнено, то не на повну потужність. Коли блимаєте, то на повну. При цьому зі схемою нічого не станеться.

romuald

Цитата: Олександр 1968 від 11 Вересня 2020, 11:50:21В свій час виготовляв щось подібне,тільки на таймері555.На мигання дальнім не впливає ніяк.Якісна та довговічна робота напряму залежить від якості комплектуючих,що є проблемою.І ця штука дуже фонить по проводці.
"Фон по проводці" ви маєте на увазі фонить і динаміках, коли радіво працює? То дивлячись на якій частоті працює ШІМ

Ось сам зберу то все, підключу...а там побачимо що там фонить...

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

romuald

А взагалі в Тавріі ДХО люди робили простіше, без ШИМів і боротьби з завадами ,що він дає. З передніх плафонів поворотників демонтується лампа разом з патроном. Ставиться туди лайносовський патрон на лампу з двома нитками рзжарювання. На нитку потужністю 21 Вт чіпляється поворот, а на нитку з потужністю  5 Вт габарит. Ну а на місце габарита монтується патрон під лампу W21W, тягнуться нові дроти і монтується додатковий вимикач. Якось так. Але як віднесуться поліціянти до жовтого габарита, якщо згідно з ПДР має бути білий...?

User2108

Цитата: romuald від 11 Вересня 2020, 21:29:43
А взагалі в Тавріі ДХО люди робили простіше, без ШИМів і боротьби з завадами ,що він дає. З передніх плафонів поворотників демонтується лампа разом з патроном. Ставиться туди лайносовський патрон на лампу з двома нитками рзжарювання. На нитку потужністю 21 Вт чіпляється поворот, а на нитку з потужністю  5 Вт габарит. Ну а на місце габарита монтується патрон під лампу W21W, тягнуться нові дроти і монтується додатковий вимикач. Якось так. Але як віднесуться поліціянти до жовтого габарита, якщо згідно з ПДР має бути білий...?
Для Таврій, у яких габаритний тримач виконано із силікону, а у роз'ємі використано текстоліт, це робиться ще простіше. Беруться лампочки на 21/20 Вт (філіпс, нарва), які ставлять у стандартний роз'єм, штатна проводка відключається, тягнеться нова з використанням понижувального перетворювача (типу такий:https://imrad.com.ua/ru/dc4005-75-reguliruemyj-stabilizator-napryazheniya), на якому виставляється 6 В. Нова проводка під'єднується до +, який з'являється після ввімкнення запаленні і до одного з габаритів. Вмикаєте запалення - горить ДХО (іде прямо +12 В на лампи), вмикаєте габарити - реле перемикає на перетворювач і на лампи іде 6 В, отримуєте звичайний габаритний вогонь. Вимикаєте габарити - знову працює режим ДХО.

romuald

Ооо...таке мені більше подобається. Просто у реалізаціі і немає ніяких ШИМів. А управління вже можна городить як завгодно.

Олександр 1968

Якщо є відповідні навички то можна замість галогенок змайструвати світлодіодну систему з трьох(п'яти)ватного світлодіода,або кількох,втулити в фару і через управляючий драйвер(напр.pt4115) і отримати цих два режима роботи http://electro-shema.ru/chertezhi/micro-sxema-driver-svetodiodov.html або така конкретна реалізація https://www.drive2.ru/b/2554183/

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Олександр 1968

Цитата: Romka від 12 Вересня 2020, 11:22:31
Це не по ПДР!
Тут більша частина постів на теми покращення характеристик чи комфорту є порушенням та зміною конструкції авто.Звичайно ж краще коли в таврії чи жигулях що їде попереду все по заводу і блимає блядською світломузикою,через дебільну конструкцію

Toris

Хлопці, а підскажіть, послідовне включення спіралей дальнього світла чим погане? Мало світла чи привертає зайву увагу контролерів до спектра світла?

Олександр 1968

Та нічим.Трохи ускладнена комутація з відривом маси на одній з ламп,що вимагає примінення хороших герметизованих реле(як приклад https://avtozvuk.ua/convoy-pyatikontaktnoe-40a-12v-scb-1240/p122808])для довготривалої нормальної роботи.Існує твердження(прошу любителів теоретичних розлогих теорій не розпочинати срач),що при пониженій напрузі спіраль сильно провисає і при вимкненні на неї не повертається випаруваний вольфрам,внаслідок низької температури галогену.Так воно чи ні не знаю.Дана проблема для мене неактуальна,за містом вмикаю ближній.

Romka

Нічого не провисає. Така схема кому подуші, той і робить. Все законно
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Якась незрозуміла мені схема... Комутується лише одна фара...

Я так розумію, що насправді одна релюха має займатись "земляним" відводом однієї лампи, а інша релюха має займатись "плюсовим" відводом іншої лампи.

Romka

Схема дуже проста. Лампи по штатний схемі запаралелені і коли світло не включено, не отримують наруги живлення. Тому розірвавши масу на одній фарі і подавши туди + через реле отримаємо світло в пів накалу.  Це ж реле вмикає штатну масу, коли потрібно дати дальній, чи габарити. 3те для реагування на ручнік. Друге - вимикає перше з режиму дхо при включені габаритів чи дальнього.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4