Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Упаде множник то так і буде з більшим  часом вприску. Думаю критично до 0.5аим. Тиск і множник побоку який, якщо система встигає тримати тиск і форса подачу газу. Головне не загнати систему в голодування і падіння тиску.
Я на валтеках червоних , стаг гоуфаст 200 сама дешева, редуктор томасето з множником 1 і тиском 1, хід штока 0.4мм, жиклер 2мм, лімбда 1, розганяв на трасі київ- одеса 158 км/год. Лямбда була 0.85 багата суміш .То шо за переляк!? Такі параметри далееееко не критичні. Отут  :applause:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитата: ВКБ від 09 Червня 2020, 15:38:23
Упаде множник то так і буде з більшим  часом вприску. Думаю критично до 0.5аим. Тиск і множник побоку який, якщо система встигає тримати тиск і форса подачу газу. Головне не загнати систему в голодування і падіння тиску.
Я на валтеках червоних , стаг гоуфаст 200 сама дешева, редуктор томасето з множником 1 і тиском 1, хід штока 0.4мм, жиклер 2мм, лімбда 1, розганяв на трасі київ- одеса 158 км/год. Лямбда була 0.85 багата суміш .То шо за переляк!? Такі параметри далееееко не критичні. Отут  :applause:

Никто и не говорит что при множителе 1 двигатель не будет работать. Будет, но есть более оптимальные параметры, которые прописаны заводом-изготовителем оборудования. И я считаю что нужно ими руководствоваться, а не экспериментами гаражных специалистов. Я тоже свое ГБО настраивал по разному, но всегда стремлюсь попасть в пределы рекомендуемые изготовителем. А скорость это не показатель. Я свою например больше 140 не разгоняю в мерах безопасности, хотя при 140 есть огромный запас, думаю и 180 поедет, правда на моей двигатель 1.3. Но на таких скоростях обороты уходят далеко за 4000 об/мин, а на таких оборотах желательно на бензин переходить или организовывать довпрыск

Sergik32

так ніхто не буде так навалювати, просто я розсвердлю дюзи на 2,0 і понижу тиск до 1,0бара, і буду пасарєть як роблядь форсунки і чи при переході на газ не росте вприск на бензинових, от і все, а далі час покаже.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 09 Червня 2020, 16:08:06
так ніхто не буде так навалювати, просто я розсвердлю дюзи на 2,0 і понижу тиск до 1,0бара, і буду пасарєть як роблядь форсунки і чи при переході на газ не росте вприск на бензинових, от і все, а далі час покаже.
Якщо тобі вистарчає потужності, то краще їздити звеликим часом роботи газових форсунок, так точніше дозування і більший діапазон корекції газу. Зараз розсверлиш отвори, а коли прийде зима будеш довго гріти двигуна бо він не схоче переходити на газ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Ivan1988 від 09 Червня 2020, 16:01:00
Цитата: ВКБ від 09 Червня 2020, 15:38:23
Упаде множник то так і буде з більшим  часом вприску. Думаю критично до 0.5аим. Тиск і множник побоку який, якщо система встигає тримати тиск і форса подачу газу. Головне не загнати систему в голодування і падіння тиску.
Я на валтеках червоних , стаг гоуфаст 200 сама дешева, редуктор томасето з множником 1 і тиском 1, хід штока 0.4мм, жиклер 2мм, лімбда 1, розганяв на трасі київ- одеса 158 км/год. Лямбда була 0.85 багата суміш .То шо за переляк!? Такі параметри далееееко не критичні. Отут  :applause:

Никто и не говорит что при множителе 1 двигатель не будет работать. Будет, но есть более оптимальные параметры, которые прописаны заводом-изготовителем оборудования. И я считаю что нужно ими руководствоваться, а не экспериментами гаражных специалистов. Я тоже свое ГБО настраивал по разному, но всегда стремлюсь попасть в пределы рекомендуемые изготовителем. А скорость это не показатель. Я свою например больше 140 не разгоняю в мерах безопасности, хотя при 140 есть огромный запас, думаю и 180 поедет, правда на моей двигатель 1.3. Но на таких скоростях обороты уходят далеко за 4000 об/мин, а на таких оборотах желательно на бензин переходить или организовывать довпрыск
Іван, думаю на форумі є інженери зі стажем в різних галузях, які виходять за межі гаражних спеціалістів в т.ч.юридично ))

Володя, грію до 40 і агонь. Тут питання у продуктивності випаровування  редуктора. А що ж робити у кого 2л.двигун ? І навіщо надуті нланги на 1.5..2 кг від капотом, якщо воно в сторону небезпеки. І як ми рахували, не форсунка в мене лімітувала, а жиклер 2мм, і по таблиці максимально допустима норма.

При великих обертах і 1.5мм дюці може бути що ворси будуть відкриті на всю бо нехвате пролуктивності.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеІван, думаю на форумі є інженери зі стажем в різних галузях, які виходять за межі гаражних спеціалістів в т.ч.юридично ))
Если интересно, то я инженер-механик по локомотивам, в. т.ч. по дизелям. Но это не означает что я могу себя величать инженером по системам ГБО.

Цитувати виділенеА що ж робити у кого 2л.двигун ?
Покупать и ставить соответствующие обородувание по мощности двигателя автомобиля.

Цитувати виділенеІ навіщо надуті нланги на 1.5..2 кг від капотом, якщо воно в сторону небезпеки.
Тут я согласен. Считаю оптимальным давление на выходе с редуктора 1 - 1,3 бара.

Цитувати виділенеІ як ми рахували, не форсунка в мене лімітувала, а жиклер 2мм, і по таблиці максимально допустима норма.
Вы даете рекомендации исходя из Вашего оборудования - Stag-200, Tomasetto Alaska, Valtek 30. Но у Sergik32 все другое, самое главное форсунки AC STAG W-03, которые имеют совсем другие технические характеристики.
Я даю рекомендации исходя из того что тоже эксплуатирую такие же форсунки, только вариант в планке.

Что касается множителя, то 1, не есть хорошо, как объясняли специалисты, при таком множителе и ниже, точность дозировки снижается. Думаю даже в Вашем случае было бы лучше 1,7-1,8 мм.

Цитувати виділенеПри великих обертах і 1.5мм дюці може бути що ворси будуть відкриті на всю бо нехвате пролуктивності.
На фазированном двигателе и на форсунках Valtek 30 возможно, но на больших оборотах я уже писал что нужен довпрыск бензина (который уменьшит время срабатывания газовых форсунок) или полный переход на бензин.

ВКБ

Іван, або Ви себе недооцінюєте, або боїтесь чогось...чи третє. Немає інженера лише вуха чи носа...як мінімум перші три курси.

Будь, ласка, не кажіть що це казкові форсунки казкового процесу казкових забугрових інженерів.))

Ви ж зможете порахувати енергію випаровування і охолодження редуктора? Чи який газовий об.єм пропанбутану? Наприклад міський режим 9л.хв, знаючи енергію газа при кіпінні. Також кубвтуру газу тобто продуктивність максимальну редуктора. Нагадаю, при прискоренні я замічаю до 40л.100.км миттєвий, а питомий 0.18л.на кВт.= 0.18×44=7.92кг.год.газу. Тобто максимальний МЕямЗ  8л.год.
Ну от, інженнр знає все ))) інакше десь прогуляв.

Ваня, клапана як клапана. Тим більше якісніше. Да , 1.7мм для мене теж було б норм. Множник і треба бо виходе напрасно програмєри наваяли цю опцію. А от те що він не лінійний із за швидкості спрацювання на різних обертах, тут ломаю трохи голову.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 09 Червня 2020, 17:28:17Володя, грію до 40 і агонь. Тут питання у продуктивності випаровування  редуктора. А що ж робити у кого 2л.двигун ? І навіщо надуті нланги на 1.5..2 кг від капотом, якщо воно в сторону небезпеки. І як ми рахували, не форсунка в мене лімітувала, а жиклер 2мм, і по таблиці максимально допустима норма.
Я не грію взагалі, завдяки тому що газофорсунки працюють з часом в два рази більшим ніж бензофорсунки, я маю великий діапазон для регулювання. Тому навіть зимою коли після запуску двигун набрав обертів іде перехід на газ, і далі двигун прогріваєтсья на газі. Єдине що треба обов"язково йому дати прогрітись хоча б до +25 градусів, тобто не газувати, нікуди не їхати і не глушити двигун. Після 25 можна вже потихеньку їхати, літом можна навіть не гріти.
Цитата: ВКБ від 09 Червня 2020, 17:28:17При великих обертах і 1.5мм дюці може бути що ворси будуть відкриті на всю бо нехвате пролуктивності.
Я крутив двигун до 4500, ефекту постійновідкритої форсунки не зловив, час роботи газофорсунки при цьому склав 14,2 мс.

Якщо припустити що в одній хвилині 60000 мс, то при частоті обертів 4500 об/хв, один оберт двигун проходить за 13,33333 мс, робочий цикл два оберти, то форсунки можуть працювати до 26 мс, на такій частоті. Тобто 14,2 мс це трохи більше 50% потужності. Якщо вірити логам, то із збільшенням частоти час роботи форсунок падає, якщо вірити моїм логам, то найбільший час роботи форсунок був 17,2 мс, на обертах 3100.

Я навіть причіп тягав з вагою більше тонни, то жодного разу індикатор на панелі мені не показав 100% відкриття форсунок.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Вчерашний очередной гаражный случай:
Приехала девятина с ГБО Стаг гоуфаст и как всегда с красными Вальтеками, да ещё и на гарантии, 4000км на газе.  Время попарного впрыска 3,3мс давление 1,1. Приехала на подключение ДК.  Подключил я новенький ДК и в очередной раз увидел , что для Вальтеков 3,3мс замало -  не устойчивая работа мотора из-за неустойчивой смеси и устойчивая при 3,4мс, но тогда на ДК 0,9 В. Поехали к установщикам, им работа мотора понравилась и они были злые шо я долбаю им мозг. Но потом все же выдали мне штуцера на 1,3мм, я выкрутил им ихние 2мм.. По итогу давление 1,2  а время впрыска 3,9мс, ДК стал показывать адекватные 0,6-,0,7В.. на форсаже 14мс, поэтому с 4000 об подмешал бензин и на 5500об сделал время 9,5 мс это 45% бенза. Замечу мотор1,5 литра .Заработал хорошие чаевые за свою настойчивость.

ВКБ

#129
Під жиклер хоч 2 хоч 3мм зменшується тиск в рампі. Менше навантаження на аналоговий сенсор МАР. Ті самі яйця і той самий ефект. Швидкість клапану редуктора і продуктивність вистачає, при менших тисках менший гістерезис  ...тобто інерційність системи.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

Цитата: ВКБ від 10 Червня 2020, 12:15:42
...тобто інерційність системи.
:popcorm: сижу и думаю - класно тут в стационаре.

Romka

Цитата: almetr від 10 Червня 2020, 10:23:28
Вчерашний очередной гаражный случай:
Приехала девятина с ГБО Стаг гоуфаст и как всегда с красными Вальтеками, да ещё и на гарантии, 4000км на газе.  Время попарного впрыска 3,3мс давление 1,1. Приехала на подключение ДК.  Подключил я новенький ДК и в очередной раз увидел , что для Вальтеков 3,3мс замало -  не устойчивая работа мотора из-за неустойчивой смеси и устойчивая при 3,4мс, но тогда на ДК 0,9 В. Поехали к установщикам, им работа мотора понравилась и они были злые шо я долбаю им мозг. Но потом все же выдали мне штуцера на 1,3мм, я выкрутил им ихние 2мм.. По итогу давление 1,2  а время впрыска 3,9мс, ДК стал показывать адекватные 0,6-,0,7В.. на форсаже 14мс, поэтому с 4000 об подмешал бензин и на 5500об сделал время 9,5 мс это 45% бенза. Замечу мотор1,5 литра .Заработал хорошие чаевые за свою настойчивость.
Так и есть. У меня зеленые Вальтеки 3 ом, 3.3 мс крайний порог на 1,5 мм дюзах и давлении 1.0 атм, пришлось обогатить смесь на оборотах от 500 до 2500 на 12%, что почти полностью решило проблему устойчивости. Форсаж 14 мс.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

А я собі в блок зашив опцію "Мінімальний час роботи форсунки", вистав 3,5 мс.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: almetr від 10 Червня 2020, 19:28:17
Цитата: ВКБ від 10 Червня 2020, 12:15:42
...тобто інерційність системи.
:popcorm: сижу и думаю - класно тут в стационаре.
А шо не ті ліки в стаціонарі? Про Інерційність лікарі кажуть час на докачку парів і закриття клапана, а потім реакція на відкриття клапану рідкої фази. Пружинення газу в камері.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну я вчора ще раз свердлянув дюзи, може і переборщив, але зробив. зараз дюза 2,5мм і тиск в редукторі 0,91-0,95. МАР дітчик показує 0,5, то напевно дохера. ітак, як сказав мені майстер газових справ і установочних дєл експерд, то він мені показав відос де він на лехусі 5,7 регульнув  то при роботі на бенз форсах у мене 4,2-4,3мс час відкриття, коли включає газові то на бензинових не міняється час вприску, а значить не біднить не багатить і адекватно роблять. і він сказав отако, шо розраховує всіХда по форсах час відкриття +час закриття + 0,5мс і того у мене січас 2+1+0,5=3,5 це мінімум, а в реаліях зараз 4,5-4,6 і працює  рівно. множник низько але це не показник. форси повинні працювати як він каже а не відкритими лити газ
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0