Микас OnLine

Автор Володимир, 23 Березня 2013, 19:02:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 28 Липня 2020, 09:12:43і включається ознака ПХХ
Це що? "ознака ПХХ"
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 29 Липня 2020, 00:40:59
Вибач, але "Ознака блокування паливоподачі" виробляеться  не тільки для ПХХ.  А от затримка блокування паливоподачі для режиму ПХХ - це тільки для режиму ПХХ .Її (затримку)  видно "вживу" і там немає про що сперечатись.
Я тобі показав живий лог, де чітко видно нуль дрослеля, паливоподачу і її відсутність і ознаку увімкнення ПХХ. Всі дані знімаються за один цикл запиту відповіді до макаса.
Цитата: vladishtm від 29 Липня 2020, 00:40:59Чи я в випадку "признак" повинен довіряти прозі опендіаг, а в випадку "розход = 0" не довіряти.. Я собі таких питань не ставлю. Так , там може бути похибка в часі але не 1,5сек до 5сек.
Я не знаю за яким алгоритмом працює опендіаг, але те що я дав на малюнку відповідає дійсності. Можливо миттєвий розхід вона показує не реальний, а усереднений за кілька циклів, щоби цифри не дуже мінялись.
Цитата: vladishtm від 29 Липня 2020, 00:49:23
Цитата: Володимир від 28 Липня 2020, 09:12:43і включається ознака ПХХ
Це що? "ознака ПХХ"
Примусовий холостий хід.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

У меня Видовс8, на нём Вида выходит на диагностику с МикасОнлайн, но такие красивые логи делать не умею. То же пользую ОпенДиаг.  Именно для наглядности момента отключения топлива, выставил в  поверхности S1 нули от 1500об и выше на большом разряжении, и получил при сбросе газа время впрыска равное минимальному времени впрыска 0,7 мс в течении полутора сек, хотя  в Виде С56=34.  Я уже писал что хочу найти эту задержку для ПХХ. Продолжаем поиски. Кстати так и оставил нули на разряжениях меньше 240, переход на ПХХ стал мягче.

vladishtm

Цитата: almetr від 29 Липня 2020, 20:18:33, выставил в  поверхности S1 нули от 1500об
Скріншоти S1 можна  показати?  Обрубав в "0" на ХХ паливоподачу для всього що вище 1500об?  Теоритично логічно, але чого тоді в наших прошивках не так?
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 29 Липня 2020, 08:49:52Я тобі показав живий лог,
Та в принципі ти правий, я ж просто сказав як я міряв. А "програмерам"  B) тре довіряти з умом  :-D
Ось мої  сьогодняшні логи від опендіага, вже саме з флагами , а також з часом по мітках, прорахованим самим опендіагом. Дійсно в них не странно виглядає, коли "длит. имп.вспрыска" стала "ноль" а розхід продовжує показувати.
Spoiler
[close]
Час від "дросель в ноль% (флаг ХХ)"  до  "блокування паливоподачі" (флаг блокировки подачи топл.) = 2,38сек- 2,39сек .  Наче норм (хоча може б десь би 4-5сек ну наприклад тикаємо ричаг, скорость не влючається за три сек і маємо блокування палива на перехресті? бо "флаг ХХ" зявляеться і тоді, коли ми перемикаємо передачі це теж видно на моїх скринах).
Spoiler



[close]
Цитата: Володимир від 29 Липня 2020, 08:49:52Це що? "ознака ПХХ"
Примусовий холостий хід.
В опендіагу такого флага не найшов. Є "флаг ХХ" він завжди коли датчик ДПДЗ стає в 0%.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: almetr від 29 Липня 2020, 20:18:33
У меня Видовс8, на нём Вида выходит на диагностику с МикасОнлайн, но такие красивые логи делать не умею. То же пользую ОпенДиаг.  Именно для наглядности момента отключения топлива, выставил в  поверхности S1 нули от 1500об и выше на большом разряжении, и получил при сбросе газа время впрыска равное минимальному времени впрыска 0,7 мс в течении полутора сек, хотя  в Виде С56=34.  Я уже писал что хочу найти эту задержку для ПХХ. Продолжаем поиски. Кстати так и оставил нули на разряжениях меньше 240, переход на ПХХ стал мягче.
Сумніваюсь що це правильний алгоритм підрахунку часу, треба рахувати від нуля дроселя до ознаки ПХХ.

Перед конектом до мікаса ставимо галочку "Вести лог діагностики".


Після конекту до мікаса в директорії ..\MikasOnLine-6\LOG\ створюється файл логу в форматі YYYY-MM-DD-HH-MN-SS.logs* Для ОС відмінній від ХР, під час запису логу розмір файлу може дорівнювати нулю, дані наповнюються коли файл закривається.

Коли лог записаний для роботи з ним відкриваємо "Дослідник логів".


В досліднику логів тиснемо кнопку відкрити, і в діалоговому вікні вибираємо записаний логфайл.


Після відкриття зліва в сітці тиснемо лівою кнопкою миші на параметр на основі якого треба побудувати графік, після того коли на клітинці появився курсор, тиснемо праву кнопку миші, і вибираємо номер графіка, графік вибираємо тільки синій, червоні не працюють.


Коли всі графіки задані, на панелі керування можна задати яку кількість кадрів малювати на екрані.


Для навігації користуємося або кнопками на панелі керування, або полосою прокрутки внизу.

Цитата: vladishtm від 29 Липня 2020, 23:48:15
В опендіагу такого флага не найшов. Є "флаг ХХ" він завжди коли датчик ДПДЗ стає в 0%.
Він може називатись ЭПХХ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 30 Липня 2020, 09:07:38Він може називатись ЭПХХ.
Теж немає. Але є "флаг внешн.упр ХХ" (лівий верхній). Мабуть це воно. Тривае стільки скільки і "флаг блок.под.топлива" (правий нижній)
Spoiler
[close]
Взагалі получились пости трохи не по темі мікасонлайн.  Їх би перемістити. Я ж питав по хелпу С56 -і сповзли. А по ітогу - поки вихордить невідомо де той параметр затримки.
С160-7  виходить не він, вернув значення =4.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

Колдовал с плавностью хода при отпускании педали, поэтому колдовал с Т44. Для моей Виды в редакторе МикасОнлайн нашлось ещё не соответствие в ряду оборотов для Т44.  Думаю в разных ревизиях от АБИТ, то есть в разных версиях как то для Таврий, Славут, Ланосов и т.д. ряды оборотов и разряжений не одинаковы. Например мой недавний скрин S70 от М113, в другой теме. Там скрин для реальных 360мм.рт. ст, а МикасОнлайн подписывает как 300мм.рт.ст

Володимир

В МікасОнлайн всі осі координат змальовані з чіпексплорера, деякі правда вже поправлені. Якщо є інформація як має бути правильно, то можу поправити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

#414
Если даже понаходить в ВинОлсе все все оси, то нужно будет перелопатить побольше разных прошивок и убедиться, для каких моторов и Микасов какие используются пределы в рядах, а потом научить МикасОнлайн различать эти версии и из подготовленной базы рядов выбирать для подписывания осей, нужное  :dancer: :facepalm:

Володимир

Цитата: almetr від 24 Серпня 2020, 17:14:16
Если даже понаходить в ВинОлсе все все оси, то нужно будет перелопатить побольше разных прошивок и убедиться, для каких моторов и Микасов какие используются пределы в рядах, а потом научить МикасОнлайн различать эти версии и из подготовленной базы рядов выбирать для подписывания осей, нужное  :dancer: :facepalm:
Раз в хелпі пишуть про можливість кроку сітки, значить ті кроки мають бути десь зашині в самій прошивці, але про це звісно знають тільки розробники мікаса і нікому про це не кажуть.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Да уж, с моей работоспособностью найти все оси будет не быстро. Вот свежий пример тормознутости:
в ЧипТюнПро для 114го Микаса прямо в разделе ПХХ есть задержка входа в ПХХ, она же и есть наша потерянная задержка отключения топлива в ПХХ :hysterics:.    Для М103 это адрес 2010С, для М114/113 это 5010С
А по поводу осей для регуляторов ХХ, так в ЧипТюнПро  для приоткрывателя то же не правильно назначена ось разницы оборотов.

Володимир

Цитата: almetr від 27 Серпня 2020, 22:25:07
Да уж, с моей работоспособностью найти все оси будет не быстро. Вот свежий пример тормознутости:
в ЧипТюнПро для 114го Микаса прямо в разделе ПХХ есть задержка входа в ПХХ, она же и есть наша потерянная задержка отключения топлива в ПХХ :hysterics:.    Для М103 это адрес 2010С, для М114/113 это 5010С
На одну невизначену константу стало менше, в МО вона позначена як С168.
Цитата: almetr від 27 Серпня 2020, 22:25:07А по поводу осей для регуляторов ХХ, так в ЧипТюнПро  для приоткрывателя то же не правильно назначена ось разницы оборотов.
Я так прикинув, що між точками повинно бути 250 обертів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 28 Серпня 2020, 14:19:05На одну невизначену константу стало менше, в МО вона позначена як С168.
Только не забудь разделить ее на 10  - у меня она счас вС168 прописана как 24,2сек а по логам она получилась где то 2,5-2,6сек
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

Цитата: vladishtm від 28 Серпня 2020, 22:00:2624,2сек
О! Живы здоровы! Это хорошо, тогда проверьте почту, от меня там привет.