Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Romka

То как быть с показометрами на панели? Стрелки дергать? Тогда какая процедура по установке правильных показаний?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 07 Вересня 2020, 00:06:26
То как быть с показометрами на панели? Стрелки дергать? Тогда какая процедура по установке правильных показаний?
Виставити правильне положення стрілки можна подавши на вхід панелі сигнал від генератора правильної частоти, але якщо раніше було добре а зараз стало погано, то пожливо варто вскрити панель і перевірити надійність контактів. В мене днями трохи глючив показометр температури двигуна, стрілка плавала на високих температурах, то після того як обжав контакт на датчику, більше не плаває.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#7937
Цитата: Romka від 07 Вересня 2020, 00:06:26
То как быть с показометрами на панели? Стрелки дергать? Тогда какая процедура по установке правильных показаний?
Якщо за один раз, то так як сказав вище Володимир https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=12485.msg545691#msg545691
Подавати на кожний "показометр" сигнали імітації виходу датчика. Де напруга, де опір, де частоТа. Але, в кінцві кінців -це що прибори классу 0,2 с зеркальною шкалою  :lol: ? Це індікатори на яких навіть клас похибки не вказаний. Я обійшовся без імітацій. Просто декілька разів прийшлось розбирать панель, відмічаючи карандашом ісходне положення стрілки і потім поправляти переставляючи її на осі. Там деякі стрілки будуть нижче їхніх упорів, якщо ті упори витягнути. Тобто в них не на нулі ісходне, вони упираються в той упор і пляшуть від нього при включенні запалення.   Температуру ставив по термопарі мультиметра, (можна градусник в ОЖ) Спідометр по GPS. Тахометр потім по опендіагу. А можно було все по програмі дігностики.  Але я тоді ще до них не добрався  :lol:  В мене деякі показометри плавали наприклад від нагрузки на ген і обертів. По підказці  тоді Володимира - отрівізував (а потім переніс іх на оту пластину кріплення рульової) масси на пічці ( }-) хто так строїть!) і тепер покази стоять як вкопані!  :yahoo:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Питання мужики.  Під навісами бокових задніх дверей прокладки металеві. Вони бувають у продажу, чи самому зробити?. Хочу товші, десь мм 4-5. Треба видвинути ці краї дверей назовні.  Передні відрівізував -лялячка. А задні дуже вже передком давлять всередину. Глибше передніх, якраз в зоні навісів, десь на мм6  Жорстко, туго. Дурня просто.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#7939
Вопрос-Резьба на колпачках нипелей колес какая? шаг/диаметр? стандартная? Вот такая мысля для инжектора -если подобрать подходящий по давлению, недорогой вариант https://prom.ua/ua/p1121307279-datchik-davleniya-audi.html https://prom.ua/ua/p1118267268-datchik-davleniya-audi.html https://prom.ua/ua/p1190358612-datchik-davleniya-topliva.html  и влепить его через резьбовой переходник папа-мама на рампе вместо колпачка нипельного. Хоть какая то индикация.
PS Сегодня утром посмотрел на тот штуцер на рампе по нипель. Возможно все еще проще. В рампу вкручен переходник на нипель и в рампе очень похоже внутренняя резьба 10мм. Осталось найти подходящий датчик атмосферы на 3? (или 2. 5?)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

al.dudka

На 6, как минимум.

Vitaliy.

Кто разбирается в химии автомасел? Чем по сути отличаются масла для бензинок и для дизелей (при одинаковой вязкости в обозначении (10в40 ) ?
Если у дизельного масла несколько особые присадки, то что если залить дизельное в бензинку, может оно лучше отложения смоет?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Маркетингова лапша, тобто хід.. Немає різниці на мою думку. Точно підмітив, миючі присадки сильніше виражені бо там срач в дизелях.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 10 Вересня 2020, 16:10:23Точно підмітив, миючі присадки сильніше виражені
Вот поэтому и спрашиваю.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

igo61

Цитата: Vitaliy. від 10 Вересня 2020, 15:48:41
если залить дизельное в бензинку, может оно лучше отложения смоет?
Ага, смоет. Моим первым (середина 90-х) авто была "Хонда-триумф", леворулька. При новых сальниках двигателя линули в дрыгатель 10В40, дизельного. Через три месяца сальники стали пластмассовыми, на выкидыш. Больше шаровое дизельное масло не пользую.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

#7945
Цитата: igo61 від 10 Вересня 2020, 17:32:11
Цитата: Vitaliy. від 10 Вересня 2020, 15:48:41
если залить дизельное в бензинку, может оно лучше отложения смоет?
Ага, смоет. Моим первым (середина 90-х) авто была "Хонда-триумф", леворулька. При новых сальниках двигателя линули в дрыгатель 10В40, дизельного. Через три месяца сальники стали пластмассовыми, на выкидыш. Больше шаровое дизельное масло не пользую.

То було щось агресивне. Або коленвал череззад з биттям щліфовайка от і повитікайка, не дарма авто спихайка іншому.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: igo61 від 10 Вересня 2020, 17:32:11линули в дрыгатель 10В40, дизельного. Через три месяца сальники стали пластмассовыми, на выкидыш. Больше шаровое дизельное масло не пользую.
Давно, отец принёс с работы халявное масло (граж с несколькими грузовиками). Незнаю, пластмассовые канистрочки были родные, или в них налили на месте. У отца тогда была четвёрка жигули, у меня уже эта славутка. Через пару тройку недель засопливили коренные сальники и у него и у меня. Может то что то промывочное было?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Олександр 1968

Мені теж подарували масло для вантажівок,так зване лонг лайф-планова заміна на дафі через сорок тисяч.Ну думаю нагрузка менша по ідеї в мене заміну можна зробити через тисяч п,ятдесят.Постійно заглядував на щуп та під клапану кришку і через тисяч дві зілляв нахєр.Не сподобалось.

ВКБ

Керосин з мастилом 50/50.
У дизеля тиск більше маслонасоса кажись. Але ж в'язкість то та ж 10в40.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Leo

Цитата: igo61 від 10 Вересня 2020, 17:32:11Ага, смоет. Моим первым (середина 90-х) авто была "Хонда-триумф", леворулька. При новых сальниках двигателя линули в дрыгатель 10В40, дизельного. Через три месяца сальники стали пластмассовыми, на выкидыш. Больше шаровое дизельное масло не пользую.
:applause: :-D :clap: :facepalm:
Весело у вас.
Вы бы хоть для приличия узнали что нет различия для сальников (бенз/дизель ДВС)
https://www.elring.ru/fileadmin/Dateiablage_DE/1Produkte/Normteile_PDFs/Werkstoffe.pdf
И в вашем случае сальники дерьмо.