Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

romuald

У мене такий. Два рази знімав. Один раз неправильні втулки поставив, що аж кришку розмолотило і магніт один відколовся. Кришку взяв вживану, втулки встановив правильні. Магніт приклеїв епоксидкою. Два роки все добре...тьху тьху..

Алекс

Возможна ли замена штатного стопорного кольца подшипников натяжного ролика ГРМ на ГОСТовское с ушками под клещи ?Штатное без матюков помню не достать ...Или попробовать засверлить отверстия по 2 мм ?
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Цитата: Алекс від 11 Грудня 2020, 10:33:34
Возможна ли замена штатного стопорного кольца подшипников натяжного ролика ГРМ на ГОСТовское с ушками под клещи ?Штатное без матюков помню не достать ...Или попробовать засверлить отверстия по 2 мм ?
Можно.
Підбери по гост від діаметра підшипника легка серія кільця.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

#8298
Цитата: ВКБ від 11 Грудня 2020, 10:51:40
Цитата: Алекс від 11 Грудня 2020, 10:33:34
Возможна ли замена штатного стопорного кольца подшипников натяжного ролика ГРМ на ГОСТовское с ушками под клещи ?Штатное без матюков помню не достать ...Или попробовать засверлить отверстия по 2 мм ?
Можно.
Підбери по гост від діаметра підшипника легка серія кільця.
Если подшипник 35 мм,то кольцо брать 35 тоже ?
P $  каков может быть ресурс подшипников SKF Made in Italy ?Славке самой уже 180 т км ...
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Цитата: Алекс від 11 Грудня 2020, 13:52:01
Цитата: ВКБ від 11 Грудня 2020, 10:51:40
Цитата: Алекс від 11 Грудня 2020, 10:33:34
Возможна ли замена штатного стопорного кольца подшипников натяжного ролика ГРМ на ГОСТовское с ушками под клещи ?Штатное без матюков помню не достать ...Или попробовать засверлить отверстия по 2 мм ?
Можно.
Підбери по гост від діаметра підшипника легка серія кільця.
Если подшипник 35 мм,то кольцо брать 35 тоже ?
Да. Гост срср (не діючий, але є в продажу) 13943-86. Товщина1,2мм. Канавкамає бути 1,4мм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Василь1983

Питання стосовно штуцера з ніпелем на рампі форсунок - яка там різьба ? Мої пошуки привели до 7/16-20UNF  . Знаходжу в продажі фітінги та ніпелі для РВД з накидною гайкою з такою дюймовою різьбою . Чи може там інакша різьба і від чого підходить ?

ВКБ

#8301
Цитата: Василь1983 від 12 Грудня 2020, 11:21:35
Питання стосовно штуцера з ніпелем на рампі форсунок - яка там різьба ? Мої пошуки привели до 7/16-20UNF  . Знаходжу в продажі фітінги та ніпелі для РВД з накидною гайкою з такою дюймовою різьбою . Чи може там інакша різьба і від чого підходить ?
На РВД рукаві може бути і метрична.
Заміряй штангкнциркулем чітко діаметр і на 10 витках розмір (відбитком на папері) щоб вийти на крок чи то метричний чи то ниток на дюйм. Ти ж бачиш що різей стандартів дюймових за 4, і ви не дали що наміряли тому опиратись на ваші спостереження не є інформатмвно.
Під формунку я помню наміряв і виготовив 1/8 дюйма, і десь є креслення в гілці моє та позначення різі. Штуцера х.з.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

 :facepalm:
Цитата: ВКБ від 12 Грудня 2020, 11:48:04
Цитата: Василь1983 від 12 Грудня 2020, 11:21:35
Питання стосовно штуцера з ніпелем на рампі форсунок - яка там різьба ? Мої пошуки привели до 7/16-20UNF  . Знаходжу в продажі фітінги та ніпелі для РВД з накидною гайкою з такою дюймовою різьбою . Чи може там інакша різьба і від чого підходить ?
На РВД рукаві може бути і метрична.
Заміряй штангкнциркулем чітко діаметр і на 10 витках розмір (відбитком на папері) щоб вийти на крок чи то метричний чи то ниток на дюйм. Ти ж бачиш що різей стандартів дюймових за 4, і ви не дали що наміряли тому опиратись на ваші спостереження не є інформатмвно.
Під формунку я помню наміряв і виготовив 1/8 дюйма, і десь є креслення в гілці моє та позначення різі. Штуцера х.з.
:facepalm: навіть не знаю чи то Я щось не розумію, чи то хтось хоче мене заплутати?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

В раму під форсунку чи торцьовий отвір? І взагалі бензорампа чи газорампа. Я про газорампу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#8304
1.Таке питання, чи є показник температури в циліндрі тим же показником тиску але через цю ж тепрературу і чи є чутливість в замірах?
2. Чи є можливість в мікасі корегування сссу вприску по кожній форсунці?

В принципі для стабільної роботи мотора на ХХ чи в одному потужному режимі треба однакова кількість бензину і компресія цилінлра (припустимо суміш правильна). У разі відхилення хоч одного з двох чинників іде тряска і нерівність.
Виходить що про сиабільність тиску в циліндрі можна дізнатись з температури в циліндрі, яку можна заміряти не напряму і простіше, ніж пихати датчики тиску в циліндр що майже неможливо.

Також я так розумію самий надійним метод рівномірності роботи циліндпів це поставити на кожний циліндр датчик кисню, що конструктивно важче і втручання в систему.

Також метод з демонтажем форсунок, це замір на стенді їх продуктивність при реальному фіксованому імпульсному 5мск. відкритті і компресію в кожному циліндрі для корекції часу або бочити чого трясе, за умови що запаленні сітко відбиває іскру.

Тепер перше питання, чи є температура в циліндрі (або вихлрпу у клапана ) переконвертована в тиск критерієм спостередення за рівномірністтю роботи і яка похибка може бути?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: drone від 01 Грудня 2020, 14:43:59
Сегодня на трассе столкнулся с интересной ситуацией. По большей части дороги, включая новые участки, машина едет нормально. Вибрации на руле нет за исключением неровностей. Но на одном куске дороги с новым крупнозернистым асфальтом на 100 км/ч начинается жесткая вибрация будто едешь по терке. Резина зимняя днепрошина Samurai, чуть подубитая по неправильному износу протектора. От чего это может быть?
Сегодня снова там ездил. Вибрация есть, но уже значительно слабее. Видно прав Владимир относительно качества нынешнего капитального ремонта.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 13 Грудня 2020, 08:39:04
В раму під форсунку чи торцьовий отвір? І взагалі бензорампа чи газорампа. Я про газорампу.
дякую
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

#8307
Цитата: Василь1983 від 12 Грудня 2020, 11:21:35
Питання стосовно штуцера з ніпелем на рампі форсунок - яка там різьба ? Мої пошуки привели до 7/16-20UNF  . Знаходжу в продажі фітінги та ніпелі для РВД з накидною гайкою з такою дюймовою різьбою . Чи може там інакша різьба і від чого підходить ?
Візуально на рампі штущер такий самий як у цих клапанів шредера https://sholod.com.ua/truba-mednaya-kapillyarka-izolyaciya-fiting/klapany-schredera/ але гарантії не даю, щось не дійшли руки закрутити ковпачок і перевірити.

Там же можна і придбати адаптера. https://sholod.com.ua/truba-mednaya-kapillyarka-izolyaciya-fiting/adap-and-perehod/
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Питання по дивній поведінці інжекторного двигуна.

З'являється жорстке троїння, немовби 2 циліндра не працюють. Що на бензині (слабше і рідше), що на газі (сильніше і частіше)
Появляється на холостих і при натисканні газу пропадає ривком після 3500 - 4000 об\хв.
Потім може працювати довго без проявів, а може повторюватись і не раз.
Після прориву, якщо не доводити до ХХ не з'являється ніколи, на оборотах ніколи не троїть.
Загалом тяга і підхват гарні на бензі і газі.

Що за напасть?

Трохи вихідних даних:
Без ДФ, без ЛЗ, свічки замінив на нові ДВРМ, які були під рукою , ВВ дротам років 4 - Жанмор, ревізію робив літом - норм, котушка ВАЗ, років 4 їздила. Свічки не закидує маслом і тосолом. Компресія на весні мірялась - в нормі, клапни регулювались тоді ж. МІКАС 10,3+
Опен діаг при цих симптомах інколи показує велику кількісь пропусків по якомусь з циліндрів, але кожен запуск в різних.

Чекаю на допомогу товариства!
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 14 Грудня 2020, 11:19:30
Питання по дивній поведінці інжекторного двигуна.

З'являється жорстке троїння, немовби 2 циліндра не працюють. Що на бензині (слабше і рідше), що на газі (сильніше і частіше)
Появляється на холостих і при натисканні газу пропадає ривком після 3500 - 4000 об\хв.
Потім може працювати довго без проявів, а може повторюватись і не раз.
Після прориву, якщо не доводити до ХХ не з'являється ніколи, на оборотах ніколи не троїть.
Загалом тяга і підхват гарні на бензі і газі.

Що за напасть?

Трохи вихідних даних:
Без ДФ, без ЛЗ, свічки замінив на нові ДВРМ, які були під рукою , ВВ дротам років 4 - Жанмор, ревізію робив літом - норм, котушка ВАЗ, років 4 їздила. Свічки не закидує маслом і тосолом. Компресія на весні мірялась - в нормі, клапни регулювались тоді ж. МІКАС 10,3+
Опен діаг при цих симптомах інколи показує велику кількісь пропусків по якомусь з циліндрів, але кожен запуск в різних.

Чекаю на допомогу товариства!
В різних це в яких, бо циліндри працюють в парі, то може бути що кожного разу випадає якийсь з пари, то швидше за все пропадає іскра. Попробуй в темноті заглянути під капот чи часом нікуди не пробиває іскра.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion