Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

User2108

 :wacko:
Люди, харе вже тут про пічку будувати теорію як космічні кораблі в просторах галактик літають! Є окрема тема, ідіть туди і продовжуйте наповнювати посудину водою.

ВКБ

На газелях теж насоси електро тосолу. Обороти один з важних факторів.  Хотілось би спочатку отримати думку від юзерів з повністтю справним авто.
Коріш таксував на сенсі, поставив електронасос в систему пічк и, каже бомба на хх. Продав сенса, купив логана для роботи, і теж поставив такий насос в систему від газелі. На хх відповідно потудність мінімальна то є факт
.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: Romka від 03 Грудня 2020, 12:37:56Вы забыли про очень важный фактор - скорость обмена разогретой жидкости (тосол) в печке зависит от оборотов двигателя,
Я про это не забыл. Горячесть выхода воздуха после печки зависит от скорости продувки вентилятором (объём воздуха), и температурой жидкости в радиаторе.
Цитата: Romka від 03 Грудня 2020, 12:37:56так как наша помпа приводится в вращение оборотами двигателя и на ХХ скорость перетекания тосола, через радиатор печки значительно ниже чем на 3500 об\мин при движении
Хорошо, такой вариант- мотор работает на больших оборотах, циркуляция большая, напряжение 14. Но поток воздуха, даже на третьем прямом положении печки так себе. Что в этом случае виновато? Для лучшего результата можно открыть окно правой задней двери.
Цитата: Romka від 03 Грудня 2020, 12:37:56Этим страдают и некоторые иномарки.
Но думаю там вентилятор хорошо дует, пусть не горячим, а хорошо тёплым воздухом. Да и обороты на них не такие как на тракторах (особенно С100 :) ).
Цитата: Romka від 03 Грудня 2020, 12:37:56Как вариант решения - установка электрического водяного насоса на печку, кстати проверенный на ино.
На газели с двумя печками электропомпа стоит, потому что прокачать две печки штатной толком не получится.
Но что толку если радиатор горячий, а через него воздух еле еле продувается?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Romka

Тогда забит радиатор или не подходящий. Родной радиатор на новой машине при оборотах 3500, зимой  в  -10, самотоком при скорости 100 - 110 нагревал салон до 20 гр довольно быстро.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vitaliy.

Цитата: Romka від 03 Грудня 2020, 14:44:52Тогда забит радиатор или не подходящий
С завода такая конструкция.  У всех.
Цитата: Romka від 03 Грудня 2020, 14:44:52Родной радиатор на новой машине при оборотах 3500, зимой  в  -10, самотоком при скорости 100 - 110
А стоя на месте, или двигаясь на первой второй?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Якщо на стоячій то електропомпу тулити треба на 90Вт газелевську
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Ага, Славута - это пассажирская "газель" с дополнительной печкой в салоне.  :applause:  :fool:  :rofl:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Цитата: igo61 від 03 Грудня 2020, 15:55:34
Ага, Славута - это пассажирская "газель" с дополнительной печкой в салоне.  :applause:  :fool:  :rofl:
:thank_you:

Наступне моє авто буде таксі )) ні гаража ні проблем не треба. Ну а славута то мотокаляска лишається ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: Vitaliy. від 03 Грудня 2020, 15:08:34А стоя на месте, или двигаясь на первой второй?

Не замерзал, но холодновато
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 03 Грудня 2020, 08:32:59
Цитата: ВКБ від 03 Грудня 2020, 06:49:22Яка різниця між алюмінієвив і мідним радіатором в данній систкмі по тепловідводу
У медного меньше пластин, он легче продувается, через него больше воздуха проходит. И для Кости- у него меньше аэровоздушного сопротивления :)
На класиці стоїть мідний, але він на 1/3 товстіший за славутовський, мідні добре гріють на ваз 2108, бо там потік розсіяний на всю площу, а от на тавропічках я не пам"ятаю щоби хтось у відгуках писав що гріти стало краще.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Василь1983

Хто мучиться з ДД - спробуйте затягнути його не на холодному а на гарячому двигуну , і головне - щоб не було ніякого бруду на площині притискання .

ИнФлеймс

#8291
Викидати чи можна оживити?  Є  чому коротити, у стартері на постійних магнітах?   Через раз працює нормально, а  інколи пару обертів і клін, особливо на горячому  двигуні. Струм такий, що  ізоляція плавиться на  кільцевій клемі дрота з АКБ.
P.S. АКБ нова  та заряджена,   дроти цілі, клеми без окислів.  Стартер старий (8 років) LSA, безредукторний,    щотки цілі. Передня втулка ціла (сталева). Пару тижнів тому замінив  задню втулку,  була розбита так, що ротор шкреготів по магнітах.

Toris

#8292
У моєму стартері колись шматочок металу бовтався. То як попадав між статор і ротор - стартер клинило мертво, бортмережу коротило, мегапанель гасла. А якщо авто завести "з толкача" і проїхати кілька кілометрів - знову стартер працює легко, як новенький годинник. Виловив той шматок лише з другого розбирання стартера, дуже ж він правильної форми був і застрягав геометрично так, ніби як має там бути.

VAZ 21053

Цитата: Василь1983 від 07 Грудня 2020, 19:40:48
Хто мучиться з ДД - спробуйте затягнути його не на холодному а на гарячому двигуну , і головне - щоб не було ніякого бруду на площині притискання .
Ви про датчик детонації?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: ИнФлеймс від 08 Грудня 2020, 22:39:24
Викидати чи можна оживити?  Є  чому коротити, у стартері на постійних магнітах?   Через раз працює нормально, а  інколи пару обертів і клін, особливо на горячому  двигуні. Струм такий, що  ізоляція плавиться на  кільцевій клемі дрота з АКБ.
P.S. АКБ нова  та заряджена,   дроти цілі, клеми без окислів.  Стартер старий (8 років) LSA, безредукторний,    щотки цілі. Передня втулка ціла (сталева). Пару тижнів тому замінив  задню втулку,  була розбита так, що ротор шкреготів по магнітах.
На тих стартерах буває що магніти відлітають.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion