стабилизатор поперечной устойчивости

Автор JeepKa, 22 Липня 2016, 11:56:26

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

YUKON

Магазин автометизів Вам, молодий чиловіче, в помічь. Знайдете все що завгодно саме там. Тим більше що є розміри. В Вашому випадку краще в середину ричага встановити втулку. Купувати такі речі в інтеренеті не рекомендую. Тре чітко розуміти клас міцності бовтика. І гайку я би ставив високу.

JeepKa

Цитата: YUKON від 12 Грудня 2017, 10:15:15
Магазин автометизів Вам, молодий чиловіче, в помічь. Знайдете все що завгодно саме там. Тим більше що є розміри. В Вашому випадку краще в середину ричага встановити втулку. Купувати такі речі в інтеренеті не рекомендую. Тре чітко розуміти клас міцності бовтика. І гайку я би ставив високу.
Не бачив в магазині метизів автомобільних болтів. Я в даному випадку сам не конструюю. Все по заводу. Просто побачив шо на слідуючий раз пасувало би вже замінити болт (приходе пипка різьбі). Тому на руках немає старого болта щоб показати на базарі, є лиш розміри.
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

YUKON

Цитата: JeepKa від 12 Грудня 2017, 15:08:45
немає старого болта щоб показати на базарі, є лиш розміри.
Ось спробував знайти!
http://metalvis.ua/catalog/c-bolts/?_props=1803|1772|6256|1833|1788
Доречі є в нас ця фірмочка в місті...ну дюже зручно!
Тік вчора кліпсами затарився.

fletron

https://www.drive2.ru/l/10519378/
Переделал крепление с жестянки .



На изготовление понадобилось кусок профильной трубы 60-40.
В кузове с изменений было просверлены 2 отверстия на 10мм. 

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Так краще ніж втручатись в важіль реактивний той що з листової сталі . На сайлентблоках саме воно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Давно задумывался об установке стабилизатора. Но вариант стабилизатора, что крепится к тягам мне не нравится ввиду того что его нужно почти полностью переделывать и эффект говорят так себе. Больше нравится вариант стабилизатора что идет вместе с рычагами, но читал что потом рычаги все равно рвет и стаканы тоже, да и вобще вся ходовка спереди быстрее изнашивается. Не знаю правда или нет, но пока отказался от этой идеи.

fletron


Если делать оценку по 10 бальной шкале то на твердую семерку .
Ощущение ушла расхлябанность в рулю ,по прямой меньше уводит в стороны.
На ямах меньше раскачуит.На поворотах с не очень крутим радиусом крен убирает не плохо.
А вот в бо лие крутых хотелось чтобы больше убирало крен .Из за этого я поставил оценку 7.

ВКБ

Катаючись на різних авто до славути без стабілізатора з її розмірами і потужністтю не маю зауважень, збалансоване авто і мета виконана створити дешевий автомобіль- дрова (все по мінімуму і достатньо, все що більше на любителя) все що більше то дорожче. Функціонал переміщення є. Безпека - у пішохода збитого краще спитати вона краще без славути пішки чи з славутою.))
Головне при встановці довішати і не свердлити і не варити реактивні тяги, а так можна саме на сайлентблоці.
Скаржився колись на заслонкі тупі і регулятори та важіль крана пічки, а по факту рідко змінюю моложення лише по сизону. А от крутілка вентилятора то часто, майже завжди.

Цікаво скільки б славута б стоїла нова і чи брали б їх, наприклад за 4000$ нове інжектор люкс. Тапки повсєднєвки. І пікапи б брали б чи ні?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я встановив розпорки на стакани і крени ушли, думаю що з стабами картина краща булаб, але дохлість кузова, а він дохлий, це відчувається навіть при старті і гальмуванні коли в двелях петлі люфтять, просто клацає, то той стаб може порвати передок. Може я помиляюсь, але чомусь є таке передчуття.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

По поводу стаба, якщо людина має лишні кошти і час, то хай ставить. Проте дослідження показують, що покращення мізерні і того не коштують. Краще гарна гума та справна ходова з вірним розвалом.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Стабілізатор більш як тюнінг. Не порушує і не погіршує нічого, трохи додає мабуть.
Дякую що не відхватив. Дякую. Дякую. Пробачте за те що прошу пробачте. Що трохи тут написав пробочте.
А на зазі не дурні були. Дурні хапнули підприємсиво,  а костяк очканув відстоювати свої права на працю. Праця і інтелектуальна власність не приватизовується, лише вічужується по волі власника. Інтелігентний костяк не вміє убивати палити калічити , а лише створювати, і урср привчила створювати комусь на мільярди, а собі брати крихти і в стойло. Егоїзма і сили профспілок та смікалки з законами не навчила родіна мать, від того і пограбовані лишились. Вигідно народ щоб був слабенький у всіх началах.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

drone

Цитата: ВКБ від 23 Квітня 2021, 15:23:13
Стабілізатор більш як тюнінг. Не порушує і не погіршує нічого, трохи додає мабуть.
Стабилизатор значительно ухудшает проходимость. С завода вылет амортизатора ~7 см относительно нормального положения аммортизатора. Если машина села на пузо, то у колеса есть еще это вылет чтоб докопаться до твердой поверхности и вытянуть авто. Стабилизатор жестко связывает колеса и блокирует вылет, а дифференциал блокирует еще и противоположное колесо как только начинается проскальзывание. 
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

_Oleksandr_

Цитата: fletron від 22 Квітня 2021, 20:16:30А вот в бо лие крутых хотелось чтобы больше убирало крен
В таком случае я бы изначально смотрел в сторону более жестких, укороченных пружин и аммортов.

Цитата: drone від 23 Квітня 2021, 21:23:48Стабилизатор значительно ухудшает проходимость
Тоже не стал бы жертвовать мниной жесткостью в ущерб проходимости (особенно с учетом наших дорог).