Регулятор холостого хода (РХХ)

Автор CharllyUA, 09 Жовтня 2008, 10:13:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: vladishtm від 03 Червня 2021, 13:22:25Цікавіше побачить скрин лога такого самого моменту з 096тою (на 3хвилини ділов).
Розкажи на словах що має бути, можливо в мене є готові логи, бо з тих картинок я моло що розумію.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#511
Цитата: Володимир від 03 Червня 2021, 13:53:25що має бути
Так само як я написав вище у https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=616.msg554133#msg554133
"Прогріте авто, не в русі, Оберти ХХ. Варіанти - короткі різкі тики (і плавні підьоми) на педаль "газу", щоб різко (і плавно) підкинути оберти вверх (діапазон попиток 1800-3000об) Кинути педаль і подивитись як плавно чи ні оберти повертаються на ХХ .....  Маємо два варіанти повернення стрілки на оберти ХХ плавні і "падіння з нижньої сходинки" (тоб то спочатку плавно зменшуе, а внизу, при підході до обертів ХХ,   може відбуваєтися різкий смик вниз до ХХ)  Але схоже буде скачок чи ні (вказав стрілками -сині скачок, зелені плавне) чомусь привязано до яких меж ми кидали оберти вверх
Ну і скрин (або просто лог опендіагом та сюди викласти) такий саме як я виклав там же у https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=616.msg554133#msg554133 Можна менше параметрів ( головне -оберти, положення РХХ, флаги ХХ та привідкривача....(якщо чисто порівняти інші данні не так важливі) Від того різко чи плавно піднімали наче нічого не залежить. А от на яких обертах відпустили педаль схоже залежить. Імхо це імітує момент  переключення передач вверх, якраз коли скаржаться на смики. Мабуть правильно якби цих "падінь зі сходинки" не було, щоб усе плавненько.
... теж саме що  я наводив у https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=616.msg554116#msg554116

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Між кроками інтервал 0,2 сек.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 04 Червня 2021, 11:25:06Між кроками інтервал 0,2 сек.
Ступенек обрывов нет, но получается ты долго удерживал педаль газа. (растянул бросок оборотов  вверх более 0,5сек)
Я "тыкал" на педаль не более 0,5сек  (меньше 1сек) и бросал. Просто процент "тыка"(заслонки) был разный, чем глубже "тык" тем выше получал обороты. При плавных манипуляциях педалью, у меня тоже кривая оборотов плавная(ступенька не проявляется.)
А периоды безвластия выходит  есть и в 096. Момент когда фл. ХХ, ни фл. приоткрыватель ( бывает даже более 2сек). 
И не понятно, что дожен выбирать РХХ?  :dunno:.
Вроде на твоем, внизу есть опускание оборотов ниже ХХ (провал)? и подъем до ХХ - это в момент когда снимается флаг приоткрывателя.  У меня такое вижу тоже, в тот же момент, но только в тех вариантах, когда есть "падение со ступеньки"
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#514
Ще можна сказати точно, що флаг привідкривача з"являється чітко по "С51".  І виходить що період  без флагуХХ до флагу привідкривача тим довший, чим плавніше піднімаємо оберти. Виходить ,що в цей період, Мікас керується тльки процентами дрос.заслонки. Це чітко видно по твоєму логу. А коли піднімається флаг привідкривача (ВГ по обертам), тоді двигаеться уже РХХ.  :rolleyes: І в нас з"являвляється ілюзія крутого двигла. Ми ж на педаль вже майже не давимо далі вниз, а воно пре  :-D  ОХ дурють нашого брата, ох дурють.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 04 Червня 2021, 22:18:14А периоды безвластия выходит  есть и в 096. Момент когда фл. ХХ, ни фл. приоткрыватель ( бывает даже более 2сек). 
И не понятно, что дожен выбирать РХХ?  :dunno:.
Я так розумію тут мається на увазі коли відпустив педаль газу і присутні дві ознаки, ХХ+Привідкривач. Я цей момент описував раніше, по таблиці "Установка привідкривача" іде опускання РХХ доки оберти не будуть рівні нижній границі обертів привідкривача. Падіння обертів двигуна після опускання педалі газу трохи розтягнуте, тому що я зменшив мінімальну швидкість виходу привідкривача до 500, і стрілка тахометра в мене тепер опускається повільно.
Цитата: vladishtm від 04 Червня 2021, 22:18:14Вроде на твоем, внизу есть опускание оборотов ниже ХХ (провал)? и подъем до ХХ - это в момент когда снимается флаг приоткрывателя.
Цей момент я також описував. З привідкривача вийшли, але оберти двигуна більші бажаних обертів ХХ, тому регулятор ХХ дає різкий скачок РХХ щоби знизити оберти, але скачок завеликий, тому іде провал.
Цитата: vladishtm від 05 Червня 2021, 10:00:16
Ще можна сказати точно, що флаг привідкривача з"являється чітко по "С51".  І виходить що період  без флагуХХ до флагу привідкривача тим довший, чим плавніше піднімаємо оберти. Виходить ,що в цей період, Мікас керується тльки процентами дрос.заслонки. Це чітко видно по твоєму логу. А коли піднімається флаг привідкривача (ВГ по обертам), тоді двигаеться уже РХХ.  :rolleyes: І в нас з"являвляється ілюзія крутого двигла. Ми ж на педаль вже майже не давимо далі вниз, а воно пре  :-D  ОХ дурють нашого брата, ох дурють.
Анархії там нема, положення РХХ іде по таблиці "T42 Положення РХХ від ремператури ОР", на картинці є скачки РХХ, то просто в той момент була зміна температури ОР.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#516
Цитата: Володимир від 07 Червня 2021, 09:57:34і присутні дві ознаки, ХХ+Привідкривач.
Ні, я якраз про моменти  (і не важливо де в той час педаль газу) коли НЕМАЄ (відсутні ) ні флагу ХХ ні флагу привідкривача. На мал. нижче пообводив це кружечками і підкреслив. Умовно я назвав таке "анархією", зрозуміло, що  мікас все рівно чимось керується (але щось у мене сумніви що то Т42 ,бо саме в такий момент в мене  кидає РХХ до 85пол. Хоча при температурі 60-90 в мене по таблиці Т42 прописані 45 положення РХХ) А по логу маю 85?  :dunno: фактично в ДВА рази більше ніж в Т42.  :psih: (лог положення РХХ на мал. нижче синьої лініі) І хоча ні швидкість, ні % ДЗ, ні оберти  суттево не міняються як з"вляеться флаг привідкривача, РХХ мінусує зразу десь 20 шагів. Ось я і хочу ЧІТКО визначити як виходить 85 і як з появою  привідкривача стає на 20 менше. І тоді точно согласую.
Цитата: Володимир від 07 Червня 2021, 09:57:34я зменшив мінімальну швидкість виходу привідкривача до 500, і стрілка тахометра в мене тепер опускається повільно.
В мене поки (для експеріменту) С53 =3000. але теж підтримую, що знизити треба  до  ...менше 1000 чи ще нижче... теж хочу поексперементувати. Я поки що не вірю в глючність 111тої думаю щось треба поправити в калібровках.


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 07 Червня 2021, 21:27:22Ні, я якраз про моменти  (і не важливо де в той час педаль газу) коли НЕМАЄ (відсутні ) ні флагу ХХ ні флагу привідкривача. На мал. нижче пообводив це кружечками і підкреслив. Умовно я назвав таке "анархією", зрозуміло, що  мікас все рівно чимось керується (але щось у мене сумніви що то Т42 ,бо саме в такий момент в мене  кидає РХХ до 85пол. Хоча при температурі 60-90 в мене по таблиці Т42 прописані 45 положення РХХ) А по логу маю 85?  :dunno: фактично в ДВА рази більше ніж в Т42.  :psih: (лог положення РХХ на мал. нижче синьої лініі) І хоча ні швидкість, ні % ДЗ, ні оберти  суттево не міняються як з"вляеться флаг привідкривача, РХХ мінусує зразу десь 20 шагів. Ось я і хочу ЧІТКО визначити як виходить 85 і як з появою  привідкривача стає на 20 менше. І тоді точно согласую.
В мене чітко Т42+Т47, або 111-а має ще якісь приколи, або в тебе в Т47 така велика поправка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#518
Цитата: Володимир від 08 Червня 2021, 09:28:44В мене чітко Т42+Т47, або 111-а має ще якісь приколи, або в тебе в Т47 така велика поправка.
Т47 -це поправка УОЗ від температури, а Т46 да  для РХХ (чи в мене щось напутано в микасонлайн?)
Ось Т46 (разом зі стоковим варіантом. На відрізку 60-110 від +7 і нижче. Я сам не розумію де беруться ще + 40 шагів.  :dunno:
Spoiler
[close]
Сильно підозрюю С41, С42, С43
Десь мені в інеті попадався  непоганий опис про них, і я його зберіг на компі, але зразу прочитав "бегло", а тепер треба б найти і перечитати.
Зараз  вони теж наче не далеко від стока.



А от ще цікава парочка, яку я сильно змістив (від стокової). Але ж я їх зменшив, а не збільшив.



Я обережнічаю, бо не хочу втратити, отой "беззаглох", що получився в 111тій.  Бо по ньому в мене немає чіткої відповіді, що 100% його давало, тим більш, що, як я  побачив, було декілька різних ситуацій в яких проявлялись заглохи. А положення РХХ, якщо не заглядати в логи  :rolleyes:  - яка та різниця. :-D

PS ось про С41 С42 С43 не з хелпу
Spoiler
"Параметры регулятора.
С41, С42, С43 - основные параметры ПИД регулятора скорости вращения на ХХ, определяют реакцию системы на колебания оборотов.
C41 - определяет мгновенную пропорциональную реакцию на изменения оборотов. Чем больше значение, тем больше будет реакция на колебания оборотов. Типовое значение от 0.001 до 0.050.
С42 - дифф. компонент регулятора. Определяет реакцию на быстрые колебания оборотов. Для начала настройки рекомендую установить в 0 (в принципе, на большинстве двигателей можно оставить 0 или очень близкое к 0 значение).
С43 - интегральный коэффициент, определяет медленную реакцию на изменение нагрузки. В медленной системе регулятора Nxx - основной коэффициент. Типовое значение от 0.0005 до 0.0025.
Ограничители С44, С45, С501. Определяют зону работы регулятора относительно нормального положения, заданного Т42. Регулятор может работать в зоне от T42(Tож)-С45 до T42(Tож)+С44.
С58 - зона допустимой ошибки оборотов. Если установить 0, регулятор будет постоянно двигать привод, если установить, например 200, регулятору будет "все равно". Нормальное значение от 15 до 50.
С175 - Задержка включения при входе в ХХ. Можно поставить от 0 до 1 сек, особенного значения не имеет.
С32 - порог для включения добавки С33."
(с)
[close]

На "заглох" я міняв фактично всих цих що навів.  Тому буду "обережнічати" Зміну кожного треба зразу перевіряти і на заглох.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 08 Червня 2021, 11:26:17
Цитата: Володимир від 08 Червня 2021, 09:28:44В мене чітко Т42+Т47, або 111-а має ще якісь приколи, або в тебе в Т47 така велика поправка.
Т47 -це поправка УОЗ від температури, а Т46 да  для РХХ (чи в мене щось напутано в микасонлайн?)
Вибачаюсь тупанув, це привідкривач має поправку.
Цитата: vladishtm від 08 Червня 2021, 11:26:17Ось Т46 (разом зі стоковим варіантом. На відрізку 60-110 від +7 і нижче. Я сам не розумію де беруться ще + 40 шагів.  :dunno:
Spoiler
[close]
Ця таблиця впливає на РХХ тільки в режимі привідкривача, скинь мені свою прошивку на [email protected] подивлюсь, бо інакше у нас буде довга дискусія.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 08 Червня 2021, 11:43:55скинь мені свою прошивку на [email protected] подивлюсь, бо інакше у нас буде довга дискусія.
Так це та ж що лежить тут https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17114.msg548321#msg548321  * 28D-MIKAS 11.0.0 - AEC 02.33.111 Dec 27 2007.bin  я на ній і катаюсь  ЖАль що ніхто про неї так нічого не написав на "Якщо хто поставить собі, хоча б скажить як у вас? Ве ж цікаво. Може ще щось доламаєио. "  Було б цікаво.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Все по графікам, при виході з ХХ до режиму привідкривача положення РХХ=Т48+Т42=35+45=80


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 08 Червня 2021, 14:50:11РХХ=Т48+Т42=35+45=80
Мабуть таки точно!, я помню що останню по заглохам смикав Т48 І начебто саме такий варіант Т48 припинив заглохи  на спуску з ПХХ і вкюченням в кінці нейтралі (і саме в цей момент ішов провал нижче ХХ і авто могло глохнути.  А як по твоєму, до яких негативів веде те що я почав Т48 N-Nxx не з нуля а так? До речі в стоковій 111тій Т48 не так як твоя. На різниці від 300 до  0 там РХХ на 20пол. Так що я к кажуть не я почав  :rolleyes:, я просто трохи підняв.
Якби для Т48 назва була не "...при виході з ХХ."  а "...в період між ХХ та привідкривачем" - мабуть я  зразу б зрозумів. :rolleyes: :rolleyes:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 08 Червня 2021, 16:33:30
Цитата: Володимир від 08 Червня 2021, 14:50:11РХХ=Т48+Т42=35+45=80
Мабуть таки точно!, я помню що останню по заглохам смикав Т48 І начебто саме такий варіант Т48 припинив заглохи  на спуску з ПХХ і вкюченням в кінці нейтралі (і саме в цей момент ішов провал нижче ХХ і авто могло глохнути.  А як по твоєму, до яких негативів веде те що я почав Т48 N-Nxx не з нуля а так? До речі в стоковій 111тій Т48 не так як твоя. На різниці від 300 до  0 там РХХ на 20пол.
Потужніший двигун, менше потрібно відкривати РХХ.
Цитата: vladishtm від 08 Червня 2021, 16:33:30Так що я к кажуть не я почав  :rolleyes:, я просто трохи підняв. Якби для Т48 назва була не "...при виході з ХХ."  а "...в період між ХХ та привідкривачем" - мабуть я  зразу б зрозумів. :rolleyes: :rolleyes:
Там все з назвою логічно, особливо якщопрочитати двідку до параметра.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 08 Червня 2021, 16:52:33прочитати двідку до параметра.
Цікаво, а де ж тоді моя адаптивна добавка в цих 80пол. РХХ ?
"...Положение РХХ в этом режиме складывается из прогретого положения (Т42), адаптации и добавки по оборотам (Т48).."
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2