Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Навіщо їх взагалі чистити. Бензин найкраше чищаще. Лише сіточку прочистити форсуночну. Бензофільр іноді міняти. Все.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 16 Листопада 2021, 11:04:06
Цитата: Володимир від 15 Листопада 2021, 16:35:19Пфорс продуктивність форсунки мл/хв (для бензину 128 мл/хв)
Я брав продуктивність форсунок звідси https://auto-zap.com.ua/forsunka-bosch-0280158110  "Даная форсунка выпущена на смену форсунки Bosch 0 280 150 996 и полностью взаимозаменяема с ней."
Можливо в нас інші форсунки якісь рядом по продуктивності - :dunno:
Розрахункова для нас можливо десь 120, якщо вірити https://etlib.ru/blog/573-proizvoditelnost-forsunki
Кожен хоче вірити у краще.
Цитата: vladishtm від 16 Листопада 2021, 11:04:06Для мене принципове питання що 2,4 літри -то неправда і чи можна за допомогою змін можливих констант\графіків що впливають тільки на покази в прошивці підвести ті значення до більш менш правдивих. Скільки точно бере мій двигун, мвбуть можна визначити тільки єксперементом з подачею пального насосом  з окремої емності (і якось розібратися з обраткою, або заведомо дати на насос менший тиск (2,5атм) - але тоді треба буде визначити продуктивність форс при тому тиску і врахувати потім пропорційно. Тобто абсолютно точно визначити -це важко технічно. Единий простий варіант, це лічильник по типу водяного. Або якась саморобна вертушка з датчиком імпульсів (датчик швидкості) Якщо зліпити такий пристрій -можна заробляти ним грошики  :rolleyes:  :-D.
Ще раз повторюю, мікас на діагностику не видає реальний розхід, а якийсь коефіцієнт пропорціний обертам та овновним паливоподачам. Щоби переконатися, під час руху на 5-ій передачі різко натиснути педаль газу, миттєвий розхід має різко збільшитись в два три рази, а по тому що буде видавати мікас, розхід почне повільно розти по мірі збільшення обертів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: ВКБ від 16 Листопада 2021, 14:31:54
Навіщо їх взагалі чистити. Бензин найкраше чищаще. Лише сіточку прочистити форсуночну. Бензофільр іноді міняти. Все.
В тебе так все на позитиві, і з маслом і з форсунками.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#1878
Цитата: Володимир від 16 Листопада 2021, 09:27:03В прошивці є константи С23 та С24, постав значення рівним 120 градусів.
Та вони внього наче такі і стоять 120град
Цитата: Володимир від 16 Листопада 2021, 16:52:47миттєвий розхід має різко збільшитись в два три рази
Так миттевого і немає в діагностиці. Є тільки за 1 час і  на 100км.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Romka від 16 Листопада 2021, 13:11:01Далі розрахуєте розхід на годину прямопропорційною залежністю. Все
Тиск так важко буде підтримати рівний, в нас же клапан підтримує, ну і з бензом гратися під капотом страшнувато. Це якщо ти про вимір розходу. Можна обратку теж в емність з рампи+ окрему емність з безном (одміряно) і насос . Пропрацювати 5 хвилин на прогрітій. Розход= розход з окремої - остаток.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Цитата: vladishtm від 16 Листопада 2021, 17:35:57Та вони внього наче такі і стоять 120град
Так стоїть120 градусів на обоїх константах.

Romka

Ви все ускладнюєте, тиск в нормі підтримує регулятор тиску на рамі. Нічого там страшного. Ви ж не з каністри льєте на двигун.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: vladishtm від 16 Листопада 2021, 17:35:57Так миттевого і немає в діагностиці. Є тільки за 1 час і  на 100км.
Це одне і теж.

QT л/ч Расчетный часовой расход топлива
ST л/100км Расчетный путевой расход топлива

Цитата: Dnestr від 16 Листопада 2021, 18:39:52
Цитата: vladishtm від 16 Листопада 2021, 17:35:57Та вони внього наче такі і стоять 120град
Так стоїть120 градусів на обоїх константах.
Тоді потрібно знімати лог з мікаса і вивчати. Подивись які в тебе задані оберти ХХ, можливо занизив, і двигун при переході з режиму прогріву на режим холостого тупо зупиняться бо не може підтримувати такі низькі оберти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Romka від 16 Листопада 2021, 19:59:50Ви все ускладнюєте, тиск в нормі підтримує регулятор тиску на рамі. Нічого там страшного.
Ось тут є калькулятор. Не важливо наскільки він точний. Достатньо порівняння. При 3атм на двигун 64лс при максим недогарі і загр 80%
продуктивн.форс = 109 при 2,8 вже буде=113 (+4%) при 2,5=119 (+10%). Чотири проценти похибки ще куди не шло, а от 19% трохи забагато.
Лічильник вертушка мабуть на ХХ теж не піде. Якщо за час 1л то за 1хв=0,016л а за 1 сек = 0,00027л -хрен покрутить. Виходить потрібен переносний аналог безобака з чітким визначенням обїему   :(  "Примечание. Расход топлива, приведенный в данном Руководстве не является эксплуатационной нормой и замеряется по специальной методике на подготовленном автомобиле в условиях полигона."
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 17 Листопада 2021, 08:48:41Тоді потрібно знімати лог з мікаса і вивчати. Подивись які в тебе задані оберти ХХ, можливо занизив, і двигун при переході з режиму прогріву на режим холостого тупо зупиняться бо не може підтримувати такі низькі оберти.
Скоріш за все.  Знімати за декілька днів, при мінусовій за бортом. (бо повторний пуск вже наче в нього норма) Пмсати декілька логів логів (коротких бо все відбуваеться десь менш за 1хв.) Можна і запмсати нормальний пуск. Потім брати той же діагвіев (якщо писав опендіагом) Грузити логи і дивитись в момент просаду обертів на -температуру,тиск, РХХ,   УОЗ, паливоподачу.....хто саме з них робить просад. Потім дивитись графіки секцій пуск, прогрів, ХХ - на керуючі чинники перелікованих  Найвірогідніше РХХ, але всяко може бути.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Цитата: Володимир від 17 Листопада 2021, 08:48:41Тоді потрібно знімати лог з мікаса і вивчати. Подивись які в тебе задані оберти ХХ, можливо занизив, і двигун при переході з режиму прогріву на режим холостого тупо зупиняться бо не може підтримувати такі низькі оберти.
Зранку зняв лог та як назло вперше за останні 10 днів не було просадки обертів.Можливо тому що перші 5 сек.після запуску тримав вижате щеплення.Завтра повторю.

Dnestr

Цитата: Володимир від 17 Листопада 2021, 08:48:41Тоді потрібно знімати лог з мікаса і вивчати. Подивись які в тебе задані оберти ХХ, можливо занизив, і двигун при переході з режиму прогріву на режим холостого тупо зупиняться бо не може підтримувати такі низькі оберти.
Съогодня заглох при прогріві.При другому запуску була легка просадка оборотів.При третьому переход нормальний. Просадка появляється в момент пропадання флагу прогріва двигуна.Зняв логи за допомогою Сканматик 2(там своє розщирення).Але є експорт в csv. файл.В момент переходу зменшується паливоподача.Замітив що при такій мілі температурі йде корегування по лямбді.(а може й ні).Чомусь флаг холодного двигуна показує весь час ні.

vladishtm

Цитата: Dnestr від 18 Листопада 2021, 10:31:21Зняв логи з
Ось лог з моєї пуск-прогрів-хх (деякі проміжки часу в режимах урізані, щоби умістити скрін по ширині) Можеш побачити коли з"являються-пропадають флаги ( в тому числі "холодний двигун")
Взагалі то правільно зробити з кінця. Якщо мікас прощитий стоково, і раніше все нормально було -зробити ХХ на прогрітій, щоб без провалів при перегазовках. Вже Потім дивитись по логам в який саме момент провал -при пуск-прогрів, чи прогрів-ХХ. Шукати причину - (умовно може датчик мінявся і він чи барахлить чи не так дає мікасу і треба міняти графік, чи константу, .......короче багато чого) дивись уважно логи, точно піймай той  момент і залежність обертів від чого.... можна тупо мінять прошивку узявши чиюсь , що нормально робить -але якщо ти впевен на 100% що в тебе з двигуном, датчиками та регуляторами все ок.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Цитата: vladishtm від 18 Листопада 2021, 12:43:29Вже Потім дивитись по логам в який саме момент провал -при пуск-прогрів, чи прогрів-ХХ.
Цитата: Dnestr від 18 Листопада 2021, 10:31:21Просадка появляється в момент пропадання флагу прогріва двигуна
Більше ніяких питань до роботи двигуна не має.

vladishtm

Цікаво, чи не константа С160-16 =80 з секції не визначенних, чи не вона часом відповідальна за флаг (ну звісно при інших умовах теж)? скрін з посту https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.msg557516#msg557516
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2