Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Skiper

Як зрозумів, при установці регулятора напруги 9111.3702 замість стокового (без хвоста) необхідно зробити наступне:
- зняти старий регулятор напруги, зняти з нього пильник.
- підрізати пильник зі старого регулятора та натягти його на новий.
- одягти червоний провід з фішкою "мама", що зняв з клеми D старого регулятора на клему "папа" D+ нового регулятора
- вставити регулятор зі щітками в посадочне місце, зафіксував болтами.
- хвіст-провідок В+ накинути на болт В+ генератора під нижню гайку та затягнути
- виламати перемичку, що на пластмасовій кришці з написом D+ (на вашому фото кришки перемичка присутня)
- одягти кришку
- накинути на болт В+ дроти, затягнути гайкою, натягнути Г подібниу резиновий пильник
- фішку з провідкрм зі сторони моторного відсіку, що йде по схемі з лампрчки приборки та перед цим була вставлена в отвір D, вставити в новий отвір D+
Тільки не пам'ятаю, чи під отвором кришки з написом D+, на самому генераторі, передбачена сама клема "папа" D+, куди саме необхідно надыти фышку?
Поправте, якщо щось не правильно.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Фішка є, отам де припаяний провідок з фішкою що йде до регулятора.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

Сьогодні регулятор повинен прийти поштою, завтра або на вихідних поставлю.
Володимир, алгоритм по підключенню правильний?
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

#8973
_Ассортимент регуляторов ВТН на14B-
https://www.vtnauto.com/ru/assort_reg_14

Цитата: Skiper від 05 Жовтня 2022, 20:51:41не зовсім зрозумів, що за провідок і який отвір. Це той D+, шо приєднується від генератора до клеми регулятора напруги?


Цитата: Skiper від 06 Жовтня 2022, 11:14:35ьогодні регулятор повинен прийти

Я поставив собі замість ...-01 (напруга 14В) той що з индексом....-02 (на напругу 14,3https://www.vtnauto.com/ru/9402-01-02
Все окей.  Напруга пишется на самому регуляторі. На старому було написано 14В. На новому вибрав щоб було написано 14,3В
Ось фото старого і встановлений новий. Старий вожу в багажнику.  B) Зі старим ще мабуть мстояв конденсатор, бо знятий і лежить в кульку зі старим.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

vladishtm, я заказав 9111.3702 по причині кращої реалізації принципів стабілізації напруги, де, згідно зі схемами, що ви надали вище, напруга у 9111.3702 підтримується безпосередньо на виході генератороа, на 9432.3702-02 бачимо на вході блоку випрямляча.
Дякую за фото генератора, бачу, де вставлена біла фішка в D+ (знаходиться практично під шпилькою В+ з болтовим з'єднанням), але той червоний провідок з регулятора напруги я планую підключити на шпильку В+ безпосередньо під кришкою, щоб не стирчав наружу.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Цитата: Skiper від 06 Жовтня 2022, 11:14:35Сьогодні регулятор повинен прийти поштою, завтра або на вихідних поставлю.
Володимир, алгоритм по підключенню правильний?
Ніби так, знімеш кришку розберешся, головне схему з собою візьми.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#8976
Цитата: Skiper від 06 Жовтня 2022, 13:57:04я заказав 9111.3702 по причині кращої реалізації принципів стабілізації напруги,
Мені головне було підняти напругу зарядки. Бо та стара (що на 14,0В) при гарному нававтаженні давла десь 13,4 макс. Ця (на 14,3В) все ж дає при при гарному наватаженні 13,8-13,9В 
А коли наватаження людське то 14,2-14,0.  -Заміри на прикурівачи (ну плюс похибка мультиметра.)
А стабілізація? Ну скажем так.... якщо акум бере на заряд дозаряджений, та плюс врубити навантаження ( дальній, обдув, обігрів.....) то вже просто не тяне генератор. А святим духом напруга не візметься на генераторі. Можна звісно більш мошніший генератор....?.... але ж це вже додатково нагрузка на двигун?... короче - а воно взагалі треба  :wacko:  :dunno:  Все должно бути в разумних пределах.

Цитата: Skiper від 06 Жовтня 2022, 13:57:04...але той червоний провідок з регулятора напруги я планую підключити на шпильку В+ безпосередньо під кришкою, щоб не стирчав наружу.

Ну я виходив мабуть з цього  https://www.vtnauto.com/ru/1702 (від рекомендації виробника)
"Регулятор устанавливается непосредственно на генераторе, где предусмотрена установка регуляторов 1702.3702-01 или 1702.3702-02 при помощи штатных винтов, дополнительный провод крепится на штатный винт цепи "30". ..... Признаком несоответствия схеме включения или типу генератора является нехватка длины провода, возможная работа двигателя после выключения зажигания."

30тий по всих схемах це є ж прямий, "+" з акума, чи я помиляюсь? І тоді логічно наче буде, що регулятор регулює (міряє) саме напругу на заряд акума, тоб то саму точку "плюс" акума. Важливим мабуть є гарний контакт і відсутність "потерь" від "+" акума. Але тягнути додатковий провід мабуть то  занадто.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Цитата: vladishtm від 06 Жовтня 2022, 20:26:07Ну я виходив мабуть з цього  https://www.vtnauto.com/ru/1702 (від рекомендації виробника)
Це рекомендації для встановлення 1702.3702-01 на генератор 37.3701.
Я виходив з цього:
Цитувати виділенеРегуляторы напряжения 9111.3702... Применяемость:... автомобили "Daewoo Lanos" 1.4i, "Daewoo Sens", "Славута", "Таврия" после 2004 г.в. и др. с генераторами 97Т.3701, 97S.3701
у мене саме 97Т.3701 на "Славуті" 2007 року
Цитувати виділене...предназначены для работы в комплекте с "кальциевыми" и др. аккумуляторными батареями, требующими повышенное напряжение заряда.
у мене саме "кальциевый"
А також
Цитувати виділенеРегуляторы устанавливаются непосредственно на генераторе, где предусмотрена установка регуляторов 9402.3702, 9333.3702, 9111.3702 и их модификаций, при помощи штатных винтов.
Сумнівався тільки в клеммах D та D+ генератора. Наразі зрозуміло, де яка і куди підключается дріт з фішкою від лампочки при установці стокового регулятора, і куди пілключаеється цей же дріт при установці регулятора з червоним хвостом  :)
Як підключу, то розкажу що отримав на виході.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

KOT

с красным хвостом лучше стабилизирует напряжение на выходе. Мне нравился.

vladishtm

#8979
Основна фішка "нових регуляторів" оце -"Выходной ключ регулятора изготовлен по технологии MOSFET, https://www.vtnauto.com/ru/1702"
За рахунок цього зменшені втрати на "P-N" переходах, і значить "витягнута" трохи вища напруга з гени. Максимально можливо це 14,5В. Я вирішив що мені достатньо буде золотої середини 14,3В  :rolleyes:
Я зняв конденсатор раом зі старим, але треба буде якось поставити його назад на місце. Е ще така  штука - якщо діодний міст в схемі разом з конденсатором (але єлектролітичним) - матимимо вихід  постійної напруги в 1,44 більше ніж на вході змінної.  Звісно якщо буде достатньо потужності гени. Без конденсатору матимимо коеф =1,0
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

igo61

#8980
С тех благодатных времён, когда ВТН был образцом стойкости, надёжности и правдивости немало воды утекло. Сейчас ВТН уже стал "не тот". Пример? Легко. Широко известный коммутатор зажигания 0529.3734 и его производные. В заводской "рекламке" он позиционируется как имеющий в силовом ключе IGBT-транзистор, благотворно влияющий на характеристики коммутатора. Но, как говорят мудрые - так будет не всегда. И хитромудрые производители стали тулить в коммутаторы обычные биполярники по схеме составного транзистора (как в былые сАвецкие временА). Причём, не самого передового качества. Причём, делают это лет 10-12 точно. За свои слова отвечаю - есть масса попавших в ремонт (и переделку) коммутаторов с вышеуказанной "особенностью схемы".
Поэтому желательно с осторожностью относиться к обещаниям ВТН.

И ещё, структура ключевого транзистора регулятора напряжения генератора никак не влияет на величину выходного напряжения генератора. Этим параметром "озабочена" измерительная часть регулятора.
 :thank_you:   
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

KOT

Цитата: igo61 від 07 Жовтня 2022, 22:30:19И ещё, структура ключевого транзистора регулятора напряжения генератора никак не влияет на величину выходного напряжения генератора. Этим параметром "озабочена" измерительная часть регулятора.
Ну немного влияет, совсем немного и только на оборотах около холостых и ниже.
Отличие это прямое падение на транзисторе. На полевике, с запасом мощности падение будет скажем 0,05 вольта, а на биполярнике 0,6-1,2 вольта. Т.е. на обмотку якоря пойдет немного больше напряжение, тока, будет немного сильней магнитное поле, которое в итоге выдаст немного больше напряжения.
У меня почему-то в обычных ВТН накрываливсь стабилитроны. Верней плыли их характеристики. По коммутаторам неважно какой транзистор, важно как его включили посчитали схему. Просто мое впечателение, что электроника сейчас не в моде, мало кто на нее учится. Следовательно нехватка специалистов, ну верней цена/качество специалиста зачастую вещь постоянная, хотя есть много других факторов не менять работу.

vladishtm

Цитата: KOT від 08 Жовтня 2022, 07:33:02Отличие это прямое падение на транзисторе. На полевике, с запасом мощности падение будет скажем 0,05 вольта, а на биполярнике 0,6-1,2 вольта. Т.е. на обмотку якоря пойдет немного больше напряжение, тока, будет немного сильней магнитное поле, которое в итоге выдаст немного больше напряжения.
+
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Поставив регулятор напруги.
Детально з фото- https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=1433.msg561835#new
Добавлю фото установки, куди підключати хвіст (моторолер не мій)

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

ВКБ

Хто на форумі писав про засіб антизапотівання скла з салону в холодну погоду методом натирання кремом для гоління АРКО? Як це робиться, чи допомага чи то все брєд?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.