Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Wildchild

А можна заряджати акум прямо на тачці, не від'єднуючи клеми з нього?

Toris

Цитата: ВКБ від 21 Жовтня 2022, 17:20:40Хто на форумі писав про засіб антизапотівання скла з салону в холодну погоду методом натирання кремом для гоління АРКО? Як це робиться, чи допомага чи то все брєд?
Працює та допомагає, не брєд. Але є нюанс: вночі навколо зустрічних фар - ореоли.

Перед нанесенням крему очищав скло звичайним побутовим очисником із запахом нашатирного спирту (рясно розпилив на суху чисту ганчірку, якою зачищаю скло). На чисте та сухе скло наносимте зовсім трішечки крему (менше, ніж горошина) або піни (з кінчика пальця) і розтираєте іншою чистою сухою ганчіркою. Якщо нанесете більше, то від надмірного шару крему скло буде матове, втомитесь його потім знімати. Тому без фанатизму беремо трішки та розтираємо по робочій поверхні скла; я наносив не на все скло, а лише у зону/смугу так званої "амбразури", як ото взимку зовні "віконця" в льоду вишкрябуєш. Тобто берета краплиночку на пальці і прямо перед собою на склі ставите точку - і розтираєте, розтираєте, розтираєте, поки не набридне. По проясненню "картинки" зрозумієте, коли вже досить розтирати і чи треба додавати крему/піни ще.

Крем чи піна для гоління - будь-яке. У моєму випадку вистачало десь тижня на три; потік теплого обдуву випаровує той крем. Побічний ефект - легкий запах крему в салоні.

Romka

#8987
Цитата: Toris від 21 Жовтня 2022, 21:08:13Крем чи піна для гоління - будь-яке.
Не будь-який, я натирав якимось трохи дешевшим чим Арко, є на полках в Ашані, для гоління норм, але в авто не працює :(
 
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Прошу тицьнути мене в тему бензонасосу інж. зовнішній прохідний.Завчасно дякую.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Skiper

Цитата: ВКБ від 22 Жовтня 2022, 09:56:14Прошу тицьнути мене в тему бензонасосу інж. зовнішній прохідний.Завчасно дякую.
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=425.1245
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Цитата: Wildchild від 21 Жовтня 2022, 17:57:41можна заряджати акум прямо на тачці, не від'єднуючи клеми з
хазяїн-барин
Я завжди так роблю процесорною (вумною) зарядкою. Вона практично не дає кипіння (або не довго) Щось там собі мудрує той процес заряджання. Залишаю на ніч, або на декілька днів. Та все ж трохи страшнувато, бо це електроприлад під капотом....., а в когось там же ж і ГБО.... А коли треную акум саморобною зарядкою(10% струму та з бульбашками) то вважаю що краще зняти бо - пари під капотом, випльовування електролиту..... мабуть не айс для кузова.  Ну і головне - любий електроприлад може колись пшикнути і загорітися  - і тоді можливо прощай Славута, а може й гараж, а може й хата....  :facepalm:  :psih:  Так що хазяїн-барин.  :lol:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Wildchild від 21 Жовтня 2022, 17:57:41А можна заряджати акум прямо на тачці, не від'єднуючи клеми з нього?
Я постійно так роблю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

Відключаю клему з маси завжди, вже на автоматі, коли щось роблю з електрикою, чи то підзарядка акка, чи то заміна ламп, чи то заміна датчиків. Якщо не знімати клими та заряджати акк, то ніхто не дасть гарантію, що зарядний буде працювати справно, а не щось піде не так та з нього не вилізе висока напруга. Нвслідки можуть коштувати дорожче, чим просто скинути клему.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Ну якщо від"єднувати ліньки, то хоча б піднімати капот. Бо хто зна скільки валить ТВОЯ зарядка. А любе "кипіння " електролиту це випаровування кислоти і кузову буде  хреново палюбому.
 Мінімальний ризик -це постіний (на стоянці) буферний підзаряд  напругою (стабілізацією саме по напрузі зарядного) десь 12,8=12,9В. Якщо акум не просажений і нормальний - кипіння не повинно  бути.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

#8994
Цитата: vladishtm від 24 Жовтня 2022, 12:36:58Мінімальний ризик -це постіний (на стоянці) буферний підзаряд  напругою (стабілізацією саме по напрузі зарядного) десь 12,8=12,9В. Якщо акум не просажений і нормальний - кипіння не повинно  бути.
Мало, треба від 13,6В до 14В.Тоді не буде сульфатуватись.

Втім, після того, як у встановленому в авто акумуляторі замкнулась банка, я взагалі боюсь навіть думати про будь-яку сторонню напругу на кремах авто без нагляду.

...На минулому тижні пробував реанімувати старий акумулятор CSB 12В*7,2А від ДБЖ. Налив дистиляту, підзарядив слабким струмом; акум ніби навіть зарядився та вийшов на буферизацію. Потім чую: шипить. Я до нього - на вольтметрі щось 11 з гаком вольт, зарядка на амперметрі якийсь ампер показує. Короче, банку коротнуло, напруга просіла, зарядка це розтлумачила як потребу зарядити, дала ампера на менших вольтах - і почалось кипіння. Тепер маю на балконі дохлий акумчик UPSовий. Якби UPSи розуміли, що можна без однієї банки жити, то акум ще попрацював би...

vladishtm

Цитата: Toris від 24 Жовтня 2022, 18:16:07Мало, треба від 13,6В до 14В.Тоді не буде сульфатуватись.
Ну, для цього ж і робиться мінімум два рази на рік так зване "тренування" акума .  Розряд до допустимої межі і потім заряд - мінімум струм 10%. А так,  то при поїздці в нас напруга на акум нормально 13,6 -14,3В забезпечується. По спостереження 14,2 практично не дає газовиділення.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Побачив  слова "генератори, ажіотаж..."  Люди, а хто небудь зустрічав в продажу САМІ генератори (електричні машини по умному), з тих що ставлять на бензо/дізель генератори?  Окремо?  Щось не можу такого найти в інеті. Самопали з ел. двигунів бачив в інеті/ютубі, а от щоб нормальні, такі як ставлять на продаж -ні. Маю мотоблок він більше в простої, то наф. купляти ще один двигун. Є вал отбору пот. Шківи, ремні це ж не велика проблема.  Бачив вже прості цифрові, вольт частото амперметри. Для своїх потреб не так вже й критично тримати параметри "мережі". Можна і в ручну проконтролювати.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris


vladishtm

#8998
Цитата: Toris від 01 Грудня 2022, 19:13:38Щось таке?
Так, але я в шоці від цени - десь більше пів ціни з двигуном.  :wacko:  При тому що готова хонда на1,8/2квт  ІНВЕРТОРА (значить економна) коштує 32 кіло. https://marketline.com.ua/uk/invertornyj-generator-honda-inh2000-ru-uk?gclid=Cj0KCQiA4aacBhCUARIsAI55maGU7TVsho1RRHALVyKt9KCF_TmrfuXMTl4Om455DVwn_8uqrtv-VZIaAoJjEALw_wcB
Ладно, "поищем еще" 
  Якби хоч таке, але вже недоступне, І це ще треба його в корпус з підшипниками ....І щось я не зрозумів про діаметр конуса? чому конус?
https://prom.ua/ua/p1702032918-alternator-rotor-stator.html?utm_source=google_pmax&utm_medium=cpc&utm_content=pmax&utm_campaign=Pmax_cpa_war_avto_moto&gclid=Cj0KCQiA4aacBhCUARIsAI55maFl_rugK_vhxU1_lr-SLVZJ4rt6RvTGPvgw6csM9iSzlVuPeRetew0aAgfCEALw_wcB
Можна б було недорого тракторний ген на 24 вольта https://traktor-pro.com.ua/generator-v-sbore-jf11c-350w-dw244b
+ інвертор 24/220В + плюс акум 24В -- теоретично десь до 10-12шт мабуть в купі. А може і менше.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Дешевше тільки трифазний електродвигун плюс конденсатор, ще можна автомобільний генератор.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion