Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 02 Грудня 2022, 10:47:44Дешевше тільки трифазний електродвигун плюс конденсатор,
Якби той одеський товар був хоча б закінчений (щоб, не ліпити ще й його в корпус)...то 9шт раз в житті на все життя можна. Я взагалі не розумію дільців -зараз запропонуй генератор (електромашину) на 220 2-3 квт, як приліпу до мотоблока і буде розлітатись  :dunno: як гарячі пиріжкию Асінхронний двигун так,  можна , але КПД (розход палива) буде не добрий.
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

drone

Цитата: vladishtm від 01 Грудня 2022, 18:48:17Побачив  слова "генератори, ажіотаж..."  Люди, а хто небудь зустрічав в продажу САМІ генератори (електричні машини по умному), з тих що ставлять на бензо/дізель генератори?  Окремо?  Щось не можу такого найти в інеті. Самопали з ел. двигунів бачив в інеті/ютубі, а от щоб нормальні, такі як ставлять на продаж -ні. Маю мотоблок він більше в простої, то наф. купляти ще один двигун. Є вал отбору пот. Шківи, ремні це ж не велика проблема.  Бачив вже прості цифрові, вольт частото амперметри. Для своїх потреб не так вже й критично тримати параметри "мережі". Можна і в ручну проконтролювати.
А зачем? Все потребительские генераторы рассчитаны на считанные тысячи моточасов после чего его дешевле выбросить. И генераторы там точно такие-же. Промышленный электромотор рассчитанный на работу 24/7 десятилетиями, только подшипники меняй - это совсем другая техника. Потому умельцы и лепят их из советских запасов. И да, моторесурс хазяйкого мотоблока тоже далеко не резиновый.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

vladishtm

Цитата: drone від 02 Грудня 2022, 16:56:08И генераторы там точно такие-же.
Цікаво, а що ж в тому китайському генераторі  вийде з ладу на вашу думку? підшипник, щітки....
 При цині 5-7тис якби мені його б хватило років на 7-10,  це нормально.
Мотоблок в мене весна осінь тільки культивація десь соток 10.
Цитата: drone від 02 Грудня 2022, 16:56:08Промышленный электромотор рассчитанный на работу 24/7 десятилетиями
На моєму підприємстві тих електромоторів як бджіл у вулику, від маленьких до 4МВт, свій участок по ремонту ( в тому числі і перемотка). За забором ще контора "Ера" теж по ремонту ел двигунів для інших з промзони. Щось я не бачив щоб ремотники сиділи без роботи і з совковими двигунами тим більш. :-D
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

drone

Да хоть обмотка из люминтия, читай относительно чистого силумина примерно так


Вот-вот. За 30 лет по советским нормативам не то, что двигатели нужно было сменить, а хрущевок уже не должно было быть как класса. Но нет, они все еще работают у уже эффективных собственников.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Sadist

Затіяв вдосконалення системи охолодження, трошки поїздив з лимонкою і після промивки радіатора виявилось механічне пошкодження трубки радіатора під лівим верхнім кріпленням корпусу вентилятора до радіатора. Машина б/у, я туди не лазив, питань до радіатора не було - як він працював - загадка. З того, що вичитав про ремонт радіаторів виходить найдієвіше - аргон або новий. Ціна нового підйомна, тоді постає питання його виробника. Старий, по моєму, ще може послужити. Є сенс шукати аргон? З вдячністю вислухаю поради.

Romka

Верх і низ наших радіаторів пластмасовий. Який арнон?
Радіатори Таврій і Славут заміняють, а не ремонтують.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Sadist від 06 Грудня 2022, 11:43:46Ціна нового підйомна, тоді постає питання його виробника.

Я в цьому році займався своїм , але по ітогу взяв барахло не паяне,  він також і трохи меншої теплоотдачі. Хоча упаковки майже ідентичні, але в нас тут закуток..... :( а хотів пошвидше... :hysterics: )
Зверни увагу на інфу.
https://zapchastizaz.com.ua/zapchasti-tavriya-slavuta/5794-radiator-okhlazhdeniya-sport-payanyj-tavriya-slavuta-luzar-lrc-04100b 
але в них немає вже
Spoiler
Радиатор охлаждения Sport паяный Таврия Славута Лузар.
Название Спорт обиходное, в заводском каталоге не используется. Радиатор был спроектирован для авто с большими нагрузками - при езде по горам, с прицепом, учавствующим в соревнованиях, на экспортные машины в жаркие страны (Египет, Сирия и пр.).
Немного подробней о понятии "паяный". На обычных радиаторах уплотнение боковых крышек осуществляется за счёт уплотнительной резиновой прокладки, навулканизированной на трубки. Причина выхода из строя у 90% радиаторов именно эта прокладка, она со временем теряет эластичность и растрескивается, при больших перепадах температур (особенно в зимнее время) начинает течь. В паяных радиаторах такой проблемы нет, трубки радиатора припаяны к основаниям боковых крышек.
Подходит как на карбюраторные моторы, так и на инжекторные.
[close]
ось наче пропонують -і зверни увагу на ціну, він дорожчий за інші - але головне щоб чесно паяний бо там якась мутка з тим лузаром

https://detali.zp.ua/catalog/56254-radiator_ohlazhdenija_1102_aljuminievo_pajanyj_SPORT_luzar/
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Хочу спитати поради.Вже другий рік поспіль з'являється цікавий трабл зі стартером.Взимку при пуску холодного двигуна недотягує втягуюче і зриває на прокуксовку якір.Чим холодніша погода тим довше треба пробувати крутити.В інші пори року та після того як пройшов перший запуск взимку проблема не з'являється.Вінець маховика помінений три роки назад.Клеми на акумі та ємність акб в нормі.Маси,плюси перевірені.Реле стартера якісне.Лишається заміна бендікса(великі сумніви в цьому),та штатна проводка.Можливо в когось було щось подібне.

igo61

1. Осердя втягуючого впирається в замерзлий пил в кінці ходу.
2. Точка коливання ричага від втягуючого до бендікса - може с цим шось не так.
3. Сам ричаг (виделка) від втягуючого до бендікса стоїть нефеншуйно.

З усіма трьома ознаками в різні часи стикався на стартері "колишньої".
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 06 Грудня 2022, 23:22:56Хочу спитати поради.Вже другий рік поспіль з'являється цікавий трабл зі стартером.Взимку при пуску холодного двигуна недотягує втягуюче і зриває на прокуксовку якір.Чим холодніша погода тим довше треба пробувати крутити.В інші пори року та після того як пройшов перший запуск взимку проблема не з'являється.Вінець маховика помінений три роки назад.Клеми на акумі та ємність акб в нормі.Маси,плюси перевірені.Реле стартера якісне.Лишається заміна бендікса(великі сумніви в цьому),та штатна проводка.Можливо в когось було щось подібне.
Може варто розібрати стартер і промити шліци на роторі та всередині в бендиксу, в мене було таке що після запуску бендикс якийсь час не виходив з зачеплення з маховиком. Чистка допомогла, шлічи при зборці я не змазував.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

У моєму славутському стартері всередині літав шматок металу, котрий примагнічувався до статора. Час від часу той шматок влітав між статор та якір і клинив стартер. Я той шматок виявив аж під час другого розбирання - він заліг у такому місці і був такої форми, як ніби він там так і має бути, як ніби заводом спроектований. :-D

Олександр 1968

Цитата: Toris від 07 Грудня 2022, 09:08:23У моєму славутському стартері всередині літав шматок металу, котрий примагнічувався до статора. Час від часу той шматок влітав між статор та якір і клинив стартер. Я той шматок виявив аж під час другого розбирання - він заліг у такому місці і був такої форми, як ніби він там так і має бути, як ніби заводом спроектований. :-D
Я пам'ятаю,здається навіть це бачив при нашій зустрічі.Але це не мій випадок.Прийдеться розбирати.Холодно,світла в гаражі майже нема....

Romka

Не на вулиці, вже кайф.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Цитата: Олександр 1968 від 07 Грудня 2022, 13:02:56Прийдеться розбирати.Холодно,світла в гаражі майже нема...
Я зняв під під'їздом і вдома перебирав. Дуже зручно і тепло. Лише брудно дуже, треба геть усе навколо робочої зони обкласти жертовними газетами/шпалерами і тазик з теплою водою та автомобільною пастою для миття рук поруч. Також обов'язково паяльник треба на 120 Вт з товстим жалом, там треба випаювати щось грубе на втягуючому реле, щоби розібрати.

Олександр 1968

Ага в квартирі напруга тримається ближче до174 вольт,деколи і 165.Напаяєшся.До речі сьогодні зранку при плюс 3 градуса машина стартанула,як завжди з півоберта.Проблема намальовується після мінус 3 і нижче.Закидали дзвінками з приводу ремонтів інверторів та зарядних.Попереплюсовують.Ну нахєр,сьогодні відкрив один інвертор-виліт чотирьох мосфетів.Поліз в інет- блін один 160грн і то нема в наявності,і ще треба копати далі.Хай купляють нові,а я буду займатися машиною