Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

#9285
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 18:51:54а на датчике в бачку ох.ж.,я давно миняв там , вже не помню шо...шось типа сопротивления, тильки прозрачне .
- то в бачку геркон він контролює рівень. На поворотах охлаждайка тіліпає от він і моргає. Е рижські -вони там якби в середені стакану, то вони не такі чутливі до болтанок. Такі
Untitled - 4.jpg

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 18:51:54Чек инколи, при запуске загораеться и тухне,
Мені здаеться Чек кОжний раз при вкл запалення повинен моргнути. Можливо путаю.
Зараз накидаю про датчик температури
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#9286
Наскільки розумію з таблиці - найбільшезначеня опору при температу низкій (напр 30), найменьший опір при110 град. Тож теоретично (я так не пробував, може мікас дасть помилку, але ж артачиться він не повинен)
можна відключити датчик (роз"єм) при гарячому авто і пробувать заводить (нагарячу). Там обидва кінці датчика йдуть у мікас - можливо в тебе якось погане електрично і на мікас пре "підмикання" (зменшується  опір) при нагріві двигуна (погана ізоляція проводів від цього датчика?, а мікас розуміє це як перегрів і не дає робити форсункам? Це ще як одна версія несправності.

Spoiler
[close]
Spoiler
[close]

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

олег

 :drinks: по бачку, не знаю рижський чи який вин, то вин в стакани, похоже на стакан.Чек да, мигае при каждому запуске мотора.Датчик я миняв , бо оберти плигали то до 2тищ, то до 500.Заминив датчик, оберти уривноважились.я миркував , що гарячий мотор , тепло от мотора нагрива стартер, шось там розшируеться и пидклинюе-не , розибрав ,якорь не клинив, полиз до втягуещего-обламав провид, купив б/ ушний.Та сама история!Ще маю надию, що в акб старому малий амперах, правда я в электро знаю тильки закон ома , нас тут, а жинок дома-шутка. Так шо тильки опитним путем можу шось оприделить !

олег

Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 21:00:59
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 18:51:54а на датчике в бачку ох.ж.,я давно миняв там , вже не помню шо...шось типа сопротивления, тильки прозрачне .
- то в бачку геркон він контролює рівень. На поворотах охлаждайка тіліпає от він і моргає. Е рижські -вони там якби в середені стакану, то вони не такі чутливі до болтанок. Такі
Untitled - 4.jpg

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 18:51:54Чек инколи, при запуске загораеться и тухне,
Мені здаеться Чек кОжний раз при вкл запалення повинен моргнути. Можливо путаю.
Зараз накидаю про датчик температури

Точно не помню, но и в мене наче такий.Завтра подивлюсь.Началась вийна , машина год стояла, укомплектована заправлена на случай тикати и перед войной переболив ковидом.От десь 1,5року машина стояла, правда раз в тиждень заводив, прогривав и переставляв, я к тому що не знав за цей глюк, може ще шось вилизе...

vladishtm

Ось з тієї ж книги  :psih: ще про датчик температури
Spoiler
[close]
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 22:09:22Датчик я миняв , бо оберти плигали то до 2тищ, то до 500.Заминив датчик
Який ти датчик міняв? датчик температури температури? А як він міг смикати оберти?
На ХХ там кут і паливо корегує як добавки -  вони поправки ті малі щоб так ганяти оберти. На робочому такаж поведінка - там як поправки до базових значень, то ж не повинно було так смикать від температури.
Смикання до 2000 обертів хіба що по такій причині.....
С106 Обороты ХХ при аварии всех режимных датчиков
Обороты ХХ при аварии всех режимных датчиков.
Константа определяет значение поддерживаемых оборотов ХХ при одновременном отказе датчика дросселя и расходомера воздуха (датчика давления воздуха).
С106 якраз записано 2000 обертів.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Ну і ще, в мене колись  стартер бувало не крутило - причина поганий контакт, там окремий тонкий провід на нього. Ще може бути в самому стартері реле має силовий замикаючий контак і там підгорае, перекошу.... ну тоді як би температура нвче не підвязується. Иам вже коли заманенться.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

олег

по датчику , як мени казали специ , то датчик давав на микас t°-10 , при +25, и микас давав бильшу топливоподачу и наоборот.Того так обороти и плавали.Так це чи ни не знаю.Стартер,ну хто зна шо там .Хиба шо залипае тильки на гарячу, а на холодну чого не залипае !? Ця тема для мене темний лес !

Skiper

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 23:31:23то датчик давав на микас t°-10 , при +25, и микас давав бильшу топливоподачу и наоборот. Того так обороти и плавали
:)
 Багато содрали "специ" за цей треш?
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Олександр 1968

Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 21:46:56Наскільки розумію з таблиці - найбільшезначеня опору при температу низкій (напр 30), найменьший опір при110 град. Тож теоретично (я так не пробував, може мікас дасть помилку, але ж артачиться він не повинен)
можна відключити датчик (роз"єм) при гарячому авто і пробувать заводить (нагарячу). Там обидва кінці датчика йдуть у мікас - можливо в тебе якось погане електрично і на мікас пре "підмикання" (зменшується  опір) при нагріві двигуна (погана ізоляція проводів від цього датчика?, а мікас розуміє це як перегрів і не дає робити форсункам? Це ще як одна версія несправності.





Цей пост збірна солянка неправильної інформації з кусочків.На двопровідний датчик йде маса на один провід,на другий плюс п'ять вольт через вбудований в мізки резистор один кілоОм,з якого і зчитується інформація.Таблиця значень температури і напруги взята з іншого датчика який працює на панель і живиться від 12 вольт.Правильна таблиця

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 13 Червня 2023, 11:00:32Цей пост збірна солянка неправильної інформації з кусочків.На двопровідний датчик йде маса на один провід,на другий плюс п'ять вольт через вбудований в мізки резистор один кілоОм,з якого і зчитується інформація.Таблиця значень температури і напруги взята з
А оце  для кого ти написав
Цитата: Олександр 1968 від 13 Червня 2023, 11:00:32через вбудований в мізки резистор один кілоОм
Солянка бл

Я  вкладав ще один малюнок, з того ж джерела. Але він чомусь не піщов. Оцей.


Інфо давав людині по максімуму, (наприклад щоб міг порівняти покази по панелі і опендіагу), бо людина не може найти в інеті  навіть реле під капотом (хоча ці фотки я викладав тут на форумі у схемах) - так що остуди солянку і поїж  }-) .
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Я не гарячий.Просто знаю,що свої пости треба перевіряти,і при необхідності редагувати.І бажано ДО того як людина почне щось курочити по твоїй методиці

олег

Цитата: Skiper від 13 Червня 2023, 09:32:24
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 23:31:23то датчик давав на микас t°-10 , при +25, и микас давав бильшу топливоподачу и наоборот. Того так обороти и плавали
:)
 Багато содрали "специ" за цей треш?
Сотку, ще и катав його с 20 км, а вин (спец) наблюдав за компом, це рокив 7-8 назад.

олег

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 22:19:33
Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 21:00:59
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 18:51:54а на датчике в бачку ох.ж.,я давно миняв там , вже не помню шо...шось типа сопротивления, тильки прозрачне .
- то в бачку геркон він контролює рівень. На поворотах охлаждайка тіліпає от він і моргає. Е рижські -вони там якби в середені стакану, то вони не такі чутливі до болтанок. Такі
Untitled - 4.jpg

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 18:51:54Чек инколи, при запуске загораеться и тухне,
Мені здаеться Чек кОжний раз при вкл запалення повинен моргнути. Можливо путаю.
Зараз накидаю про датчик температури

Точно не помню, но и в мене наче такий.Завтра подивлюсь.Началась вийна , машина год стояла, укомплектована заправлена на случай тикати и перед войной переболив ковидом.От десь 1,5року машина стояла, правда раз в тиждень заводив, прогривав и переставляв, я к тому що не знав за цей глюк, може ще шось вилизе...
Сбрехав, пидключенний датчик уровня антифриза.

Skiper

Цитата: vladishtm від 13 Червня 2023, 11:25:10з того ж джерела
В цій книжці (і не тільки) хватає інформації, яка не відповідає дійсності, особливо, що стосується електричних параметрів різних датчиків, схем. Особливо алгоритмів роботи ЕБУ (перемішано до кучі і Мікас 10,3 і Микас 7.6). Навіть таке елементарне, як зазори електродів свічок зазначили не правильно. Разом з тим, ні одне так зване "джерело" не змогло пояснити, які повинні бути або рекомендовані заводом-виробником зазори в тих свічках для різник систем запалювання, як карбюраторних (контактної з трамблером та безконтактної з електронним запаленням), так і інжекторних, не кажучи про машини, переобладнані газовою установкою (та Бог з ними, їх на конвеєр не ставили). Також нема для "джерел" різниці між катушками запалювання та модулем запалювання (не кажучи чи 3 контакти там, чи 4) і чому їх ставили різні.
Висновок: кількість простирадл не завжди відповідає якості інформації.
Тому треба все завжди перепровіряти,

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

олег

В том то и справа , що на одне питання або один глюк, маемо разни видповиди, як на ютюбе, так и по форумах !Читаючи таки видповиди, тильки дужче засыр...ешь свою голову и не розумиешь , куди тре лизти, а видповидей чи мало!