Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

Romka

Олеже, відео приведене для ознайомлення по підключенні ЕЛМ, та показати роботу максимально інформативної і функціональної діагностичної програми для смартфону. По вашому проханню ж.
Цитата: олег від 14 Червня 2023, 11:03:16А е инструкция по элм327?
А виставлення базових оборотів, та топливоподач чи калібрування це все індивідуально. Як для кожної людини свої параметри маси, зросту, пульсу, тиску і доза ліків. Саме так, а не як смартфон - якщо заглючив, то прошити заводську прошивку заново і все ок. Тут ні, це більше схоже на організм )
Далі рекомендую ознайомитись з темою інжектор на нашому  форумі, щоб вникнути в проблему.
 :thank_you:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

олег

Цитата: Romka від 15 Червня 2023, 11:00:07Олеже, відео приведене для ознайомлення по підключенні ЕЛМ, та показати роботу максимально інформативної і функціональної діагностичної програми для смартфону. По вашому проханню ж.
Цитата: олег від 14 Червня 2023, 11:03:16А е инструкция по элм327?
А виставлення базових оборотів, та топливоподач чи калібрування це все індивідуально. Як для кожної людини свої параметри маси, зросту, пульсу, тиску і доза ліків. Саме так, а не як смартфон - якщо заглючив, то прошити заводську прошивку заново і все ок. Тут ні, це більше схоже на організм )
Далі рекомендую ознайомитись з темою інжектор на нашому  форумі, щоб вникнути в проблему.
 :thank_you:
интернет глюче, не отправляе видповидь!Я шукав тут видповидь на мий глюк, може в когось був такий и як вин його виликував!От по твоему прикладу миркував так ,давление повинно бути 120на 80,якщо воно 150на90, то тре элемкою виставляти на 120на80! :psih:

vladishtm

Цитата: олег від 14 Червня 2023, 11:03:16А то можно накрутить такого, шо вообще не працюватиме ?
Якщо вже вам так бажаеться "порегулювати" я б вам порекомендував -спочатку спитать тут -що хочете крутнути, чому хочете і які можуть бути наслідки.
Ще раз ЕЛМ це тільки забезпечення зівязку між діагностичною программою і блоком керування ЕБУ. Забезпечує звязок? - все  до нього у вас питань нема.
Ви працюєте з діагностичною программою. Діагностичних програм багато, автори вкладають в них різний об"ем функціональності - але всі вони як правили для відображення параметрів які бачить ЕБУ авто. Якщо він чогось не бачить - ніяка прога того теж не покаже.
Так ДЕЯКІ діагностичні программи дозволять "покерувати" деякими узлами  ЕБУ.
Дійсно змінивши деякі речі через діагностичну программу, можете не поїхати далі.
Як правило, більшисть змін,  якщо вимкнути запалення, та почекати поки клацне головне реле - то зміни відміняться і статус повернеться до значень заводських. Це ж і для РХХ, запалення, форсунки, насос паливний і реле вентилятора.
Але наприклоад значення С0хх, С0 (якщо ви до них вже добрались) - не повернуться, навіть якщо скините навіть "мінус" з акума.
Записана помилка не скинеться, якщо її видає несправний орган, він видасть її знову. Скинути контролер -можна -не страшно, він автоматично перезапуститься (почуєте паливний насос.
Калібрувати дросель можна - але дивіться уважно що вказує вам діагностина прога.
Скинути адаптивну інфо -можна (і хто зна що там той мікас наобучався - але може бути так якщо він обучивсь під щось погане, а ви скинули, то може не зразу двигун буде так як було до скидання і це питання для роздумів вам) Я взагалі адаптацію відключив для мого мікаса -але це вже через зміну прощивки -це інші проги і вам поки що краще не треба їх ( бо їми вже так можна зробити ЕБУ неробочім).
Тому читайте потроху тут теми з інжектором а також запитуйте.
ПС...
Ну, і коли ви цілу неділю валили  одне питання, а ми так і не знаємо результат -якось не приемно на душі  :lol: . Всі ж переживають за вас.  ukr
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

олег

Цитата: vladishtm від 15 Червня 2023, 15:22:58
Цитата: олег від 14 Червня 2023, 11:03:16А то можно накрутить такого, шо вообще не працюватиме ?
Якщо вже вам так бажаеться "порегулювати" я б вам порекомендував -спочатку спитать тут -що хочете крутнути, чому хочете і які можуть бути наслідки.
Ще раз ЕЛМ це тільки забезпечення зівязку між діагностичною программою і блоком керування ЕБУ. Забезпечує звязок? - все  до нього у вас питань нема.
Ви працюєте з діагностичною программою. Діагностичних програм багато, автори вкладають в них різний об"ем функціональності - але всі вони як правили для відображення параметрів які бачить ЕБУ авто. Якщо він чогось не бачить - ніяка прога того теж не покаже.
Так ДЕЯКІ діагностичні программи дозволять "покерувати" деякими узлами  ЕБУ.
Дійсно змінивши деякі речі через діагностичну программу, можете не поїхати далі.
Як правило, більшисть змін,  якщо вимкнути запалення, та почекати поки клацне головне реле - то зміни відміняться і статус повернеться до значень заводських. Це ж і для РХХ, запалення, форсунки, насос паливний і реле вентилятора.
Але наприклоад значення С0хх, С0 (якщо ви до них вже добрались) - не повернуться, навіть якщо скините навіть "мінус" з акума.
Записана помилка не скинеться, якщо її видає несправний орган, він видасть її знову. Скинути контролер -можна -не страшно, він автоматично перезапуститься (почуєте паливний насос.
Калібрувати дросель можна - але дивіться уважно що вказує вам діагностина прога.
Скинути адаптивну інфо -можна (і хто зна що там той мікас наобучався - але може бути так якщо він обучивсь під щось погане, а ви скинули, то може не зразу двигун буде так як було до скидання і це питання для роздумів вам) Я взагалі адаптацію відключив для мого мікаса -але це вже через зміну прощивки -це інші проги і вам поки що краще не треба їх ( бо їми вже так можна зробити ЕБУ неробочім).
Тому читайте потроху тут теми з інжектором а також запитуйте.
ПС...
Ну, і коли ви цілу неділю валили  одне питання, а ми так і не знаємо результат -якось не приемно на душі  :lol: . Всі ж переживають за вас.  ukr

Як що ви памьятаете, я зайшов сюди з одним питанням, розраховуючи на те, що в кого небудь такий глюк був и вин його виликував!Такого славутовода не знайшлось, то вже потим пишла мова про элемку!Хоча, я крутив шаг на 40, а потим вернув на 60 як и було!Элемка, на на часи !Я писав, що похолодало, машинка бильше 80 не прогриваеться.Як тильки проявиться цей глюк-напишу.

Romka

Цитата: олег від 15 Червня 2023, 16:05:11Я писав, що похолодало, машинка бильше 80 не прогриваеться
:nea:
При справному термостаті, навіть в -20 машина до робочих 92 гр на блоці прогрівається через 15 -20 км. Влітку всьго навсього за кілометрів 5 так точно, а то й менше. То ви яку дистанцію проїхали? Чи не їздили, то через 15 хв роботи на місці теж прогріється. Можливо вже термостат барахлить?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

олег

Цитата: Romka від 15 Червня 2023, 16:40:19
Цитата: олег від 15 Червня 2023, 16:05:11Я писав, що похолодало, машинка бильше 80 не прогриваеться
:nea:
При справному термостаті, навіть в -20 машина до робочих 92 гр на блоці прогрівається через 15 -20 км. Влітку всьго навсього за кілометрів 5 так точно, а то й менше. То ви яку дистанцію проїхали? Чи не їздили, то через 15 хв роботи на місці теж прогріється. Можливо вже термостат барахлить?
аЯ поставив литню решитку радиатора, як на двори +20, то и через 500 км трассою вище 80 на приборке и по элемке 83-85°не нагриваеться.Расход по траси 6-7 л на 100км., мене все влаштовуе.А якщо на двори +25 и вище , то через 3-5 км на приборке показуе 90,а элека 93-93°.патрубки однаково гарячи до и писля термостата, радиатор також.

Romka

То наче норм, якщо це швидкість десь 90 км\год. А якщо скинути до 60, то буде 92-93 і включатись вентилятор.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

олег

Цитата: Romka від 19 Червня 2023, 12:07:10То наче норм, якщо це швидкість десь 90 км\год. А якщо скинути до 60, то буде 92-93 і включатись вентилятор.
Так и есть !По горду и под светофорами , да включается вентилятор!По трассе, на 300-500 км расстояние, при скорости сто км час, так едут дальнебой, я пристраиваюсь сзди и еду, то вентилятор не включается, а до красного сектора 5 мм стрелка выше не поднимается.

Romka

Тоді все норм з охолодженням.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

олег


Wildchild

Підкажіть, халепа сталася чи ще терпимо? Поїздка з моменту холодного пуску суммарно заняла 25-30 хвилин. Стрілка в червону зону не залазила. Приїхав на місце, вийшов,чисто случайно помітив шо тосол ллє з-під машини. Відкрив капот, диму немає. Тільки з з-під кришки гейзер ссить і булькає. Простояла вона більше години. Сходив за антифрізом і новою кришкою. Відкрив бачок - тосол десь на 1 см нижче нижньої мітки впав, дна не бачу. Долив свіжого до верхньої мітки - вийшло майже 1,5 літри. Поставив нову пробку і нормально без пригод попер додому. Іхав 40-80 км/год. Перевірив по приїзду - нічо ніде. Сильно страшно? Я до цього ніколи не кипів просто

igo61

Похоже, система оказалась без давления (разгерметизировалась крышка). Жидкость закипела при 100 градусах. При герметичной крышке и правильно работающих в ней клапанах, в системе охлаждения подерживается давление, не дающее жидкости кипеть практически до 110 градусов.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Wildchild

Так
Цитата: igo61 від 03 Липня 2023, 23:19:48Похоже, система оказалась без давления (разгерметизировалась крышка). Жидкость закипела при 100 градусах. При герметичной крышке и правильно работающих в ней клапанах, в системе охлаждения подерживается давление, не дающее жидкости кипеть практически до 110 градусов.
так а такий перегрів небезпечний? Просто знаю людей, у котрих дим валив, тосол витікав майже весь, і там трабли з двигуном були

Romka

Нічого страшного з вами не могло трапитись виходячи з вашого опису. Головне, щоб це була кришка, а не перші симптоми пробою прокладки головки.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Юрка03

Доброго дня. Будь ласка, підкажіть нормальну змазку для трипода, яку зараз можна знайти в Україні? (без молібдена). Інтернет рекомендує якусь діч