Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: episode від 13 Липня 2023, 23:08:31Доброго часу доби, шановні форумчани.
Чи може хтось поділитися прошивками викладеними у пості №1500? Тому що посилання не відкиваються, файли видалені.
Дуже дякую.

Цитата: blindboatman від 06 Грудня 2019, 18:30:59Прошивки купленные у MLG и FullFlash. Форум умирает уже. А так будет хоть польза.

https://wdho.ru/4Q83
http://files.d-lan.dp.ua/download?file=dd1de5478fd9be9d2b97b59ed6a4dd1e#uploader
https://dropmefiles.com/5rOUr

https://drive.google.com/file/d/1oJE21d4MYwPIiZxxzNUDRD0ePOkrfOsR/view?usp=sharing
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

viktorpovh28

Хтось підскаже по моїй прошивці, є враження що клапан абсорбера не працює, хоча з опендіаг коли управляєш ним працює. Але моя прошивка чомусь мікасонлайн не відкривається

viktorpovh28


vladishtm

Цитата: viktorpovh28 від 14 Липня 2023, 21:38:37Хтось підскаже по моїй прошивці, є враження що клапан абсорбера не працює, хоча з опендіаг коли управляєш ним працює.
Умови для початку роботи адсорбера - температура, мін щвидкість, мін оберти, графік тиск задає процент відкриття адсорберу

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

viktorpovh28

Цитата: vladishtm від 14 Липня 2023, 23:04:06
Цитата: viktorpovh28 від 14 Липня 2023, 21:38:37Хтось підскаже по моїй прошивці, є враження що клапан абсорбера не працює, хоча з опендіаг коли управляєш ним працює.
Умови для початку роботи адсорбера - температура, мін щвидкість, мін оберти, графік тиск задає процент відкриття адсорберу


А через опендіаг можна глянути коли він відкривається? Бо в салоні воняє бензином, а на авео/віда коли немає продувки то є трубка яка робить зброс парів в лонжерон. І не знаю куди копати. Прошивка ця якщо вірити Сток перероблений під євро2 і правлені кути під нагрузкою, але не знаю чи то так і є

vladishtm

Цитата: viktorpovh28 від 14 Липня 2023, 23:54:45А через опендіаг можна глянути коли він відкривається?
В опен діазі зліва вгорі є меню - чотири горизонтальні палички. Там пункт "клапан продувки адсорбера". Можно тільки включити запалення для під"єднання опендіага, вибрати "клапан продувки адсорбера" (там скоріш за все на стоячій "0") задавати  різні значення 10-30-80... характерний стук клапана добре чути. Можна спробувати включити так на ходу на процентів 70-80 і поїздити. Може запах пропаде.
Можливо на ходу індіцирує "флаг управления клапаном рецеркуляции" в лдогах  - я не знаю, можливо в платній версії показує  :dunno: в мене ні (або це зовсім не клапан адсорбера)
Ще як варіант на ходу побачити -світлодіод на 12в з довгими проводами, підключити на контакти клапана під капотом, а світлодіод розмістити на торпедо. Якщо хоть якось почне світити (бо там частота і різні проценти відкриття) значить від ЕБУ імпульси ідуть. Це як побачити.
Але клапан (не його катушка магнит) може сам по собі заклинити, механічно. Я свій розбирав і з таким сталкувався. Тоді в ресивер нічого не піде. Розбирати обережно бо там повипадають запчастинки - не найдеш.

Цитата: viktorpovh28 від 14 Липня 2023, 23:54:45Бо в салоні воняє бензином, а на авео/віда коли немає продувки то є трубка яка робить зброс парів в лонжерон. І не знаю куди копати.
Тут всеж якби клапан причому?. Його задача дати тому що накоплюється  в адсорбері (а він під капотом - можливо у вас просто з під капота тягне в салон?) при роботі двигуна додати з фільтра адсорбера в дросель і допалити.
Про адсорбер і клапан.  В баку при випаровуваннф бензу (а це практично завжди) створюються надлишковий тиск парів і вони виходять в адсорбер, в ньому через фільт очищаються і прямують просто під капотом очищені в атмосферу. Якщо тиск буде завеликий то там є ще клапан біля бамперу заднього -повинен спрацювати.
Те що набрав адсорбер у фільт, при роботі двигуна і певних умовах режимів ЗАСМОКТУЄТЬСЯ через відкриваючий  КЛАПАН в дросельний вузол для допалення.
Пари, якщо вони є, ЗАВЖДИ не залежно від клапана проходять через адсорбер в атмосферу. Там у адсорбера є дірочка чпецом через яку очищенні пари виходять.
Можливо у вас наплутали трубки, можливо трубка протравлює . Там ще в цій магістралі може є обезвологувач парів бензу. Може сама магістраль забилась. .....Дивіться

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеХтось підскаже по моїй прошивці, є враження що клапан абсорбера не працює, хоча з опендіаг коли управляєш ним працює. Але моя прошивка чомусь мікасонлайн не відкривається
Відкрив ЧіпЕкплорером 1.95 під Win XP. Клапан адсорбера увімкнений в комплектаціях.

Цитувати виділенеА через опендіаг можна глянути коли він відкривається?
Якщо дивитися на прошивку, то умови його відкриття:
Температура охолоджуючої рідини: 60 градусів;
Мінімальна швидкість авто: 40 км/год;
Мінімальні оберти колінчатого валу: 1300 об/хв;
Ну і чим більше оберти (після 1300) тим більше він відкривається.

Цитувати виділенеПрошивка ця якщо вірити Сток перероблений під євро2 і правлені кути під нагрузкою, але не знаю чи то так і є
Не вірте. Порівняв я Вашу прошивку зі стоковою (яку знайшов десь в інтернеті). Один в один. А кути запалювання навіть один в оди зі стоком мого Ланоса. В нас з Вами одинакові двигуни походу, SQR477F, типу китаські, але китайці злизали його через австрійців з якогось вже старенького BMW))

А на рахунок сморіду бензину (хоча кому як)) то тут погоджуюсь з висновками vladishtm.

Skiper

Цитата: viktorpovh28 від 14 Липня 2023, 21:38:37хоча з опендіаг коли управляєш ним працює
навіщо лізти зразу в прошивку, якщо працює, це означає, те, що напруга подається та електрична частина справна.
Може бути просто механічна несправність. Але при не коректній роботі системи абсорбера, як правило, з'являються певні симптоми в поведінці роботи машини, при цьому може вискочити й помилка, але не обов'язково.
Залишається зняти та перевірить на продув при вкл та викл. положенні. Може не тримати тиск.
Те, що ЄЬУ не дає команду на спрацювання - малоймовірно, якщо до цього в нього не лазили "очумелі" ручки, або міняли датчики на Бог знає що, від яких залежить його работа, або не встановили прошивку з сусіднього колгоспу "червоне дишло".
Запах бензину може бути й по іншим причинам.

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

episode

Підкажіть, будь-ласка, яка таблиця відповідає за: "Ознака збагачення по потужності"?  Чи, при якій умові вона вмикається.

Володимир

Цитата: episode від 20 Липня 2023, 08:25:11Підкажіть, будь-ласка, яка таблиця відповідає за: "Ознака збагачення по потужності"?  Чи, при якій умові вона вмикається.
Т6, Т71.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

episode

Цитата: Володимир від 20 Липня 2023, 11:34:53
Цитата: episode від 20 Липня 2023, 08:25:11Підкажіть, будь-ласка, яка таблиця відповідає за: "Ознака збагачення по потужності"?  Чи, при якій умові вона вмикається.
Т6, Т71.
Пане, Володимир. Підкажіть, по якій причині, може бути присутня дана ознака на хх? ДПДЗ?

Володимир

Цитата: episode від 20 Липня 2023, 11:42:54
Цитата: Володимир від 20 Липня 2023, 11:34:53
Цитата: episode від 20 Липня 2023, 08:25:11Підкажіть, будь-ласка, яка таблиця відповідає за: "Ознака збагачення по потужності"?  Чи, при якій умові вона вмикається.
Т6, Т71.
Пане, Володимир. Підкажіть, по якій причині, може бути присутня дана ознака на хх? ДПДЗ?
А на ХХ двигун скільки обертів має?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

episode

Після пуску, її немає, раз газнеш появляється і не пропадає. 950 об\хв. ДПДЗ 0,0%

Володимир

Цитата: episode від 20 Липня 2023, 11:48:09Після пуску, її немає, раз газнеш появляється і не пропадає. 950 об\хв. ДПДЗ 0,0%
Тоді потрібно дивитись прошивку, можливо хтось щось вчудив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

episode

Цитата: Володимир від 20 Липня 2023, 11:55:07
Цитата: episode від 20 Липня 2023, 11:48:09Після пуску, її немає, раз газнеш появляється і не пропадає. 950 об\хв. ДПДЗ 0,0%
Тоді потрібно дивитись прошивку, можливо хтось щось вчудив.
Дякую за відповідь. Може бути, прошивка 111 Ваша+MLG+своя фаза вприску форсунок першого ряду. В цілому норм, але зацікавила ця ознака на хх. Ще нюанс, буває підвисають оберти тільки на прогрітому двигуні, після довгого руху 5-10хв. на 1-2 передачі при включенні нейтралки і не падають з часом - 1500 об\хв. Буду розбиратись.