Славута інжектор крутить і не заводиться

Автор Oleksiy, 05 Жовтня 2023, 23:37:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Oleksiy

Ще згадав, якщо глушив і через хвилин 10-15 заводив то не тримав холостий, потрібно підгазовувати щоб не глохла

igo61

Якщо так, перевір живлення форсунок та живлення модуля запалювання (хоча б запобіжники).
Після прокруток стартером свічки сухі чи вологі? Якщо сухі, може буть проблема з паливоподачею (в тому числі і форси). Якщо свічки вологі, дивись запалювання і ВВ-дроти.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Ivan1988

В мене було щось подібне, тоді виявилося, що бензонасос слабо качав, а інколи взагалі переставав качати, хоча гудів. Проблема була плаваюча. Після заміни бензонасоса все запрацювало як повинно бути.

Цитувати виділенесвічки сухі
Явно проблема з паливоподачою.

Skiper

Цитата: Oleksiy від 11 Жовтня 2023, 22:48:34бензонасос запрацював
Це перевірив датчик коленвалу, він працює.
Якщо
Цитата: Oleksiy від 11 Жовтня 2023, 20:46:39після хаотичного "ворушіння" проводки під торпедою, під капотом.
копати треба в сторону того контакту в проводці, що пропав.
Для початку, отримаєш ELM 327 v1.5, подивишся помилки (зробиш для себе скріншот), потім скинеш їх програмно, потім ключ на запалення та подивишся поточну помилку. Може вона підкаже напрямок пошуку (наприклад обрив або втрату контакту якогось з датчиків, регулятора тощо). Ні, то копати вручну, починаючи з замка запалення, додаткового реле, бо до кінця не зрозуміло, чи під торпедою ворушив ті дроти, чи під капотом (як по мені, то трошки різні напрямки пошуку).
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Oleksiy

Щойно знову розпочав, викрутив свічку а іскри зараз вже немає, що за витівки долі  :dunno:  :facepalm:

Володимир

Цитата: Oleksiy від 12 Жовтня 2023, 20:57:40Щойно знову розпочав, викрутив свічку а іскри зараз вже немає, що за витівки долі  :dunno:  :facepalm:
Під капотом біля правої фари де на карбових машинах знаходиться котушка запалювання є роз"єм на один контакт. Подивись чи є там живлення коли вмикаєш запалювання, якщо є, то під торпеду лізти не варто, шукай далі де пропадає напруга, якщо нема, то проблема під торпедою, можливо замок, можливо релюшка на замку, але по ідеї якщо нема живлення під капотом, то і приборна панель не повинна реагувати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Можу помилятись,але панель і мозок не пов,язані живленням.Дуже короткий джгут від замка до роз,єма.Деколи роз,єм трохи роз,єднеється з одного краю і там поганий контакт.Зустрічав інжекторні машинки,де витягування реле замка запалювання не глушить двигун,бо плюс на мозок йде напряму з замка.Найкраще орієнтуватись по напругах на головному релє.При умові хорошої маси, звичайно.

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 13 Жовтня 2023, 10:23:32Можу помилятись,але панель і мозок не пов,язані живленням.Дуже короткий джгут від замка до роз,єма.Деколи роз,єм трохи роз,єднеється з одного краю і там поганий контакт.Зустрічав інжекторні машинки,де витягування реле замка запалювання не глушить двигун,бо плюс на мозок йде напряму з замка.Найкраще орієнтуватись по напругах на головному релє.При умові хорошої маси, звичайно.
Мозок, вірніше вся система має три джерела живлення, одне постійне від клеми АКБ, друге також постійне від генератора що живить релюшки, і живлення від замка запалювання, провід той що на карбових машинах біля фари підключений до котушки запалювання, на інжекторі звідти переться сигнал запалювання для мікаса і на живлення спареної корушки запалювання.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Oleksiy

Цитата: Володимир від 13 Жовтня 2023, 09:13:27
Цитата: Oleksiy від 12 Жовтня 2023, 20:57:40Щойно знову розпочав, викрутив свічку а іскри зараз вже немає, що за витівки долі  :dunno:  :facepalm:
Під капотом біля правої фари де на карбових машинах знаходиться котушка запалювання є роз"єм на один контакт. Подивись чи є там живлення коли вмикаєш запалювання, якщо є, то під торпеду лізти не варто, шукай далі де пропадає напруга, якщо нема, то проблема під торпедою, можливо замок, можливо релюшка на замку, але по ідеї якщо нема живлення під капотом, то і приборна панель не повинна реагувати.
Саме вчора знайшов закорочення(кз) на тому розємі (зелений провід). Закорочено  датчик вмикання освітлення заднього ходу, і під торпедою майже всі проводити зеленого кольору звоняться на массу. Відєднав роз'єм на задні ліхтарі так все одно зелений що пішов на освітлення звониться (ймовірно закорочення є ще й в  дротах які йдуть на заднє освітлення).
Окремий провід(чорний) що йде з реле замка запалювання теж звониться, якщо не помиляюсь це маса?
Звониться зелений провід до другого реле зліва по ходу авто.
Коли ворушив проводи над педальним вузлом то закорочення зникало. Далій вчора не експериментував.
Сьогодні отримав ELM 327 1.5V спробую підєднатися, хоч би не спалити бо начитавсь що в діагностичному розємі полярність може бути сплутана(

Skiper

Цитата: Oleksiy від 13 Жовтня 2023, 13:49:06що пішов на освітлення звониться
Може дзвонитися через лампу освітлення (лампочка має дуже малий опір, тому не важко сплутати коротке з опором лампи). Якби там було коротке, то згорів би запобіжник.
Наприклад, опір лампи 21W 12V буде близько 6,8 Ом. Мультиметр (залежить від моделі та вибраної межі вимірювання) це значення може показати, як коротке. Без певного досвіду можна легко помилитись та розібрати пів машини. Краще вимірювати напругу або користуватися індикатором з лампою.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Oleksiy


Oleksiy

Замінив датчик фаз, помилки відсутні, авто не заводить, може коли іскру перевіряв то викрутив лише одну свічку і спалив модуль запалювання?

Skiper

Цитата: Oleksiy від 14 Жовтня 2023, 12:09:33може
Ще раз перепровір мітки ременя ГРМ.
Цитата: Oleksiy від 14 Жовтня 2023, 12:09:33модуль запалювання
Навряд спалив зразу два плеча, але
для початку визначитися, модуль в тебе стоїть чи катушка?

потім як перевірити на обрив обмоток:

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Oleksiy

Цитата: Skiper від 14 Жовтня 2023, 14:10:01Навряд спалив зразу два плеча, але
для початку визначитися, модуль в тебе стоїть чи катушка?
4 піни отже модуль?


Oleksiy

Поміряв опір між 4 та 1 7.7 кОм
                          між 3 та 2 8.0 кОм (вибачте якщо з одиницями виміру помилився)
Перепідключив роз'єм на модулі і о диво трішки "схватила" за першим, а завелась за другим разом  :dunno: