Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Vasyl Vasyliovych від 22 Жовтня 2023, 18:56:08Задні колеса на ручнику не крутяться.
Тормоза в Славуті по контурам діагонально (передне задне). Якщо навіть вийде з ладу один контур - другий зостаеться в роботі. А у вас, кажете несправні обидва передні тож більше схоже на початок -ГТЦ.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Vasyl Vasyliovych від 22 Жовтня 2023, 18:11:51Але при натискані педалі гальма гальмівний циліндр виходить, а назад заштовхнути його не вдається, тільки від'єднавши гальмівний шланг і то прикладаючи зусилля вдається заштовхнути його назад, робив так декілька раз, але циліндр не розробився.
А ви часом оце описане робили не на розібраному варіанті? Так не правільно. Збираєте все і на зібраному перевіряєте роботу поршнів. Якщо ще й "тільки від'єднавши гальмівний шланг то там вже і повітря треба викачувать.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Щє інфи Зверніть обовязково увагу на послідовність прокачки (перша пара спочатку дальне-задне, потім його переднє...інша пара  дальне задне потім його передне)
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vasyl Vasyliovych

Цитата: vladishtm від 22 Жовтня 2023, 20:11:54А ви часом оце описане робили не на розібраному варіанті
Покроково: зняв фланець, диск, колодки, відкрутив пальці супорта, зняв супорт, вийняв пальці, почистив і змастив, поставив назад пальці, потім супорт назад, закрутив гайки на пальцях, натиснув педаль гальма, гальмівний циліндр виліз з супорта, спробував втиснути його назад не вийшло, відкрутив гальмівний шланг від супорта, втиснув циліндр назад, під'єднав шланг. Це не правильно?

vladishtm

Цитата: Vasyl Vasyliovych від 22 Жовтня 2023, 21:00:23
Цитата: vladishtm від 22 Жовтня 2023, 20:11:54А ви часом оце описане робили не на розібраному варіанті
Покроково: зняв фланець, диск, колодки, відкрутив пальці супорта, зняв супорт, вийняв пальці, почистив і змастив, поставив назад пальці, потім супорт назад, закрутив гайки на пальцях, натиснув педаль гальма, гальмівний циліндр виліз з супорта, спробував втиснути його назад не вийшло, відкрутив гальмівний шланг від супорта, втиснув циліндр назад, під'єднав шланг. Це не правильно?
Так заборонено нажимати на педаль тормоза.....  :gvozd: Тільки вже в зібраному варіанті. Може навіть видавити поршень, і значить хапнути повітря.

44.jpg
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vasyl Vasyliovych

Цитата: vladishtm від 22 Жовтня 2023, 21:06:10Може навіть видавити поршень, і значить хапнути повітря.
Отже треба випустити повітря і все має запрацювати?

Vitaliy.

Василь Василевич, при нажимании на педаль, с передних суппортов на несколько мм вылазит поршни. При отпускании педали их почти ничто не заставляет входить обратно (никаких возвратных пружин там нема). Обратно на примерно 1 мм они отходят только при условии более менее свободного (без заедания и подклинивания) положения поршня в суппорте. А причиной тугого его  положения является сухость и некоторая коррозия стального поршня в алюминиевом суппорте, из за порванного пыльника , через который проникшая вода вызывает упомянутую коррозию.
Лечение- даже не снимая суппорт с направляющих пальцев (но им тоже нужно вернуть подвижность) несколько раз помощник пусть понажимает на педаль, а ты не прозевай, чтобы поршень сильно далеко не вылез, поддень ЦЕЛЫЙ пыльник (если рваный заменить) отвёрточкой, под него шприцом с ТУПОЙ иглой впрысни пару кубиков тормозухи, вожми поршень вглубь (на Ютубе есть ролики как), и проделай эту процедуру раз 5. Тогда поршень будет чуть отходить от колодок при отпускании педали.
По идее главный тормозной тот не при чём. На воздух тоже не похоже.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 22 Жовтня 2023, 21:54:01Василь Василевич, при нажимании на педаль, с передних суппортов на несколько мм вылазит поршни. При отпускании педали их почти ничто не заставляет входить обратно (никаких возвратных пружин там нема).
Помиляєшся, в передніх супортах канавки в циліндрах не прямокутні а в вигляді трапеціїї, коли поршень вилазить з циліндра від деформує резинове кільце, коли тиск зникає, кільце відновлює свою форму і на якусь долю міліметра повертає поршень в циліндр, цього достатньо щоби колодки звільнили диск.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Я разве что то написал не так? Не вдаваясь в дебри я описал вопрошающему суть работы переднего тормоза.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Wildchild

Я теж подумав шо там поршень закис. В мене таке інколи буває, особливо справа, закисає і клинить, колесо гріється. Пару кубів тормозухи під пильник вирішують проблему на півроку-рік. Так от, в мене ніразу не виходило навіть на завідомо справному суппорті запихнути поршень назад так, як в книжках пишуть, типу диском його віджати внутрь. Тому раджу автору або зробити отаку штуку як у мене ( відрізати вуха і просверлити отвір у старій колодці) і зробити як на відео (додам). З бойком від молотка теж можна. І таким чином пару циклів зробити туди-сюди, попередньо тормозухи налляв під пильник.


vladishtm

Цитата: Wildchild від 23 Жовтня 2023, 14:30:03Пару кубів тормозухи під пильник вирішують проблему на півроку-рік.
Ліньки клацати, то просто покопіпасю  :popcorm:
"Безпека експлуатації вашого автомобіля починається з гальм.  Гальмівна рідина гігроскопічна. Це означає, що вона поглинає вологу з атмосфери. З часом, вміст вологи накопичується "
"Вода загрязняет тормозную систему, просачиваясь через микроскопические поры в гибких тормозных магистралях и уплотнениях, а также через крышку заливной горловины резервуара. Сама тормозная жидкость гигроскопична (притягивает влагу)."
"Тормозная жидкость - гигроскопична и должна храниться в плотно закрытых емкостях. После отбора тормозной жидкость емкость сразу же закрыть вновь."
"Жидкость БСК не гигроскопична — это ее достоинство, со временем ее температура кипения снижается не так ощутимо, как у тормозных жидкостей на гликолевой основе, но абсолютные значения температуры кипения 115-110°С"
Тобто вона ще й кипить, а значить будуть бульбашки.  :gvozd:

«Нева», «Роса», «Томь.» - ну зазвичай які ми користуємо  - СУХІ киплять за біш 200 а коли вже "мокрі" десь за 130 і менще.

У АТМОСФЕРІ ЗАВЖДИ ПРИСУТНЯ ВОЛОГА.
Цитата: Vasyl Vasyliovych від 22 Жовтня 2023, 21:00:23відкрутив гальмівний шланг від супорта, втиснув циліндр назад, під'єднав шланг
І тепер там стопудово в магістралі хоч капля, але  "воздух" повітря..... Ну а далі то вже буде "повторюватись". Та хозяін барин, ваше авто то мудруйте яу знаєте.


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

#9476
Що ви лякаєте так людину. Гальмівна рідина гігроскопічна. Так. В системі її треба міняти згідно регламенту. Це для самої гидотної. Якщо це Castrol, то теж, але вона значно менше втягує вологу і перегрівається. Нічого страшного, якщо в  супотр потрапить повітря. Потрібно відкрутити стравлюваний болт і зливати гальмівну рідину ( під супорт поставити ємність для збирання) доки на ньому не перестануть з'являтися бульбашки. При цьому кришка бачка гальмівної відкрита та постійно йде підливання рідини. Не допускати зниження рідини більше половини бачка та булбашок при підливанні! Коли бульки пропали на супорті/ гальмівному циліндру затягнути зтравлюавний гвинт. Таким методом можна прокачувати чи міняти гальмівну рідину одному. Цю дію проводять з кожним колесом. Бажано по діагоналі. Педаль не чіпають. Мінуси цього методу - перевтрата гальмівної рідини десь на 15% та довше по часу на 40%. Але не потрібен помічник. Я сам ним користувався не раз. Ефективність 100%.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

tiaramukola

Доброго вечора, потрібна допомога, ситуація наступна. В наявності славута 1.2 інжектор, пробіг 11000 тис. км.
Мотор працює не рівно, почала появлятися помилка Check Engine. Підключив комп'ютер, пропуски зажигання в 3-му циліндрі.
Опір високовольтних проводів в нормі, свічі міняв місцями, ставив нові, результату нуль.
Скачав програму OpenDiag 1.4. Виявив, що при відключенні роботи 3-ї форсунки, робота двигуна не міняється.(при відключенні всіх решти, мотор ставав працювати гірше, так як я розумію, так і має бути) Сьогодні зняв рампу, прочистив, промив форсунки, поставив дві нових, 1-шу і 4-ту форсунку залишив стару.
При повторному підключенні діагностики і відключені 3-ї форсунки робота двигуна не міняється.
Підкажіть куди далі копати. Мотор не розбирався.

Kudrik

Цитата: tiaramukola від 23 Жовтня 2023, 23:32:42...
При повторному підключенні діагностики і відключені 3-ї форсунки робота двигуна не міняється.
Підкажіть куди далі копати. Мотор не розбирався....

в такой ситуации,первым делом - надо проверить зазоры клапанов. Если и после этого , опять будет глючить 3й цилиндр - то это признак нарушения газонаполнения именно этого цилиндра.
такое нарушение можно явно увидеть, если только использовать проверку на диагностике, с использованием программы "Px" или подобной.
Можно конечно ещё и сравнить компрессию в отстающим 3-м цилиндре - с остальными цилиндрами.
Но даже если и будет маленькое отставание компрессии - то это обычно не сказывается, чтобы цилиндр не реагировал на отключение.
Обычно такое "нереагирование" бывает, когда уходят явно фазы грм именно в этом цилиндре. А такое обычно может быть , если есть какое-то нарушение профиля кулачка.
Делайте диагностику - там сразу будет явно видно --- отличается ли Ваш 3-й(проблемный) цилиндр , по фазам и эффективному сжатию смеси , от остальных цилилиндров ....

tiaramukola

Можете підсказати назву програми, можливо на форумі є посилання для завантаження. Я маю K-line шнурок для діагностики.