Renault Sandero Stepway 2022, 1.5 дизель.

Автор masster, 31 Травня 2024, 07:08:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

masster

Прикатував своїми прикатками. Вони без насічок, а одна взагалі з цупкої резини. Друга дерево. Резинова на підшипниках.

masster

Фото плівки на задньому бампері, тонувальної плівки Люмар, під певним кутом освітлення на ній можна помітити такий напис, мабуть захист від підробок ,  саморобного кріплення бризковика...
Spoiler
[close]
Хитра саморобна гайка з алюмінієвої трубки від холодильника, для кріплення переднього бризковика.

masster

21.11.2023р.
Коли ставив карти дверей, то місця їхнього контакту з ЛФП , проклеював антигравійною плівкою. А десь і залишком тонувальної плівки, благо машина темна. Коли фоткав, помітив, що на одній двері не змив спиртом маркер.
Spoiler
[close]
Встановив задні оригінальні підкрилки. Купив по акції по 365 гр. Після встановлення бризковиків, трохи поїздив, і зрозумів що в щілини між бризковиком і підкрилком, набивається грязюка. Через зворотню зігзагову форму бризковика , вона там накопичується і щілина стає ще більшою і грязі збирається ще більше. Тому щілину між бризковиками та підкрилками, промазав силіконом. Позаду, довелось це робити тричі))). Перший раз, знімав перед антикором. Промазав. Підвепнулись підкрилки. Знімав, ставив підкрилки, промазував знов.
Spoiler
[close]
Коли робив антикор, то промазав барабани антикором для днища. Бачив що ставлять накладки. Не повівся. Під ними все одно буде іржа, і тепловідвід гірший. Ще прочитав що часто кородує в районі заливної горловини, то і її смачно обробив. Не знаю, чи буде видно, бо антикор LT. для порожнин.
Spoiler
[close]
Чохли, коврики. Вібра запаски, та її перевертання.  На Болт надів гумову трубку, щоб нічого не подряпати. Шайба  - жорсткий диск компа. Сітка між сидіннями. Вона і нах не потрібна. Ні разу не користувався. Корисна буде хіба тим, в кого позаду двоє і більше дітей. Вони знайдуть що туди впихнути.
Spoiler
 
[close]
Поставив накладки на ковролін. Та що внутрішня у водія, була досить близько до педалі. Взуття чіплялось, то за педаль то ще може за щось. Довелось її гріти феном і формувати по місцю. Але вона все одно грала і десь вздувалась. Штатний пластик, її накриває ледь-ледь. Тому ним придавити не виходило. Зробив з товстого алюмінієвого дроту скобку і нею придавив накладку. Ще зі старої офіцерської шинелі вирізав лоскут , і скотчем приклеїв на накладку, бо взуття об пластик буде псуватись. Полотно на офіцерській шинелі знатне. Натурольна вовна. Кум підігнав. Хотів викинути, рукаине піднімалась. І добре.
Spoiler
[close]
Водійське сидіння спереду підняв десь на 17 мм. Бо ноги висять, не лежать на краю сидіння. Тому швидко втомлюються. Болти довелось поставити довші. На скільки допомогло, покиине скажу, бо після того довше ніж на півтори години за кермом, не їздив.
Spoiler
[close]

masster

Тонуючи заднє скло, LLumar Atr 20 зробив виріз під додатковий стоп. Накладку ляди проклеїв вже не антигравійною плівкою, а паралоновим антискрипом. Так швидше. Бо задовбався з цими різними дрібницями. Це ще раз до того, що робити треба самому. Бо якщо вже сам задовбався... Правда я вирішив що цей антискрип, там буде доречніше.
Задні ліхтарі, доречі, вони виступами пластика, впираються в ЛФП кузова. Були сліди від них. Теж на ті місця наклеював кусочки  антигравійки. Це може зробити легко кожен. Знімається ліхтар просто.
Spoiler
[close]
Домкрат, ізолював від тертя та стуку металом по мелалу, наклеївши вспінений самоклеючий каучук.
Spoiler
[close]

masster

Порівняння фільтрів салона Сандеро Степвей 2 (22 рік). Рідний заводський,- WIX, -Blue Print. Два останні вугільні. Блу принт стає один в один як рідний, і він трішки дешевше від Віха. Віх можна ставити повернувшиина 90*. Але є нюанс. Віх ще й коротше, не тільки повернутий. Буде щілина. Повітря не дурне, воно не стане пхатися через фільтр. Піде через щілину, брудне. Правда фільтр довго буде чистим))).
Тому Віх (він вже куплений в мене) буду ставити, наклеївши з короткого боку, паролоновий антискрип від Акаустік. Він на самоклейці, і як раз трішки залишилось в мене
Spoiler
.
[close]
Тут і розміри і візуальний огляд. Поруч з заводським.
Spoiler
[close]

masster

21.11.2023р.
Купив оригінальні диски, штампи по 2365 гр. Замовив резину, чекаю. Хочу щоб було два комплекти, і міняти зиму на літо самому, без мороки. З роками гроші по любому відібьються і піде в +)).
Довго обирав диски. Гарні - дуже дорогі. Неадекватно просто дорогі. Окрім краси, + більше немає ніяких. Ні по вазі ні по міцності, а по ремонту і фарбуванню , тільки мінуси.
Рідні ковпаки досить красиві, майже, та не майже а ніхто не помітив що це ковпаки на штампах, поки не сказав. І то , не вірили. Думали що то литі диски.
Так що останній аргумент за литі диски, краса, зійшов на нівець. Понти мене не цікавлять.

masster

5.12.2023р.
Прийшла резина, зібрав, поставив. Резина з не дорогих "Дипломат". Бо багато не їздю, постаріє швидше ніж зітреться. Щоб оцінити її на зчеплення з покриттям, треба бути лабораторією, тому нікому не вірте що пишуть - Лід, сніг тримає... І таке інше. Треба їздити з розумом. Зима є зима, на швидкості ожеледиці і не видно на асфальті. Чорне та і чорне.
Шиномонтаж з їх ніпілями 650гр.
резина на дисках
[close]

masster

24.03.2024р.
Купив карпет самоклейка, (280гр кв) оклеїв зад багажника.

Поставив зворотний клапан на омивайку вітрового скла. Ззаду ставити не став, бо вирішив що треба знімати бокову панель. Треба було ставити коли робив шумку даху, але все не охопиш. Я і так намагався все робити гуртом, і шумку, і антикор, і антискрип, і плівку і ще багато чого, а про цей клапан я тоді ще не знав.
Купив і встановив Т образну резинку, щоб закрити щілину на з"єднанні тонеля і торпеди, бо якщо щось туди впаде, невідомо як потім діставати. Картка наприклад. було
стало

masster

17.04.2024р.
Диски на  резині промазав дінітролом для днища 4941. Також промазав барабани, і частково, де дістав, поворотний кулак.
Не подобається мені іржа там.
Звернув увагу, що за одну зиму, досить суттєво вкрилася іржею вихлопна труба. Невже оце так ржавіє нержавійка?
Р. S.
18.06.2024. Це намазування виявилось марним. Вже з'явились цяточки іржі через антикор на дисках. Хоча вони лежать в сухому гаражі. Перед обробкою милися на автомийці. Всеж таки Дінітрол гівно!

masster

Зворотній клапан на омивайку заднього скла, вирішив не ставити. Багато чого розбирати, і для чого??????? Я ще жодного разу не користувався нею! Думаю і не буду.

masster

З планового. Залишилось зробити сіточку на повітроприймач. Та ще можливо, щось щоб закрити щілину в районі петель капоту.

masster

Хотів ще ставити сітку на віконце вентилятора салону. Вивчивши питання, зрозумів, що вона там і нах. Не потрібна. Повітря йде спочатку через салонний фільтр. При його заміні трошки пилососа і все добре.
А ще подивився рекомендації по сітці в бампер. Це просто треш. Дехто навіть пояснює, що вона стає непроникною на швидкості. Можливо що і так. Але тоді і сам радіатор стає не проникним для повітря. А вже за радіатором кондея, тоді і зовсім сумно має бути. Бо він стоїть першим, перед основним радіатором.
Думаю що для цоьго випадку стоїть вентилятор.
І саме найгірше, це цей вентилятор буде частіше працювати. Але враховуючи мухву затримпну сіткою, думаю що ця різниця якраз і компенсується чистотою радіатора.
А ще, коли це питання свіже, в голові, звернув увагу на те, що у Таврії , отвори перед радіатором, значно крупніші. І ніякої сітки. І 21 рік по грунторці, трасі, по полях з цурпалками в мій зріст... і все добре з радіатором.
Тобж сітка, це лохотрон, якщо ставити десь у когось, за великі гроші.
По таких хащах їзде Таврія, що і колію не видно, і поки що все добре з радіатором.

User2108

То потім встане ціна питання радіатора на таврика і сандеро.

masster

Коли знімав задній бампер, робив антикор, заморочився як і всі гландами.
Стільки галасу навколо них. Трошки вивчив тему. Витащів іх , обдивився. Нічому вони не заважають, якщо правильно стоять.  Поставив назад, але вже акуратно.

masster

Зимові диски промазав ще зверху Dinitrol ML.