Лампочка давления масла виключается с задержкой .

Автор kipa192, 28 Червня 2024, 13:05:59

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

kipa192

После ночной стоянки запускаеш двигатель . Лампочка которая сигнализирует о давлении масла виключается с задержской на 1-2 секунди . Раньше такого не било . В течении дальнейших поездок все нормально . Причина ?

Володимир

Цитата: kipa192 від 28 Червня 2024, 13:05:59После ночной стоянки запускаеш двигатель . Лампочка которая сигнализирует о давлении масла виключается с задержской на 1-2 секунди . Раньше такого не било . В течении дальнейших поездок все нормально . Причина ?
Зворотній клапан у фільтрі не тримає масло, треба замінити фільтр, будеш ставити новий, масло в фільтр перед установкою не заливай.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 28 Червня 2024, 14:05:22
Цитата: kipa192 від 28 Червня 2024, 13:05:59После ночной стоянки запускаеш двигатель . Лампочка которая сигнализирует о давлении масла виключается с задержской на 1-2 секунди . Раньше такого не било . В течении дальнейших поездок все нормально . Причина ?
Зворотній клапан у фільтрі не тримає масло, треба замінити фільтр, будеш ставити новий, масло в фільтр перед установкою не заливай.
А як він тоді перевірить чи тримає зворотній клапан чи ні на новому фільтрі. Якщо не заллє масла і не покрутить фільтр навколо своєї осі???
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: VAZ 21053 від 28 Червня 2024, 17:05:33
Цитата: Володимир від 28 Червня 2024, 14:05:22
Цитата: kipa192 від 28 Червня 2024, 13:05:59После ночной стоянки запускаеш двигатель . Лампочка которая сигнализирует о давлении масла виключается с задержской на 1-2 секунди . Раньше такого не било . В течении дальнейших поездок все нормально . Причина ?
Зворотній клапан у фільтрі не тримає масло, треба замінити фільтр, будеш ставити новий, масло в фільтр перед установкою не заливай.
А як він тоді перевірить чи тримає зворотній клапан чи ні на новому фільтрі. Якщо не заллє масла і не покрутить фільтр навколо своєї осі???
Якщо заливати масло в фільтр, то змочується фільтруючий елемент, потім при першому запуску не дає вийти залишкам повітря з корпусу.

Лити можна, але потрібно лити повільно і повний фільтр щоби вийшло все повітря, але потім його коли вкручуєш то двигун в маслі. Я на початках лив масло в фільтр, то були випадки коли лампа гасла з запізненням, відколи почав ставити пусті фільтри, випадків не було.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

1. Мій ремонтер не заливає масло у новий фільтр. Після заливання масла у двигун робить паузу кілька хвилин, потім садовить мене за кермо, просить стартувати і сказати, коли погасне лампа. Лампа гасне досить швидко.
2. Колись хтось десь рекомендував використовувати виключно фільтр MANN 914/2, бо у нього правильний зворотній клапан. То я тільки таким і користуюсь. Після нічних простоїв лампа гасне під час чи одразу після стартування (не придивляюсь точно). І така поведінка тримається аж до наступної заміни масла, де все повторюється.