Renault Sandero Stepway 2022, 1.5 дизель.

Автор masster, 31 Травня 2024, 07:08:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: masster від 31 Травня 2024, 07:21:4524.07.2023
Поклеїв захисну плівку на фари (поліуретан Polor ) та туманки. Поставив сітку в бампер перед радіаторами. Щоб оклеїти туманки, довелось їх зняти . Благо , що це не важко. Щоб сітку поставити, звичайно знімав бампер. Взагалі то, я знімав вже і задній бампер. Бо купив дінітрол, і почав обробляти машину. Вже обробив зад, та перед під бамперами. Приховані порожнини - DINITROL PENETRANT LT. Підкрилки - Dinitrol 4479 , днище - Dinitrol 4941.
Зробив шумку дверей . Віброізоляція ACOUSTICS Xtreme 2мм. , шумопоглинач SoundWave 15мм. Різниці не відчув. Щоб відчути, треба знайти таке ж авто без шумлених дверей. Ще в планах стеля.
Затонував вікна LLumar Atr 20. Тонував сам. Намучився, бо в гаражі повно пилу, хоч я і бризкав водою. Потім зняв стікла, це робиться просто, бо все було розібране, робилось одразу все і шумка і антикор і тонування + наклеїв залишки антигравійки на двері по периметру пластику карт, відніс у ванну кімнату дома, там потонував. Коли це поєднуєш з шумкою дверей, то зручно.
Є трохи косяків, і то, їх видно тільки мені, бо я знаю про них.))) Звичайно найважче було з заднім склом.
З дінітролом ще триває детектив. Купив у оф. Дилера  Dinitrol 4479. Пишуть що це рідкі підкрилки. Передивився купу відео про них. Але є нюанс, там скрізь Dinitrol 479. Коли отримав, відкрив, а вони зовсім не такі густі, як на роликах ютубу. 479 у виробника написано що вже не виробляється. А 4479 взагалі немає серед номенклатури виробів. Консистенція 4479 майже така сама як 4941 , тільки ціна вдвічі. Щоб мутив лише наш дилер, малоймовірно. Бо те ж саме у всіх дилерів, у кацапів, бульбанів... Притому у всіх них на 4479 в описах та паспортах стоїть опис 479. А сам опис різниться в дрібницях. В одних вказана одна товщина плівки рекомендована в інших - інша, а графік висихання залишився від іншої товщіни плівки. Тобто зрозуміло що технічний паспорт чомусь правився і при тому , коряво. Якщо це афера, а я впевнений вицьому, то разом з виробником всі причетні. Я написав німцям на мейл питання з цого приводу, вони морозяться. Ще й з упаковкою цирк, на кришці одне, на етикетці інше.
Аферисти Сер.

Скільки треба дінітролу щоби обробити все динще і арки?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

masster

Це ж індивідуально дуже. В мене пішло велика банка , та ще дві чи три літрових. Подивись в бортовому, там є запис. От тільки не пам'ятаю. Тут, чи в логан форумі писав детально. Логан форум нажаль здох.
При цому я знімав обидва бампери, пластиковий захист порогів і там теж обробляв.
Майже в цей час, неподалік, надивившись на мене, обробляли нову вітару. Обійшлися двома чи трьома літровими банками.
Я хз, як це можливо. Нічого вони не знімали.
Бери як мінімум велику банку, 5л. а там, якщо не вистачить, добереш літровими.
Зверни увагу на маркування та ціну, я писав про це. Можна взяти літровими 4941. У всякому разі у нас на авторинку Лоск.
Можна і розрахувати самому. Якщо будеш наносити шаром 2 мм. Порахуй площу, переведи в об'ем. Висохне, буде товщіна десь 1,2 мм.

masster

Як раз запрацював логан форум, і поки він не здох, то я скопіював. Там правда немає конкретної кількості, але 5л і плюс 3л це точно. Може і плюс 4.
----В процесі роботи впевнився, що так як зробиш сам, тобі ніхто не зробить. Бо це дуже складно і нудно. Якраз коли я завершив антикор, то один водій з гаражів, теж вирішив зробити антикор своїй новій Сузукі. Мабуть його заразив мій приклад, бо щодня проїжджав повз мій гараж, і бачив мою роботу. І так протягом місяця. Так довго, бо робив все як слід. Вимивав днище, обезжирював, сушив днів три...
Сузукі обробляли поруч, у гаражному СТО. І все зробили за день. За день! Я все бачив, і це добре. Бо коли так довго товчешся, то настає втома. Моральна. Сумніви в вірності обраного шляху... І тут такий приклад. Без митьття. Обезжирення - просто побризкали Уайтом з розпилювача, і все. Ну і сама обробка - пшики з пістоля в отвори порожнин.
Я на пістоль прикручував шланг з круговим розпилювачем. Вставляв шланг в отвори порожнин і розпилюючи антикор, протягав шланг по порожнинах, і не раз, намагаючись ще і прокрутити його... Ще і різні состави,. Для порожнин LT, для днища 4941, для арок 479. Одні можна наносити пістолем методом інжекції. Для днища, тільки з переробленого вогнегасника - під тиском. Морока ще та. Ще ж їх і підігрівати треба.
Так що я подивився, як би мені зробили на стороні, і заспокоївся, впевневшись що зробив вірно, і потраченого часу не жаль.
Тут ще не маловажно - мені подобається працювати з технікою.
Ну і по витраті антикору. В мене його пішло вчетверо більше, ніж на Сузукі.
Спочатку планував, що пороги не зніматиму для антикору. Але прийшов до того, що таки знімав і обробив пороги і під пластиковими накладками. Також довелось трохи піднімати ковролін, бо пороги складаються з двох порожнин. І до другої частини, доступ є лише з отворів у салоні. У Сузукі цого зовсім не робили. Ще я повністю закривав машину при обробці плівкою. Як при фарбуванні. Бо летить туман антикору і сідає на все.

Володимир

4941 варто брати на днище та арки чи він зарідкий?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

masster


Володимир

Цитата: masster від 26 Вересня 2024, 18:32:58Різниця лише в ціні.
Взяв по знижкам 5 літрове відро Dinitrol 4941 за 1941.38 ₴, тепер ще би знайти час на обробку, планував на це літо але не вийшло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion