Тюнинг штатной печки

Автор ВКБ, 05 Листопада 2013, 16:47:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потребує пічка Славути реконструкції

Ні
3 (10.3%)
Так
13 (44.8%)
Частково, так як конструкція має недоліки і конструктри недоопрацювали
3 (10.3%)
Ні, лише належна діагностика несправності ії усунення
0 (0%)
Так, лише вентилятор
4 (13.8%)
Так, лише радіатор
0 (0%)
Так, лише кран
1 (3.4%)
Так, лише елементи керування потоком
3 (10.3%)
Так, додати кондиціонер
2 (6.9%)

Всього голосів: 29

Sergik32

вся проблема в пічці, у мене не ДААЗ,а ХЗ знає чия, от тому і напевно так гріє
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Велика швидкість то є зло , вузький поток то є зло, треба діфузор розсіяння, в результаті будуть ті смі яйця . Продуктивність схоже та сама. Є таке поняття потужність віддачі в одиницю часу на одиницю площі , тому якщо сильно в зиму дути на любий радіатор, наприклад сильномодернізаваною пічкою то повітря з вулиці не встигне нагрітись так як невистачає площі радіатора та потужності щоб нагріти поток, тобто малий час проходження його через радіатор. Тут або швидкість зменшуватм, або не мучать жопу і лишити штатну .  Бо толку від п ятої передачі навіть на штатній пічці це буде холодне повітря.
В літку на третій дую на себе вуличним повітрям і піт з лиця випаровується і є кондєй і добре що не сильно бо 4 чи 5 швидкості було б забагато.
Сержик, коли нормас працює термостаи нв 87, то в -15 по трасі при віключеному вентиляторі тепло. Раз шорти хотів одягти їхав в мороз на київ. Тобто погана пічна ..особисто я не відчуваю, бо првцює норм, дує трохи гірше в зимньому режимі бо таки радіатор дає опір. В холод якщо дую на третій то не гаряче повітпя, а грію авто в мороз дуйчиком на першій чи другій , але не на третій, бо гірше. Тобто опа...., вперлись в прєдєл.
Якщо розконцентрувати потік  улітки 2108 по радіатору і шо...те саме буде що в штатній.
Чи тихіше 2108 то х.з. я не знаю.
В шевроде авешке то дєї сильніше і тихше, але ж там клапана перевикання режимів.
На славуті не відсікаються бокові і лобове, тому забирають поток. Жалюзі сифонять. Отам би клапана зробити то ккд процесу був би в конкретне сопло краще. А ще краще дує взимку як щілину відкрию у вікні.
Ось вчора їхав додому то ноги самотоком тепло балде ж.
Тут бачу без цифер м.куб пробуктивності і поріняти як треба і у інших як не варто може чіпати.
Панельку зробити на ричажки і крутілочки ноги, лице, скло, задні , бокові і все.
Задумано відать так щоб як би ти не крутив а тепло йде на дзеркала, лобове полюбе. І доволі грамотно зроблено. Я як розігріваю закриваю всі жалюзі і низ і все на лобове пукаю на 2 швидкості.
У мене бажання лише, якщо  модернізувати, і максимум штатний центробіжний спробувати, але буде засиратись крильчатка дрібним пилом і налипати бо через себе все потягне.
Як на початку і хотів, розігрів самоциркуляцією і шум зменшити та закривачку на перел тросіком чи актуатором коли мильно чи камазюка дизелює та для обігріву салону швидко. Ну і  ніж.
Тому не сильно оказується то і треба, окпім того що в пкршому пості  хотів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 11 Листопада 2020, 15:21:05
Володя, по чому продаєш штатну пічку. Експеримент то завершити треба.
Не продається, пошукай на Олх чи промі.
Цитата: ВКБ від 11 Листопада 2020, 15:21:05Згадав чого тангенціальний обирають в авто, а равлик 2108 не таво в цьому плані. Тому що в тангенціальному майже нема руху повітря через крильчатку, осквльки там утворюється тиск з усіх боків крильчатки і немає зони якогось нижнього чи верхнього тиску. Тобто через крильчатку не проходе обєм повітря.Ця властивість дає змогу ламелям завжди бути чистими і без наліпання пилу та пруду при вологому повітрі.
А от центробіжний чи центрозбірний пропускають через крильчаткк  весь до краплі обєм повітря і є налипання бруду. Така особливіть. Лазити туди витирали ламелі нє брєд. Тому просто требамефективний тангенціальний.
Я вже щось слоняюсь до думки доопрвцювати лише ніж зрізу  повітря і захвату. Ну не зря такі робили.
Нажаль тут мушу трохи обламати, почитай цю статтю https://www.scat-technology.ru/article/vozduhopotok-v-ventilyatore/ потік проходить через весь барабан, тому двигунчик якщо він входить в барабан то буде заважати, в стандартному розміщенні двигуна нічого не поправиш, треба двигун трохи піднімати догори, але тоді вже треба добрячи різати і переробляти корпуса.





Цитата: Sergik32 від 11 Листопада 2020, 15:44:46
вся проблема в пічці, у мене не ДААЗ,а ХЗ знає чия, от тому і напевно так гріє
Був би ДААЗ то ти б взагалі не вийшов на робочу температуру судячи з попередніх постів, я минулу зиму їздив, то кран був на мінімумі щоби не було жарко.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Для самозапітки пічки різати треба #1 або #2 . Робити клапана і кришку під саблю пов'язану тросіком
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#154
Читав іншу теорію. Треба підняти книжки по вентиляторам попорпатись. Якось описаний  не динамічний режим а якийсь стартовий і завершальний.
Абсолютно не згоден з тією мурою, і можу довести.
В зоні дії лрпаткйкрильчатки із за кута вільні частки тримаються лопатями sin кутом і руху повітря немає, вектри направлені в центр одночасно на всіх лопатях.. Тоді ніж не потрібен збриааючий ... не згоден.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 11 Листопада 2020, 16:57:50
Читав іншу теорію. Треба підняти книжки по вентиляторам попорпатись. Якось описаний  не динамічний режим а якийсь стартовий і завершальний.
Абсолютно не згоден з тією мурою, і можу довести.
В зоні дії лрпаткйкрильчатки із за кута вільні частки тримаються лопатями sin кутом і руху повітря немає, вектри направлені в центр одночасно на всіх лопатях.. Тоді ніж не потрібен збриааючий ... не згоден.
В оправдання того що писав вище, тільки що крутив пічку в режимі літо і закривав по черзі обидва вхідних вікна, то на половині де двинуг частково на 25% заходить в крильчатку, струм споживання двигуна падає на меншу величину, тобто продуктивність вентилятора менша ніж того де двигун в крильчатку не заходить, пізніше будуть фото. Ще мене здивував ампераж який хаває рідний двигун, 10А при напрузі 10-11 вольт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Так ж потужність 90 ват,все як має бути.

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 11 Листопада 2020, 19:34:29
Так ж потужність 90 ват,все як має бути.
10а*10в=100 вт, коли збільшую напргугу то цифрофий показометр іде в нуль, бо він міряє тільки до 10А.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, там все одно переріз менший проходу з боку двигуна, ти закрив там де дролелювання проходу повітря на вході і порівнюєш з наружним вікном, то звісно вакуум утворився і струм упав...навантаження впало. А ти закрий всі то взагалі холостий хід буде. І це крильчатка нідочого. Не вилітає частка попри рух лопатки яка її загрібає з протилежного боку. Якась дівчина статтю писала.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Не хочу поважне товариство відірвати від пізнавального теоретичного роздуму, але можливо потрібно розглянути доступні вдалі існуючі рішення в автовиробництві та імплементувати їх в таврославуту? Нам же не патент отримувати. :dunno:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Бачу що мінімум підтягнуть..і все.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну скажу тако, що таке уйобіще з вентилятором пічки тіко в славути-таврольота, в усіх нормальних машинах іде забор повітря по осі вентилятора і викидає відцентрово, тоєсть улітка. і ніяких проблем немає.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБ від 11 Листопада 2020, 16:57:50
Читав іншу теорію. Треба підняти книжки по вентиляторам попорпатись. Якось описаний  не динамічний режим а якийсь стартовий і завершальний.
Абсолютно не згоден з тією мурою, і можу довести.
В зоні дії лрпаткйкрильчатки із за кута вільні частки тримаються лопатями sin кутом і руху повітря немає, вектри направлені в центр одночасно на всіх лопатях.. Тоді ніж не потрібен збриааючий ... не згоден.
Моя думка така, якщо вентилятор робить роботу, то двигун має брати ампери, для прикладу, на цьому фото показано споживання в режимі літо.


На цьму фото бачимо споживання після того як переключили заслонку в режимі зима, радіатор на місці.


На цьому фото пічка в режимі літо, але перекрито вхід на крильчатку де двигун в середину крильчатки не заходить.


На цьому фото ті самі умови, але вже перекрито вхід на крильчатку де двигун на 25% заходить в крильчатку.


Як бачимо в другому випадку вентилятор хаває більше ампер, тому  що продуктивність крильчатки в яку заходить двигун меньша.

Пробував на вході моделювати заслонки в режимі зима, то реакції ніякої, звідси роблю висновок, що на вході має бути максимально широке вікно на 90 градусів, але на виході має бути сопло правильної форми, тому перш ніж різати пічку, варто окремо від пічки зробити правильний дифузор на дуйчика, а вже потім думати як його засунути в пічку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

#163
Для тех, кто ещё не остыл к теме модернизации дуйчика Славуты немного информации.
Размерности колеса "тавр": диам 112мм, высота 85мм, колличество лопастей 30шт.

Размерности колеса "ваз": диам (по наружным поверхностям лопаток) 108мм, высота 85мм, колличество лопастей 28шт.

А вот так выглядят лопасти в сравнении "тавр" и "ваз". Стрелкой указано направление врещения для обоих колёс.

Рисунка сделана по оттиску колеса "ваз" и по меткам снаружи и изнутри колеса "тавр".
Володимир, спасибо за полезную ссылку, познавательно.
Есть предложение, вернее два.
1). Попробовать уменьшить зазоры по торцам (между корпусом и торцами колёс) или вообще закрыть торцы колеса "тавр", чтоб ограничить приток/отток воздуха по торцам колеса и поднять продуктивность дуйчика.
2). Перекроить пространство вокруг колеса "тавр", чтоб переделать его из тангенциального в центробежный вентилятор.
Походу, первое выполнить намного проще, малой кровью. Будет возможность сегодня - потестю. Есть как тавропечка с родными барабанами, так и "зубильный" вентилятор в сборе. А так же блок питания с регулировкой напряжения и контролем тока нагрузки.
Кстати, с тавродуйкой легче проводить сравнительные тесты (до/после переделок). Одно колесо - не троганное, оригинальное. Над другим измываемся. Скорость вращения обоих колёс одинакова.  :drinks:

UPD: Вот фото половинки корпуса "ваз"-дуйки:

А вот "оттиск" этого корпуса на бумаге. Красным показан наружный контур крылатки, синим - направление потока.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

#164
1.По першому пункту згоден з торцями щодо ВІДДТОКУ, і напрошується установка іншої конфігурації зрізувача (спойлера, зуба, ножа) повітря і спойлер заходу аеродинамічний.
****Стаття непрофісійна, а поток досліджувався з не в динаміці колеса і нагнітання потоку з одного боку при стоячому колесі..брєд.. Підняв літературу, проаналізував, , через крильчатку майже нічого не проходе внаслідок центронаправленої сили і кутів (профілю) захвату повітря внутрішнею стороною лопатками тангенціального стокового вентилятора, тому попітря ущільняєттся з невеликим підвищенням тиску. Доказ тиску - утічка 5..10% по торцям., тобто тотє рух повітря по тиску від центрозбірної сили лопаток. У ВАЗ інші будуть як прокачні так і шумові характеристики...тут досліджувати .

2. По другому питанню вже є кд моделі пластини для покройки з 1мм сталь цинкована чи пвх, чи орг скло для пеперобки в центробіжний зі зміною направлення обертання і обрізки крильчатки 1/2. Немає поки можливості чітко підігнати під корпус. Мабуть практичніше як центробіжний а не центрозбірний (техжаргон)))

*** Ваз дуйка центробіжна і колесо обертається по шерсті,  тому саме під центробіжний процес щовнішнього розкидання з колеса зроблений профіль ВАЗ. Тут порівнювати не можна зі стоковою тангенціальною, це як порівнювати насос лизельний і бензиновий..тіпа так.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.