Тюнинг штатной печки

Автор ВКБ, 05 Листопада 2013, 16:47:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потребує пічка Славути реконструкції

Ні
3 (10.3%)
Так
13 (44.8%)
Частково, так як конструкція має недоліки і конструктри недоопрацювали
3 (10.3%)
Ні, лише належна діагностика несправності ії усунення
0 (0%)
Так, лише вентилятор
4 (13.8%)
Так, лише радіатор
0 (0%)
Так, лише кран
1 (3.4%)
Так, лише елементи керування потоком
3 (10.3%)
Так, додати кондиціонер
2 (6.9%)

Всього голосів: 29

ВКБ

Сам прикол що наш таки наче камільфо підправити, щоб уж не сильно колхозить.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Горбатого могила виправить, як ото кажуть...

Наша пічка у режимі "зима" оптимальна для встановлення десь над головою, щоби повітря короткими прямими шлангами відбирати одразу після радіатора з нижнього люку і спрямовувати на скло. А оті тунелі знизу догори і наступна розводка у різних напрямках торпедо - зло.

І взагалі, щось я вже не дуже хочу тюнити славутко, надто багато там треба вдосконалювати. Простіше купити сучасніше авто. Сидів якось у Dacia Solenza - кузов точнісінько славутський, а всередині уже повне рено, і під капотом, і в салоні. Без кондиціонера, щоправда, але то вже таке.

VAZ 21053

Цитата: Toris від 10 Листопада 2020, 21:05:37
Горбатого могила виправить, як ото кажуть...

Наша пічка у режимі "зима" оптимальна для встановлення десь над головою, щоби повітря короткими прямими шлангами відбирати одразу після радіатора з нижнього люку і спрямовувати на скло. А оті тунелі знизу догори і наступна розводка у різних напрямках торпедо - зло.

І взагалі, щось я вже не дуже хочу тюнити славутко, надто багато там треба вдосконалювати. Простіше купити сучасніше авто. Сидів якось у Dacia Solenza - кузов точнісінько славутський, а всередині уже повне рено, і під капотом, і в салоні. Без кондиціонера, щоправда, але то вже таке.
https://www.facebook.com/100018063482325/videos/641746153104162
то ти просто виправлять горбатого не вмієш...
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Мотоколяска славута по ціні і практичності наче так я подивлюсь взуває інші авто, бо вони таки не в 5 разів менше жруть і не в 5 разів швидше, не в 5 разів красівше, не в 5 разів пічка краща, не в 5 разів більше перевозять, не в 5 разів швидше гние, не в 5 разів безпечніша. Тому як другогл помічника гріх зраджувати. Вдосконалювати дійсно без фанатизму. І не в кредиті. І не угоняєма. Короче на ходу з точки а в точку б...
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#124
Що є, то є, по ціна/експлуатація славутка поки що без альтернатив... Уже двічі збирався продавати - не зміг, моє славутко зараз не потребує якихось вкладень, окрім паливно-мастильних матеріалів... Тупо закачую пропан і викатую його. Можливо, якби у мене були великі пробіги, то я б інакше на це все дивився. А на короткий стрибок замість вантажного велосипеда - славутка таки рулить і навіть штатна пічка у неї огого, якщо не капризувати. :)

Ще б який локальний електронагрівач у редуктор пропановий втулити - взагалі було би прекрасно.

Sergik32

ну пічка то окрема тема, от сьогодні температура на вулиці +2 + 3 і вже срака, стрілочка лівіше середини, не нагрівається система, навіть вентилятора не вмикаю бо швидко видуває тепло.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 11 Листопада 2020, 07:49:05
ну пічка то окрема тема, от сьогодні температура на вулиці +2 + 3 і вже срака, стрілочка лівіше середини, не нагрівається система, навіть вентилятора не вмикаю бо швидко видуває тепло.
Термостат какашка або тирєй мало мотору . У мене норм 86...87 на перших трєх км чи 10 хв роботи.
Поеснув 1/3 бутилки Золекс зілля антипротикан радіатора - працює, соплей при +2 вже немає тосолу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: Sergik32 від 11 Листопада 2020, 07:49:05ну пічка то окрема тема, от сьогодні температура на вулиці +2 + 3 і вже срака, стрілочка лівіше середини, не нагрівається система, навіть вентилятора не вмикаю бо швидко видуває тепло.
Це якась несправність системи охолодження. Мені до роботи приблизно 10 хвилин їхати, то двигун сьогодні майже до норми прогрівся - і це при тому що обдув скла я вмикаю на холодному антифризі практично одразу після посадки в салон, перед радіатором стоїть літня сітка, а оберти до повного прогріву стараюсь тримати менше 2000.

До речі, про штатну пічку слово. Перемикав важіль "зима/літо" під час роботи вентилятора, то у положенні "літо" повітря з повітрепроводів шипить і гарно дме, а в положенні "зима" потік слабший і трохи виє. З чого роблю висновок про те, у режимі "зима" щось підходить до крильчатки надто близько.

vladishtm

Цитата: Sergik32 від 11 Листопада 2020, 07:49:05C
Я з похолоданням, відкриваю кран і більше його не смикаю з салону. Бо  додатково ще й під капотом рукой його дотягую. Також  на  зпиляв штир огранічитель. Для чого це все? Знімав той кран і заглядав у середину. Тросіком він до кінця не откривався (як я не ізголявся), та й ще упирався своїм ричагом (де тросик кріпиться) в той огранічитель.  Тобто раніше прохід повністю не видкривався -тепер знаю що відкритий. Новий куплять не став -бо може бути те саме гімно.
Шланги подача-возрат  під капотом я перевернув в районі крана. Кажись використав кусок кривого шланга з контуру охол. Не дуже красиво, але зліпилось. Бо здалося красиво -воно не по правильному для КПД радіатора пічки.. Якщо не захистив забор повітря від листя -переодично витягуй трохи радіатор пічки на бік і пилосось.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Sergik32

в теплу пору прогрівається швидко ну так і редуктор на себе тягне бо він з корпуса термостата тягне на себе тосіл
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 19:29:07
В тебе є пічка запасна в натурі тобто в руках?
Запасна стоїть на машині з дуйчиком від тойоти, а штатна на руках.
Цитата: Sergik32 від 11 Листопада 2020, 09:36:23
в теплу пору прогрівається швидко ну так і редуктор на себе тягне бо він з корпуса термостата тягне на себе тосіл
Щось в тебе не так з термостатом, в мене така сама схема, але мені тепла вистарчає на все.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А в мене штатно все по термостату
Володя, спробуй на штатній пічці поливись можнивість покращення ножа так званого, як я на ескізі пнамалював, вставити його туди чи є можливість ,  малою кров.ю і спробувати подивитись результат. І козирек покращення взоду повітря.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#132
Цитата: Володимир від 11 Листопада 2020, 09:47:13Запасна стоїть на машині з дуйчиком від тойоти, а штатна на руках.
Володимире, а можна Вас попросити:
1) заміряти зовнішній діаметр колеса крильчатки; (110 мм згідно клітинок ескіза?)
2) заміряти геометричні розміри лопаті крильчатки (довжина паралельно осі обертання, ширина і товщина);
3) заміряти кут атаки зовнішньої кромки лопаті до дотичної кола?

Також цікавить кут сектору від осі двигуна до меж вхідного вікна (або скільки лопатей видно у вхідному вікні).

Хочу спробувати порахувати штатну крильчатку і класичну крильчатку з боковим входом повітря.

ВКБ

І фото . Моторчика теж. Короче пофотати. І чи є можливість переставити крильчатки місцями, також реверс чи можливо.
Кількість ламелей.

Торіс, Вололя моде навіть включитиинаправлення криоьчатки у реверс поза пічки і спробувати внутрішню тягу на листочку паперу)) чи іншим методом. Так само на видування при обертах зубцями.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Заходьте до Володі в бортовик і там є все. Ну вроді у мене схема таж сама і термос на 87 градусів і навіть штуцер на редуктор з вн отвором 8-9мм і всерівно не тепло в машині, стрілка в лівій половині шкали
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0