Голосование

Чи потребує пічка Славути реконструкції

Ні
3 (13%)
Так
8 (34.8%)
Частково, так як конструкція має недоліки і конструктри недоопрацювали
2 (8.7%)
Ні, лише належна діагностика несправності ії усунення
0 (0%)
Так, лише вентилятор
4 (17.4%)
Так, лише радіатор
0 (0%)
Так, лише кран
1 (4.3%)
Так, лише елементи керування потоком
3 (13%)
Так, додати кондиціонер
2 (8.7%)

Проголосовало пользователей: 23


Автор Тема: Тюнинг штатной печки  (Прочитано 34333 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Онлайн igo61

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1243
  • Карма: +711/-67
  • Зарегистрирован: 2017-04-25 Откуда: Херсон, Украина
  • Авто: Слава 1,2S, карб, зажигание "а ля инж", без трамблёра
  • Получил спасибо: 537
  • Сказал спасибо: 266
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #30 : 05 Ноябрь 2020, 14:36:57 »
Ну ти порівняв, 20 ват
Посмотрим. Есть анемометр (измеритель скорости воздушного потока). По возможности проведу сравнение. Кстати, в таврославуте стоит не центробешник, а тангенциальный дуйчик. А у него совсем другие (и не лучшие) характеристики. Особенно при наличии препятствия на пути потока (радиатор отопителя).

Какие размеры надо снять с печки? Есть снятая, целая - мерять-не перемерять.

Slavuta-club.info

Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #30 : 05 Ноябрь 2020, 14:36:57 »

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 20477
  • Карма: +3197/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    57300 KM
  • Получил спасибо: 1601
  • Сказал спасибо: 295
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #31 : 05 Ноябрь 2020, 15:17:09 »
Ну ти порівняв, 20 ват
Посмотрим. Есть анемометр (измеритель скорости воздушного потока). По возможности проведу сравнение. Кстати, в таврославуте стоит не центробешник, а тангенциальный дуйчик. А у него совсем другие (и не лучшие) характеристики. Особенно при наличии препятствия на пути потока (радиатор отопителя).
Стандартний діаметральний не розглядається, зараз іде мова про тюнінг, тобто центробіжний.
Какие размеры надо снять с печки? Есть снятая, целая - мерять-не перемерять.
Пічка в мене, то при нагоді пофантазую.

Оффлайн Олександр 1968

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 662
  • Карма: +420/-31
  • 🆓♎
  • Зарегистрирован: 2012-05-28 Откуда: Проскурів
  • Авто: Славута 1,2 solex
  • Пробег:
    120000 KM
  • Получил спасибо: 343
  • Сказал спасибо: 82
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #32 : 05 Ноябрь 2020, 16:34:09 »
Потужність мотора не головний показник.Потрібно перед радіатором створити зону підвищеного тиску,тому мотор збоку з тунелем найкращий варіант,по шуму в тому числі,але блін де взяти місце?.Було бажання зробити на базі ланоса чи нексії так як зробив по моєму Гетьман,коли тулив кондиціонер https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=13011.0 але трохи страшно випилювати всю передню стінку-буде дірка між салоном та підкапотом.Запасного корпусу нема
ремонт автоелектрики🔧🔨💉

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 20477
  • Карма: +3197/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    57300 KM
  • Получил спасибо: 1601
  • Сказал спасибо: 295
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #33 : 06 Ноябрь 2020, 08:43:47 »
Потужність мотора не головний показник.Потрібно перед радіатором створити зону підвищеного тиску,тому мотор збоку з тунелем найкращий варіант,по шуму в тому числі,але блін де взяти місце?.
На люксі можливо місце є, в мене над бардачком колись лежав невеликий саб, діаметром 15 см і довжиною 30 см, і ще місце залишалось. Є бажання приміряти над бардачком корпус вентилятора, але як завжди брак часу і бажання.
Було бажання зробити на базі ланоса чи нексії так як зробив по моєму Гетьман,коли тулив кондиціонер https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=13011.0 але трохи страшно випилювати всю передню стінку-буде дірка між салоном та підкапотом.Запасного корпусу нема
В мене такий самий вентилятор, але трохи по іншому стоїть , досить не погано дує, але хочеться ще більшого і тишини в салоні.












Онлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7922
  • Карма: +644/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 325
  • Сказал спасибо: 194
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #34 : 06 Ноябрь 2020, 12:50:58 »
Звідки повинен дути кандиціонер, з якого дуйчика, центрального, нижнього, бокових, скла?
Які недоліки пічки люкс і стандарт славути?
В люксі центральна шахта пепед жалюзями як раз під продольний радіатор
Якщо держава нагадує унітаз, не обов'язково в ньому плавать гіфном.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 20477
  • Карма: +3197/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    57300 KM
  • Получил спасибо: 1601
  • Сказал спасибо: 295
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #35 : 06 Ноябрь 2020, 13:28:55 »
Звідки повинен дути кандиціонер, з якого дуйчика, центрального, нижнього, бокових, скла?
Які недоліки пічки люкс і стандарт славути?
В люксі центральна шахта пепед жалюзями як раз під продольний радіатор
Про яку машину йде мова, бо на таврославутах всі пічки однакові.

Онлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7922
  • Карма: +644/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 325
  • Сказал спасибо: 194
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #36 : 06 Ноябрь 2020, 14:39:56 »
Наша штатна
Якщо держава нагадує унітаз, не обов'язково в ньому плавать гіфном.

Оффлайн VAZ 21053

  • https://www.facebook.com/groups/3435019516562882
  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 256
  • Карма: +10/-0
  • Зарегистрирован: 2020-02-08
  • Авто: Кірогазік
  • Получил спасибо: 10
  • Сказал спасибо: 67
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #37 : 06 Ноябрь 2020, 18:35:26 »
Хотелось бы иметь печку штатную с такими функциями (доработка)
1-Управление зима-лето с панели приборов;
2-Управление обдувом ног с панели приборов;
2-Самоциркуляция воздуха , соответственно закрытие забора воздуха с улицы и продуктивныйзабор воздуха с салона. Т.е ускоренный прогрев в сильный в холодную погоду. Закрытие забора с воздуха в условиях сильной запылённости воздуха перед автомобилем, предотвращение попадания выхлопных газов и запахов дыма от предидущей машины.

Давайте делиться идеями, эскизами, фотографиями.
Возмодно нужно создать конструктор для быстрого изготовления и заказа из пластика для люкс и стандарт панелей.
Присоединяйтесь.
Я понимаю что Вам такое не подойдет , но идея для меня как для тазовода , помоему хорошая
 
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Онлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7922
  • Карма: +644/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 325
  • Сказал спасибо: 194
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #38 : 06 Ноябрь 2020, 20:28:33 »
Чи буде популярна якщо дійсно зробити?
Спочатку думав в шахту центральну радіатор кондицьонера, клапана по боках внизу, під саблю фільтра і кришку ну і панель з перемикачами в штатне. Але треба для кондиціонера окремий канал виходу,.
Я так розумію що вихід кондиціонера все ж таки десь посередині вверх. Вниз на ноги не піде.
Якщо держава нагадує унітаз, не обов'язково в ньому плавать гіфном.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 20477
  • Карма: +3197/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    57300 KM
  • Получил спасибо: 1601
  • Сказал спасибо: 295
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #39 : 07 Ноябрь 2020, 17:57:13 »
Наша штатна
Тоді питання відкрите, бо в усіх без винятку таврославутах пічки однакові.

Онлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7922
  • Карма: +644/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 325
  • Сказал спасибо: 194
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #40 : 07 Ноябрь 2020, 18:05:08 »
Пообговорюємо це ще...згоден. і щось змоделюємо. Зд виростимо принтером і поганяємо. Куди ліпити радіатор кондиціонера !!!???
Якщо держава нагадує унітаз, не обов'язково в ньому плавать гіфном.

Онлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7922
  • Карма: +644/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 325
  • Сказал спасибо: 194
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #41 : 07 Ноябрь 2020, 18:46:13 »
Ваз 21053 я так поняв на відео автолюбитель зробив дуйчик з салону забор воздуху з низу? Він поставив центробіжний вентилятор, а в тавропічці тангенціальний.
 Бачу кришка закривачка є. На стоячій мвшини повинно працювати, але в русі теж але без притоку свіжого кисню і треба відкривати віконце. Або я щось не поняв.
 В корні невірно з міркувань безпеки. Прогрів без вуличного притоку в русі черевато дтп і засинанням із за браку кусню, оише можна при відкритій щилині вікна. Тобто лише самрпрогрів швидкий , або привідкрити віконце.
Пічка в славуті зроблена майже нормально. Є редим літо і режим через радіатор, відсікається жалюзями. Невдобство те що немає панельки керування нормальної і кран та немає місця під радіатор кондиціонера, або таки пошукати, також клапана самоциркуляції і можливо фільтру і кришк и. Саме перше що не подабається - сама крильчатка вентилятора неякісна і невдалі ламелі самого тангенціального вентилятора. Це переробити, нову крильчатку треба в то саме місце. Торці зблилити корпусу і крильчатки ближче.
Кран пічки електро як привод елнктрокоректора фар.
Перемички в тонелях направлень дуйчика. Нижня кришка убрати і зробити клапан на ноги і заднім пасажирам в тонель. Треба покумекать.
Хотілост би на базову основу наліпити смаколиків.
Якщо держава нагадує унітаз, не обов'язково в ньому плавать гіфном.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 20477
  • Карма: +3197/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    57300 KM
  • Получил спасибо: 1601
  • Сказал спасибо: 295
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #42 : 07 Ноябрь 2020, 18:53:05 »
Пообговорюємо це ще...згоден. і щось змоделюємо. Зд виростимо принтером і поганяємо. Куди ліпити радіатор кондиціонера !!!???
Навіщо він там, основна біда в тому що пічка не дує.

Онлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7922
  • Карма: +644/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 325
  • Сказал спасибо: 194
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #43 : 07 Ноябрь 2020, 21:15:32 »
https://www.google.com/search?q=пічка%20таврія&tbm=isch&tbs=rimg:CSMnXEo_1G2nkYWMzFv9yv1Ff&client=ms-android-samsung-gj-rev1&prmd=ivsn&hl=uk&sa=X&ved=0CBUQuIIBahcKEwior7y6iPHsAhUAAAAAHQAAAAAQDw&biw=412&bih=758#imgrc=tWLdof1ZrJo4AM&imgdii=pqVZeiwwEF3CsM

Щось я помітив що крильчатки на тавропічках стоять по різному, тобто кути ламелей то в одну то в іншу.))
Також пригадую, що принцип тангенциального якось там конструктивно порушено.
Це мені вже цікаво..
Крильчатку помилково можна зібрати і переплутати місцями.
Але в обох випадках не буде вона нормально дути.
Як саме штатно ламелі повинні стояти я вже й не знаю, бо свою теж розбирав..може теж помилився.
Роздивіться картинки в інтернеті кута ламелей крильчатки і перевірте в себе, а також куди крутиться колесо.
По фучаджи верхня частина крильчатки повинна крутитись впепед авто, але не видно як крильчатка стоїть по кутам.
Крильчатка виходе може як загрібати тобто всмоктувати повітря , або якщо поміняти місцями крильчатки то буде навпаки викидати від себе повітря. Люди бачу плутають їх місцями.
Однозначно викидувати х крильчатки повітря і поставити гостряками в сторону водія якщо дивитись зверху - нічого не дасть взагалі, бо повітпя піде симетрично і вниз і вверх пічки. Не робоячи улітку з тангенціального центробіжний не зробить.
Якщо гостряками впепед, то немає куди діватись повітрю з центру крильчатки і вона розкидає його як вниз так і вверх неефективно. Виходе не як вентилятор робе  як розкидувач того що тертям на ньому зачіпиться. Не неективно працює тут тангенціальний.
А от якщо прорізать по торцям пічки в середині авто  по осі вентирятори дири по боках 60мм в діаметрі...беде дуди скаженно - і він сиане центробіжним . І приклеїти канали чи прикрутити і направити на радіатор знову. При цьому закрити канал під крильчаткою. Буде на першій швидкості кепку здувати.))

Якщо держава нагадує унітаз, не обов'язково в ньому плавать гіфном.

Онлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7922
  • Карма: +644/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 325
  • Сказал спасибо: 194
Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #44 : 07 Ноябрь 2020, 21:40:31 »
Повітря зубцями наволакується по дотичній і внизу пічки зрізяється спецелементом корпусу і збрасується вниз створюючи повіьря. Іншого принципу я не можу пояснити . Правильне її розташування зубцями вперед по ходу обертання вперед авто якщо дивитись в перерізі вверрху крильчатки.
Тобто це тангенціальний , а не центробіжний вентилятор. У нього самоток при русі найкращий боиневає завороту корпусу улітки.
Якщо держава нагадує унітаз, не обов'язково в ньому плавать гіфном.

Slavuta-club.info

Re: Тюнинг штатной печки
« Ответ #44 : 07 Ноябрь 2020, 21:40:31 »

 


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: Лямда - зонд

    Автор Blacckk3 about 4 hours ago в Вопросы и ответы

    3 Ответов
    46 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 1 hour ago
    First PostFirst PostRe: Ласкаво просимо & Добро пожаловать!

    Автор YDoron about 1 month ago в Жизнь сайта и форума « 1 2 »

    28 Ответов
    1886 Просмотров
    Последний ответот Vitaliy.
    about 6 hours ago
    First PostRe: ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003

    Автор Ivan1988 about 2 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 16 »

    239 Ответов
    38458 Просмотров
    Последний ответот drone
    about 6 hours ago
    First PostRe: Свічки

    Автор Kritik about 12 years ago в Двигатель, КПП « 1 2 3 ... 115 »

    1713 Ответов
    282264 Просмотров
    Последний ответот drone
    about 6 hours ago
    First PostRe: Sensович Toris'а

    Автор Toris about 2 weeks ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 11 »

    150 Ответов
    2995 Просмотров
    Последний ответот ВКБ
    about 11 hours ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование