Указатель поворотов. Периодически не мигает или часто мигает

Автор Влад, 28 Лютого 2009, 00:50:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

ХЕЛП. Трабнули поворотники.
Только исправил левый поворотник от быстрого мигания,( поломка была в отвалившейся массе левого переднего повортника) как другая проблема нагрянула.

При включеном зажигании живрее блекло левая стрелка на мегапанели поворота влево и одновременно живряют блекло все три лампочки левых поворотов. При этом правый работает нормально. Левый соответственно не работает (только живреет) Что это? Где рыть?
Рычажек поворотника от 10-ки ВАЗ., так у люксовых у всех.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Max 55


ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Number One


Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

ВКБ

Цитата: Number OneБлин, ЖЕВРІЄ!!! :D  :D  :D

Окуэннный совет  :D   >:o
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

На схеме можешь показать, где может замsкать, что бы при включени поворота он не работал и соответственно жевриел, при этом левый работает.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Возможно опечатался, проблема была в левой стороне.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Артем

Вчора трапилась цікава ситуація. Згорів запобіжник на поворотниках, і що цікаво підплавилось реле біля одної ноги триноги. Сьогодні думаю купити нове - 495 від 2108, таке як попереднє, чи можне хто порекомендує якесь краще, яке можна поставити, і взагалі я от думаю, чи не ховається причина десь глибше ніж просто несправне реле, бо чого ж воно підплавилося біля ножки? (не дуже сильно, але добре видно)

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Артем


ВКБ

Мабуть так, то чому контакт почорнів -  від високого струму, тобто коротко в катушці реле. Ставь нове, піджати контакти для плотності.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Артем

Спробую купити сьогодні нове, і ще певно запасне. Надіюсь, що не згорить. Ну і заодно запобіжників комплект. Катушка реле - це т в неї вставляються всі реле я так розумію, та що під приборкою?

ВКБ

Катушка 3-х нога в чорному корпусі, там всередені мінікатушка преривателя і контакти. Вона закрита, там не видно. У контактну площадку вставити і все. Дай бог щоб в ланцюгу поворотів не було перевантаження чи короткого. Із за великого струму не катушка може підгоріти а контакти.  При завеликому опорі буде занадто повільно клацати, при малому опорі  - швидко. Понаблюдайте за темпом миготіння. За секунду 2 такта. При великих токах, тобто підкоротівання, або борти будуть по часу миготіння різнитись, або обидва повільно будуть. При підкоротчені - буде швидше миготіти.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Артем

З минулим реле тим що підгоріло, повороти миготіли з великим інтервалом, мені здалось, що порівняно з тим, коли оригінальне реле було, то певно десь в два рази більший інтервал, дпевно не два рази в секунду а раз. Реле стояло від вісімки - 495.

Артем

До речі, у мене ще проблема із заднім ходом, не горить світло, при задньому ходу, маю на увазі задні лампочки заднього ходу, при чому вже давно, міняв запобіжник, думав, що в цьому проблема - не помогло. Підкажіть в чому причина може бути? Сорі що не в тему, просто тему про задній хід не знайшов.