Указатель поворотов. Периодически не мигает или часто мигает

Автор Влад, 28 Лютого 2009, 00:50:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Цитата: Sergik32 від 28 Січня 2020, 09:14:25
а чого тоді при лівому повороті нічого не стається, а при правому горить запобіжник. то от такі і рассссуждєнія
Не потрібно замінювати Салєка.Віталя просто дой...ться до правильності формулювання,бо фара то фара а поворотник окремо.Хто пойняв про провід,той зрозумів про що йдеться.Просто Віталькові хочеться щось розвести а опонентів катма.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Mironiy

Добре,дякую. Сьогодні буду знімати фару,якщо не допоможе то таки напевно буду розбирати салон та шукати десь в косі...


P.S.Ще й як виявилося,при ввімкнені дального права фара взагалі гасне(габарит продовжує світити... :wallbash:

Олександр 1968

В районі між генератором і фарою на передньому щиті є приварена шпилька маси,до якої кріпляться маси фари.Часто відгниває.Маса поворотника знаходиться на нижній правій гайці кріплення фари.Окислюється.Можливо при включенні повороту до релє підключаються фари через лампу поворотника з поганою масою.Відключивши провід від правого переднього поворотника легко це перевірити(перестане згоряти запобіжник).Якщо ні то відключаєм задній при підключеному передньому.І так далі.Іноді при заміні переднього поворотнього ліхтаря неправильно прокладають плюсовий провід і його прищемлює до корпуса,потім перетирає.

Mironiy

Олександр,дякую величезне!!!! :clap: :clap: :clap:
Це у мене перша машина,і якби не цей форум була б мабуть остання...

Toris

Цитата: Mironiy від 28 Січня 2020, 16:35:07Олександр,дякую величезне!!!! :clap: :clap: :clap:
Це у мене перша машина,і якби не цей форум була б мабуть остання...
Два роки тому я теж такий самий прийшов сюди. Перше авто, гараж відсутній, нормальна майстерня відсутня, спеціалістів не знаю, з якого боку заходити до авто не знаю, хоч кричи "караул!". :) Але читаєш форум, вникаєш в суть справи, по ходу лікуєш славутку сам чи майстри лікують, а ти підглядаєш - так з часом страх проходить, а ти починаєш довіряти славутці все більше.

Vitaliy.

Цитата: Sergik32 від 28 Січня 2020, 09:14:25
а чого тоді при лівому повороті нічого не стається,
Потому, что по левой стороне нормально работает, вот он и не перегорает.
Цитата: Sergik32 від 28 Січня 2020, 09:14:25
а при правому горить запобіжник.
А шо, в машине после подрулевого переключателя сразу правый передний указатель прямо в кабине прикручен? В машине аж три поворотника на каждой стороне, и по пути к каждому провод мог протереться на массу. У меня был случай, делал таврию, периодически сгорал предок и плавилось реле поворотов. С помощью нехитрых приспособлений и логических размышлений, локализовал и починил неисправность. Коротило об кузов в салоне, после средней стойки. Да мало ли где провод может замыкать? Сидушка задняя на проводах может лежать. Варили кузов, поплавили провода, и так далее. Или защиту цепляли, попали саморезом в провод. Искать нужно.
Цитата: Олександр 1968 від 28 Січня 2020, 11:35:11
Не потрібно замінювати Салєка.Віталя просто дой...ться до правильності формулювання,
Точно. Именно так. Только я не до й о буюсь, а подталкиваю к логической формулировке причины неисправности. Чело лезть в правый передний, там ещё другие лампы есть, и провода к ним, которые могли протереться.
Цитувати виділенебо фара то фара а поворотник окремо.
Да я не прикалуюсь, упоминая фару. Я имел в виду не то, что сама фара виновна, а то, что виновным может быть не только правый передний поворотник.
Цитувати виділенеПросто Віталькові хочеться щось розвести
Не нужно выдумывать. Каждый судит по себе.
В некотором смысле, я не раздаю рыбу, я подсказываю, где удочка лежит.
Цитувати виділенеУ нас якщо щось, то блок фара.
В данном случае, с точки зрения электрика, фара сама по себе, поворотник сам по себе. Общее у них только место взаимного соединения. А настоящая блок фара, это как на жигулях пятёрке или семёрке. Поворотник В фаре, в одном корпусе, и штепсельный разъём общий.
Цитувати виділенеСьогодні буду знімати фару,
Ну да, раз подсказывали про фару, её и нужно снимать  :-D  :yahoo:  :clap:
Цитувати виділене,якщо не допоможе
Ах это ещё может не помочь?  :-D
Цитувати виділенепідключаються фари через лампу поворотника з поганою масою.
Я уловил ход ваших мыслей. Но не оно. Предок небудет перегорать при нарушении массы под фарой.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Mironiy

Таки так, шановний Vitaliy був правий...Фара тут ні при чому(правда,нижня права шпилька не була вазагалі прикручена,тому прикрутив а заодно і для очистки совісті позачищав контакти)...Буду чекати погоди(у нас мокрий сніг) і лізтиму у салон...

ZaVa

Цитата: Mironiy від 29 Січня 2020, 16:48:04
Таки так, шановний Vitaliy був правий...Фара тут ні при чому(правда,нижня права шпилька не була вазагалі прикручена,тому прикрутив а заодно і для очистки совісті позачищав контакти)...Буду чекати погоди(у нас мокрий сніг) і лізтиму у салон...

Так, а звідки Ви, шановний ?
Вкажіть в профілі.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

Цитата: Володимир від 14 Квітня 2017, 14:20:49
Цитата: Алексей від 14 Квітня 2017, 12:53:22
Цитата: Алек від 13 Квітня 2017, 22:11:22
...і як можна змінити частоту  бликаня поворота

В правильному реле поворотів всередині стоїть спеціальна мікросхемка, яка вимірює опір лампочок, і коли якась перегорить - починає клацати вдвічі швидше, тим самим сигналізує водію про несправність. Якщо всі повороти світять, а мигає швидко, то привести в норму можна, повикидавши весь світлодіодний тюнінг та встановивши на місце штатні лампи.
То не мікросхемка, це релле поворотів на основі біметалічної пластини, чим більша нагрузка, тим сильніше нагрівається пластина, відповідно і повільніше мигає поворот.
Таке бачив, у мене стояло, трохи крупніша коробочка ніж звачайне контауторне реле.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.