.Моторедуктор дворника. Проблемы, поломки.

Автор Олег, 02 Березня 2009, 09:50:41

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Цитата: Toris від 10 Червня 2021, 08:45:46Дві крайні грози саме так і катався, бо максимальної швидкості двірників не вистачало.
А на Славуті вистачає завжди, хоч і одна махачка!  :P  :-D Ну, як на мерсі, німецькі технології. :dancer:
За лайфхак дяка, бо як знаїмо, редуктор може здохнути.
Цитата: ВКБ від 10 Червня 2021, 07:00:45Здихає після двох взмазів . Розібрав, покрутив все норм.
Буває дохне і тепловий запобіжник на мотор-редукторі. Варіанти перевірки - впаяти або завідомо робочий, або скляний на 10 А, або заміряти струм споживання (має бути десь до 8 А). Якщо скляний перегорить чи тепловий знову виб'є, то проблема в механізмі. Якщо ні,  то скляний замінити на тепловий запобіжник і радіти життю.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

1. Саблю знімати не треба.
2. Тепловий запобіжник дохне, як варіант. Див тему ремонт мотор-редуктора.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 10 Червня 2021, 10:13:28
1. Саблю знімати не треба.
2. Тепловий запобіжник дохне, як варіант. Див тему ремонт мотор-редуктора.
Віддаєш перевагу витягування моторедкутора через вікно пічки?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Romka від 10 Червня 2021, 10:01:10А на Славуті вистачає завжди, хоч і одна махачка!
Ну, власне на славутці я цей лайфхак і знайшов, коли зупинився через брак видимості крізь дощ. Дощ перечікував з вимкненим двірником, а коли злива зменшилась, то здивовано відмітив цілком достатню видимість з водяною плівкою на склі. І нові краплі на плівку практично непомітні, поверхневий натяг водяної плівки швидко розтягує новоприбулі краплі по поверхні. Махнув разок двірником - нові краплі швидко заплювали скло до непрозорості. Почекав трохи - розвиднілось. Коли розбирав явище, то виявив проблему крапель: коли на склі окремі краплі, то вони працюють як масив мікролінз, спотворюючи зображення водію. То поки краплі формують масив, їх треба змітати. А от коли вже на склі суцільна плівка води, то локальні потовщення потоку не настільки сильно спотворюють зображення, як масив лінз.

...А частоти двірників сенса аналогічні частоті двірника славуток.

Володимир

В сильну зливу велика швидкість двірника в славуті не спасає тому що щітка плаває по поверхні води, таке собі аквпланування.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Ну, не знаю, у мене вода нормально зганяється і в славутці, і в сенсі. Проблема лише в тому, що гарна злива тут же за двірником запльовує очищене скло так, що за 10 см після двірника знову нічого не видно. То для мене краще взагалі вимкнути двірник(и) і потихеньку сунути на швидкості доступної видимості.

Володимир

Цитата: Toris від 10 Червня 2021, 11:48:14
Ну, не знаю, у мене вода нормально зганяється і в славутці, і в сенсі. Проблема лише в тому, що гарна злива тут же за двірником запльовує очищене скло так, що за 10 см після двірника знову нічого не видно. То для мене краще взагалі вимкнути двірник(и) і потихеньку сунути на швидкості доступної видимості.
Ну значить ти не попадав в гарні зливи, бо в мене були випадки що і 1 см після двірника не було.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 09 Червня 2021, 20:56:46Розібрав, все норм.
Поставив, два взмаху  і здох.
норм, это когда всё исправное. а НЕ норм это когда у тебя.
Блин Костя, ну думай головою, представь, ты обратился куда то с ремонтом, там о поломанном механизме сказали всё норм, ехай. И шо ты о них подумаешь? Блин тебе лет до... много, а такую дичь пишешь и делаешь.
Цитата: Romka від 10 Червня 2021, 10:13:28Тепловий запобіжник дохне, як варіант.
А подумай, чего щётка стопорится? Тепловая виновата? Это следствие, а причина в "исправности" неисправного механизма.
Цитата: Володимир від 10 Червня 2021, 10:26:39витягування моторедкутора через вікно пічки?
:-D
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Vitaliy.

Цитата: Romka від 10 Червня 2021, 10:01:10кляний на 10 А, або заміряти струм споживання (має бути десь до 8 А). Якщо скляний перегорить чи тепловий знову виб'є, то проблема в механізмі.
Неужели? А так не ясно?
Цитата: Romka від 10 Червня 2021, 10:01:10Якщо ні, 
Какой ти наивний )
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

В сильну зливу треба з'їхати на узбіччя, увімкнути аварійку і нуйогона постояти. Зливи не бувають довгі.
Взяло вранці і запрацювало. Я так поняв під рульовим то реле окреме на кліпсі висить і колодка на 8 контактів. Відключаю, то часовий режим преривання відсутній, працює безперервний середній та швидкий. Тому скорі це глюк реле. Чекаю наступного глюка, бо поки працює без нарікань.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Вечером не працювало. Вранці теж, але як почав їхати запрапцювало. Все працює тепер. Видимих поломок немає. Мабуть реле, яке під рульовим на кліпсі висить. Без нього є два режива, середній та швидкий і немає з затримкою. А з ним мабуть ця біда і стається.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

1. Ок, погарячкував, таки знімав.
2. Тепловий запобіжник це контактна пара, яка інколи та й розмикається, при цьому з находится не в салоні, а майже на вулиці. Контакти підгорають. Починають грітися - біметал спрацьовує. Віталій забув про це мабуть.
Ось фото нашої теплушки, яка відслужила свое та стала розмикатись на 5 А замість 10А.

Пруф, так би мовити.
Контакти розведені примусово чорною вставкою.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

А от про те що уставка впала по струму я і не подумав. Вона то щолкає, а чи замикається назад то питання. Вона продається?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

romuald

Продається. Я собі міняв недавно. Але причина інша у мене була (був окислений дріт, що обжатий в клемі...відкусив та запаяв)...тепер та теплушка валяється...

Володимир

Цитата: ВКБ від 10 Червня 2021, 13:21:24В сильну зливу треба з'їхати на узбіччя, увімкнути аварійку і нуйогона постояти. Зливи не бувають довгі.
Останній раз я так робив, бо різниці не було що з двірником що без, але постоявши хвилину часу зрозумів що треба трохи виїхати під гору бо зараз попливу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion