Передній Тормозний диск який краще?

Автор Андрій, 03 Вересня 2014, 16:52:21

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

JeepKa

http://zapchastizaz.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=535&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26
начитался отзивов, прислушался к словам консультанта, купил ети диски(((
пришли просто завернути в клейонку. один с криво просверленими дирками под шпильки, второй нормальний. менял все поздно вечером, спор не откривал. поставил, небили. месяц покатался, появилось биения при торможении. + сами блини сделани с какого то мягкого метала, из за того что неправельно просверлени дирки под шпильки, одну провернуло вовремя затяжки колеса. одним словом качество гуано! 
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Володимир

Цитата: JeepKa від 19 Вересня 2016, 10:53:15
http://zapchastizaz.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=535&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26
начитался отзивов, прислушался к словам консультанта, купил ети диски(((
пришли просто завернути в клейонку. один с криво просверленими дирками под шпильки, второй нормальний. менял все поздно вечером, спор не откривал. поставил, небили. месяц покатался, появилось биения при торможении. + сами блини сделани с какого то мягкого метала, из за того что неправельно просверлени дирки под шпильки, одну провернуло вовремя затяжки колеса. одним словом качество гуано! 
В мене на заводі такий кривий диск поставили, а ти хочеш щоби в запчастини хороша деталь пішла.

Раджу залишити негативний відгук про деталь на сайті.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

JeepKa

шо саме цікаве і його не публікують вже чотири рази писав.
і це обурює більше ніж той калічний блін.
 
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Володимир

Цитата: JeepKa від 19 Вересня 2016, 14:47:54
шо саме цікаве і його не публікують вже чотири рази писав.
і це обурює більше ніж той калічний блін.
Ну тепер той блін ще треба відбалансувати, бо буде бити на швидкості.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

JeepKa

то там пів бліна прийдеться зтесувати :-D
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

JeepKa

пробачте панове, шось воно недобавляється до першого повідомлення :(
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Володимир

Я довго пиляв на ноджаку, але треба мати ступицю з підшипником щоби вичислити дисбаланс.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сергей

 Столкнулся с данной проблемой...какой диск лучше...почитал отзывы и пришёл к выводу, что всё дерьмо. Мне повезло, что я работаю на предприятии и есть возможность изготовить их самому. Сталь выбрал 65 Г. Токарь выточил, я  (я работаю термистом) произвёл закалку до определённой твёрдости и сделал отпуск металла. Завершением всего была шлифовка на станке. Купил колодки Томекс и установил всё на автомобиль. Результат СУППЕР. Машина тормозит плавно, биения руля нет и вибрации при торможении тоже нет. Всё это присутствовало до изготовления дисков. Если есть возможность - изготовляйте сами.После 5 -ти месяцев эксплуатации разбирал и смотрел ....как будто устанавливал вчера. Одним словом очень доволен.

Володимир

Цитата: Сергей від 10 Грудня 2016, 09:34:36
Столкнулся с данной проблемой...какой диск лучше...почитал отзывы и пришёл к выводу, что всё дерьмо. Мне повезло, что я работаю на предприятии и есть возможность изготовить их самому. Сталь выбрал 65 Г. Токарь выточил, я  (я работаю термистом) произвёл закалку до определённой твёрдости и сделал отпуск металла. Завершением всего была шлифовка на станке. Купил колодки Томекс и установил всё на автомобиль. Результат СУППЕР. Машина тормозит плавно, биения руля нет и вибрации при торможении тоже нет. Всё это присутствовало до изготовления дисков. Если есть возможность - изготовляйте сами.После 5 -ти месяцев эксплуатации разбирал и смотрел ....как будто устанавливал вчера. Одним словом очень доволен.
До того які колодки стояли?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

По зносу Сталь 65Г буде круто, та і з такої сталі якщо не помиляюсь бандажі ЖД коліс.
Твердість 35-40 НRc в самий раз - не лопне і не м.який, і така твердість не піддасться відпускній склонності при перегріві і не буде коробити. Але коеф. питомої теплопровідності та теплоємності відрізняються та головне - коеф. тертя трохи різний.
Чавун на ВЧ-600 свє щільність 7,2кг/дм.куб , сталь 65Г - 7,85кг/дм.куб.
На виробництві простіше з чавуна пачкою відливають одною моделлю з 10 дисків одночасно з одною литниковою системою, обробка простіше навіь домускається без МОР. А по сталі гемору більше, в основному з листової сталі, бо якщо відливок тонкостінний - раковини, неоднорідність карбідна , тощо. Обробка важче та енергоємніше, тим більше легованої вуглецевої від 0,04%.
Короче чавун практичніше та гальмування ефективніше, ну колодки швидше зношуються. по сталі можливе припікання матеріалу фрікційного та необхідно більше зусилля на диск прикладати, довше стине на ходу. Чавунні дешевше по ціні в сумі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

да, і в сталі навіть якщо її відрізати з балванки то є внутрішні тріщини, і не тільки в 65Г, а і 9ХС і інші. У нас таких на роботі багато привозять на інструменти, то точать пуансони-матриці то в брак уходить повно, шліфували і брали на мікроскіп і навіть якщо просто гарно шліфанути і залупити око кратністю то видно тріщини. Писали важнаваму піску на сталепрокатні заводи то там розводять руками і кажуть кращого не буде, таке все. за бугром купувати дорого, але там якість інша. Якось було возили нам листовий метал з казахстану, то там упаковка класна, оцинковкою все закутане і сам метал холоднокатаний просто пєстня, гарний і чистий, а наш гівно з концервних банок і відер.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

То може то ти гарячекатаний розглядав?
Заїдь до своїх технолохів локомотивом і порадь їм на інструмент ХС перековвати в бривети прутки і потім відпалювати і токарити, фрезерувати - то буде гуд. Інструмент робити з гарячекатаного прутка і остившого на повітрі на який коти пісяли - не добре, звісно флакування є .
Режими ковки є у книгах.
А перевірка інструменту на мікротріщини робиться простим СРСР методом - нітропінетрацією. Тобто нагрівають деталь у пічці і окунають - варять при температурі до початку відпуску, не помню  там 350 чи що, для кожної вона різна при рівні закгартування. У тріщинках образується ізморозь, в щіліну мікронну залазить сіль і показує - я тут.
І є магнітопорошковий метод без нагріву теж бімба.
Думаю після перековки пневмомолотами брикетів нахрест замісити, то буде гуд.
Звісно є небезпека по краях при низьких температурах ковки  - тріщині, треба слідкувати за теппераче. Але глибше від тріщини - буде переклеювання флакенов та однорідність покращена карбідна. Саме в неоднорідності легованих карбідів там така фігня.
А 65Г то не інструментальна сталюка - то ресорно-пружинн, ти ж сам знаєш Сержик.
9ХС на диск - кака. З прутка - кака. Тільки лист.
60С2А теж піде. І ще класна листова є 30ХГСА, і ще лиистова таки піде класика  в листі сталь 40Х та сталь 45.
Я б взяв би ВЧ-600 заказав на зоводі відлити блинів, пошапнить над термічкою до НБ 210-240, обробити і кальнуть до 270-310, дорізати , чисто дорізати або шліфнути. Ото буде бімба.
Ну або 30ХГСА, доречі яка на броніки аж гай шумить.
Немає там на них мене в лиці головного технолога з зарплатою в 6 тис у.е. (тільки не технолоха за 6 тис. грн.).)))))))


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ти отримуєш з/п в розмірі 6 тис у.е. це звісно трошки краще ніж 6 тис.грн. Але тут діло не в тому, просто купляють те що є, і перековувати ніхто не буде.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 05 Січня 2017, 13:58:22
ти отримуєш з/п в розмірі 6 тис у.е. це звісно трошки краще ніж 6 тис.грн. Але тут діло не в тому, просто купляють те що є, і перековувати ніхто не буде.

Серж, це не примха, це частина технології і без цього ніяк, матриці розколяться як непотріб, краще взагалі не робити і піти ліпити пельмені. ПРоти науки пісять - само.......

Якщо немає молоту та пічі чи ТВЧ - треба купити інакше лажа. Наш метал не гірше.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.