Малюємо схему ДХО на базі штатних фар в півнакала

Автор ВКБ, 01 Жовтня 2014, 17:09:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Став я нарешті володарем ДХО скандинавського типу.  :yahoo:

Мої критерії: простота включення, розумна ціна, сучасне виконання, надійне і безглючне, не вносити спотворень в мережу, щоб не пищало в динаміках і не чути так.
Тому на релюхах відкинуто. Відкинуто по цим критеріям реле  719.3777-06, вносить писк, глючить і з рф.
Тут згадувалось  перевірений блок ДХО для дальнього
https://comfortms.com.ua/product/blok-upravleniya-dho/
Не реклама!!!!
Не пищить, не глючить, доступна ціна. Покупка у виробника.

Увага!!! Для таврославут йде блок з плюсовим управлінням!!! (на фото помилка виробника, не той документ вклали)


Продумував, як установити швидко, просто і щоб співбраття таврославутоводи повторили і без руйнування штатної проводки. Варіант для люкс, поясню як іншим.
На мою думку це так.
Схема включення

Викручуємо два гвинта з приборки, виймаємо, знімаємо штекера. Це 2 хвилини.

Берем блок, на який перед цим підключили тримач запобіжника та клему кільцеву під болт на 6 на масовий дріт.
Клему кільцеву прикручуємо гайкою на 10 з гровером на болт маси на моторному щиту, що біля повітря проводу.

Далі берем сигнал ручніка контак 12 (білий дріт) біла колодка і сигнал габаритів контак 5 червона колодка (жовтий дріт) і з'єднуємо накидними кліпсами відповідні дроти з блока ДХО. Додатково фіксуємо стяжками.

Лишилось включити живлення і вихід. Краще це зробити на дроти на колодці запобіжників. Викручуємо два саморіза і колодка знизу.

Берем кліпси і кріпим провід з тримачем запобіжника на потужний дріт синього кольору, а вихід ДХО на трояндовий дріт (провід з реле дальнього йде на середні запобіжники по 7.5 А). Вставляємо запобіжник на 15 А.

Фіксуємо додатково стяжками. Виглядає по заводськи, з точки зору закріплення заводом головного реле. :-D
Вертаємо колодку на місце.
Кріпим на 2х-стороній скотч і стяжкою на кронштейн руля

Вертаємо приборку на місце.
Це займе сидячи на сидінні ще 20 хв, бо 7 раз перевір раз закріпи. :gvozd:
Все!
Заводим, знімаємо ручник і маємо ДХО на дальньому. По замовчувані на лампи йде 4 Вольта. Я запрограмував на 6 В, що відповідає 1\3  світлового потоку чи 50% накалу дальнього. Проте лампи підвищеної яскравості мабуть зменшу.
Програмування згідно інструкції кнопкою габаритів.
Кліпси брав тут
https://imrad.com.ua/ru/801p3r-klema-dlya-vrezki-na-kabel-avto
можна в Епіцентрі.
Тепер для тих у кого проводка відрізняється - берем мультиметр один дріт на масу іншим на ставим на колодку на потужні дроти і де зявляється 12 В після повороту замка запалення і є АСС. Провід дальнього находим так само - де з'являєть напруга при вмиканні дальнього він і є. Схоже находим сигнал габариту. Ручник знаходиться прозвонкою, має пищати, коли ручнік піднятий і ні, коли опущений.
Ну от і все.

І як кажуть ютуб блогери - лайкаємо, підписуємося на канал! Всім щастя, здоровля і кота вам в дім. :thank_you:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Интересный вариант для тех кто постоянно ездит за городом. Но я так понял должны быть только галогенные лампы. И по ПДД это все-равно нарушение.

romuald


romuald


User2108

Цитата: romuald від 09 Жовтня 2020, 07:38:33
І де можна придбать так балалайку?
В пості ж посилання є, де напряму у виробника можна придбати. У них є декілька варіантів блоку ДХО

User2108

Цитата: Ivan1988 від 08 Жовтня 2020, 23:49:53
Интересный вариант для тех кто постоянно ездит за городом. Но я так понял должны быть только галогенные лампы. И по ПДД это все-равно нарушение.
Тонування вікон авто теж порушення :).
Тут можна казати, що ДХО передбачене конструкцією авто. До того ж автомобіль знято з виробництва.

Ivan1988

Цитувати виділенеТонування вікон авто теж порушення :).
Тонировка не нарушение, главное правильно подобрать пленку. А от тонировка фар это зло за которое я считаю нужно забирать права.
Цитувати виділенеТут можна казати, що ДХО передбачене конструкцією авто. До того ж автомобіль знято з виробництва.
Сомневаюсь что полицейский поверит в то что ДХО ставили штатно в Славуту на АвтоЗАЗе.

Romka

Іван, схема для галогенових ламп, в городе с интенсивным трафиком (Киев) ездить с ДХО лучше. Я с ближним  несколько лет езжу уже, так заметней. Трасса необходимость. Касательно ПДД, автомобиль двигается с включеным светом, который явно ярче габаритов и явно это не самопальное ДХО, причин остановки нет. Да и ехать на ближнем, если начнут повально останавливать иперепроверять, никто не запрещает.
romuald, диод нужен для того чтоб не подсвечивалась лампа дальний на пригорке. Я пока не ставил. Диод Шоттки mbr 20100. Блок ДХО купил по верхней ссылке, прямо у производителя через доставку.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Цитувати виділенесхема для галогенових ламп
Понятно, значит мне подобная переделка пока не нужна. Но на будущее, может пригодится твой опыт.

Цитувати виділенев городе с интенсивным трафиком (Киев) ездить с ДХО лучше
В Киеве ездят Славуты?

Цитувати виділенеКасательно ПДД, автомобиль двигается с включеным светом, который явно ярче габаритов и явно это не самопальное ДХО, причин остановки нет. Да и ехать на ближнем, если начнут повально останавливать иперепроверять, никто не запрещает.
Согласен, если за колхозный ксенон, светодиодные лампы и не предусмотренные ПТФ никто не останавливает и не предъявляет претензий то за такой ДХО подавно.

Romka

По поводу Славут бывает, но моя ездит в Киеве почти каждый день уже 12 лет :dunno:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

romuald

Цитата: Romka від 09 Жовтня 2020, 09:39:16
По поводу Славут бывает, но моя ездит в Киеве почти каждый день уже 12 лет :dunno:
Просто в Киеве Славуты уж очень сильно разбавлены иномарками...А если посмотреть в спальных раенах, то их дохрена...

Romka

Тепер викладаю фото для зрівняння. Буде тепер тест зрівняння на тавричних фарах.
Почну з наростанням видності. Фото зроблене з 17 м на рівні очей сидячого в авто десь між 12 та 13 год. дня при середній хмарності, сонце знаходилось зліва авто в положенні 11 год.


Габарити світлодіодні типу кукуруза.


ПТФ Весем з лампами Філіс +30.


Ближній Філіпс +60


Дальній в режимі ДХО, напруга на виході блока 6 Вольт.

Деякі висновки. По фото здається, що видність ближнього і ДХО однакова. Отриманий режим ДХО еквівалентний як мінімум ближньому і візуально не викликатиме у поліції підозр, але як мінімум споживає в 2 рази менше енергії, автоматизовано. Не підвищує аварійність внаслідок постійного свічення заднього габариту.
Виміри відносно яка напруга на дальньому призводить до 1/3 яскравості проведу, коли заряжу старий смартфон в якому чітко видно де датчик.

Так підсвічується сигнальна лампа дальнього. Відео не знаю як викласти, так би показав різницю.



Якщо фотографії було зроблене не коректно, пишіть в коментаріях.  :-D Перероблю.

Все, лайкаємо, підписуємося на канал! Всім щастя, здоровля і кота вам в дім. :thank_you:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

igo61

За кота велике дякую. Інше теж корисне. Піде в копичку знань.  :thank_you:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Ivan1988

А мені котів нетреба. Терпіти їх не можу :-). За звіт з фото велике дякую!. Але повторюсь, данне дообладнаня потрібне лише тим, хто дуже часто їздить за містом. А тим хто 1-2 раза на місяць виїзджає за населений пункт воно не потрібне. Згідно наданих фото автомобіль на ближньому навіть краще видно. А по місту, якщо їздити зі швидкістю згідно ПДР, на мій погляд ДХО абсолютно не потрібне. Автоматизм також сумнівний плюс, якщо я не хочу їздити по місту з ДХО, а воно буде вмикатися. Тобто економія по трасі буде з'їдена перевитратами по місту.

ВКБ

Ніяк бронхіт не дасть свій блок на 5 Вольт роставити шим на дальній.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.