Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Так які круче з вакуумною камерою чи без?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Дмитрий

Правда – изобретение маньяков: и уши режет и глаза колет.

[img]htt

Алекс

Цитата: ToRsionзавтра скину свое творчество и напишу, что за глюк был с пропажей питания, если конешно этот глюк устранят *CRAZY* А жену чтобы туда впихнуть и сфотографировать это мне по здоровью ударит сильно или по кошельку. (секс 5 раз *KISSING*  в день или норковую шубу *YES* )
Цэ шо  o_O  хохлушки такi меркантiльни o_O  який жах *WALL*
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Цитата: gda_1974
Цитата: ВКБА як себе ведуть редуктора без сей камери? Які родились без неї.
там изначально другой принцип работы.
как правило , они для евро 4
Позволю поумничать-для 4 года поколения...это немного не одно и тоже,что евро2
Вакуумная камера-для безопасности...работает дыигатель-функционирует редуктор.Стал-редуктор озаткунлсЯ и пкекратил подачу газа.В электронном это выполняется по другому.Рост давления в эектпонром привязан к разрежению в коллекторе тоже,но он завящан НПА газомоцк
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

JeepKa

Цитата: ToRsionМогу кому интересно скинуть фото своей установки, розположение балона на 50л в багажнике и еще место есть (мешок картохи положить можно или кричащую жену *CRAZY* ) все компактнинько  *THUMBSUP*
давай фото. какой размер балона?
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

ВКБ

Невеличкий розрахунок.

Книга пише, що коливання тиску по бензину в рампі від 280 до 325 кПа (2,8 до 3,5кг/см.кв ) (Автомибили \" Таврия\", \"Ставута\"). Похибку компенсує бідність по лямбді в данній точці графіку і пездалька акселератора на ощупь для потрібної динаміки сам водій. Процент похибки складає 3,5-2,8=0,7кг/см.кв, що від середнього
0,7/(3,5+2,8)/2*100=22%. Що не заважає авто нормально їхати. Це я про порівняння похибки газового редуктора і наявності цифрового  датчика тиску, про його доцільність за велику ціну.

Пропускна здатність бензофорсунки 0,128 мл./хв. при тиску 3,15кг/см.кв
Для забезпечення ідентичності подачі газової фази по кількості вуглеводню 0,128*250=32л газової фази при тиску в редукторі на підпирання форсунок 1-1,2кг/см.кв. Е приблизно отвір жиклера 1,8-2мм.

Для використання бензиновиї форсунки для газофази видалити сіточку з переду і розпилювач з низу. Сходу схоже, що при тиску газофази промускна здатність як раз і буде 30-35л/хв. газоподібного.

При чому що ніякого драйвера не треба. Тільки токарна робота по штуцерам і саморобна рампа. Датчик тиску для перемикання на бензин при закінченню газу на прикладі датчику тиску мастила в ДВС.

Роз.єм сквозний  і релейний розрив бензин-газ. а може і схематично підв.язати з датчиком тиску газу і реле вимкнення режиму газу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБНевеличкий розрахунок.

Книга пише, що коливання тиску по бензину в рампі від 280 до 325 кПа (2,8 до 3,5кг/см.кв ) (Автомибили \" Таврия\", \"Ставута\"). Похибку компенсує бідність по лямбді в данній точці графіку і пездалька акселератора на ощупь для потрібної динаміки сам водій. Процент похибки складає 3,5-2,8=0,7кг/см.кв, що від середнього
0,7/(3,5+2,8)/2*100=22%. Що не заважає авто нормально їхати. Це я про порівняння похибки газового редуктора і наявності цифрового  датчика тиску, про його доцільність за велику ціну.
0,7кг/см.кв, це не похибка, а діапазон регулювання тиску бензину в рампі відносно атмосфери, а відносно ресивера тиск завдяки регулятору буде сталим. Якщо ти думаєш що 22% нінащо не впливають і ДК все вирівняє, то ти дуже помиляєшся. Зніми з регулятора патрубок що з\"єднує його з ресивером і на ресивері заглуши отвір щоби не тягнув повітря. Запусти двигун, і я дуже сумнівають що в тебе зможуть стабілізуватись оберти на ХХ, двигун піде в розкачку і зупиниться.

Щодо дорогого датчика тиску, то він окрім поправки робить ще й інші функці, від деяких навіть залежить безпека водія і авто в цілому.

Цитата: ВКБПропускна здатність бензофорсунки 0,128 мл./хв. при тиску 3,15кг/см.кв
Для забезпечення ідентичності подачі газової фази по кількості вуглеводню 0,128*250=32л газової фази при тиску в редукторі на підпирання форсунок 1-1,2кг/см.кв. Е приблизно отвір жиклера 1,8-2мм.

Для використання бензиновиї форсунки для газофази видалити сіточку з переду і розпилювач з низу. Сходу схоже, що при тиску газофази промускна здатність як раз і буде 30-35л/хв. газоподібного.

При чому що ніякого драйвера не треба. Тільки токарна робота по штуцерам і саморобна рампа. Датчик тиску для перемикання на бензин при закінченню газу на прикладі датчику тиску мастила в ДВС.

Роз.єм сквозний  і релейний розрив бензин-газ. а може і схематично підв.язати з датчиком тиску газу і реле вимкнення режиму газу.
На рахунок бензофорсунок, ідея не погана, але питання в тому чи ці форсунки будуть тримати тиск газу, так як розраховані на рідину.

Тут недавно проскакувала інформація про доцільність покупки редуктора БУ, то в неті попадаються об\"яви, де продають редуктори з мінімальним пробігом, є випадки коли люди зекономили і купили меншпотужний редуктор, і зараз їх продають так як перейшли на більш потужний через брак продуктивності.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Дельта в 0,7кг/см.кв дійсно не похибка, а діапазон регулювання \"...поддерживает давление в топливной рампе в пределах...\" (сторінка 220 другий абзац ліворуч) взагалі регулятора тиску. Для Мікаса це розцінюватись повинна як похибка дозування палива з яким він справляється у межу ширини свого діапазона.

Глушити регулятор  дасть переливання бензину тільки  на хх. При повному газі регулятор не потрібен, тільки на малих потужностях.

Судячи з потрохів розрізаних форсунок і схеми в підручнику, власному опиті продування тиском повітря і відкриття від АКБ форсунки сименс, то структура клапана не автопіджина своїм тиском, а тільки зусиллям пружини. Газ так само закриватиме, ну може буде шумніша. Подав напругу від АКБ на катушку, яка приблизно 15 ОМ по опору, то майже не гріється. Грітися буде тільки від газу і не більше його температури. Взагалі вони живучі і відсутні резинки на клапані. Тількі металеві елементи високої твердості. 0,85А і потужність 11Вт при постійному вмиканні, а вона працює 10% часу.

Регулятор при холостому ході віджимає клапан і скидує зайве в бак із-за розрідження в вакумній трубці до 0,35Атм. Бензин тиском з рампи штовхає мембрану і пересилює розраховану по зусиллю пружину із-за вакуума за мембраною. При прогазовці тиск в впускному колекиторі підвищується і срямує до атмосферного, тим самим допомагає пружині надавити на мембрану і перекрити зливання бензину в бак. Тим самим додає зусилля до пружини. Тобто пересилення тиску бензину і вакумної камери вакуумом впускного колектора. Пружина виставлена на 3,5 атм. приблизно.

Першим двілом наклеслю і виточу перехідники для насадження бензофорсунок і одідвинути саму рампу на кріпленні. Тобто патрубок перехідник з латуні з боковим входом, щоб не свердлити колектор впускний.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

st0kaN

А у меня нету обратки, это плохо?
Metalcore 4ever

ВКБ

Не, ну концепция гофно, признаю. Це із-за рівня життя нашого. Але поколупати і зробити реально і маркетингу на ринку море, це і бісить. Якби ГБО коштувало 450грн при зарплаті в 5шт, чи бензин 1,4грн, тоді і ГБО до СПИНИ
Вже все нормальне продумано і відрепєтіровано. Одне не пойму, навіщо низькоомні форсунки, чому у бензинових більше.

Згоден, продуктивність бензонасосу 1,8л/хв. при протоку без тиску. ККД його приблизно 70%. Тобто при тиску 3,5кг/см.кв - 1,26-1,3л/хв. Максимально відкриті всі форсунки - 0,128*4=0,515л. При прогазовці в потужності на першій передачі жере ((0,014с*4*4000)*0,128)/2/60=0,24л/хв. Дельта 1,3л-0,24=1.06л зливається в бак і це відповідно підтримує тиск як ізбиток рідини.

Ескіз перехідника і рампи скину згодом. Хто має під рукой форсунку сіменс треба зняти по ескізу де-кілька розмірів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Ускладнили щоб породити девайс новий  і танцем з бубном лавенагортати. Тут є дві барикади. Ідеологію олігархата зрозуміло.
Нема труда зробити в мініатюрі.






Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

SWarlock

Доброго времени суток, знатоки ГБО.  *HELP*
В связи с тем, что у меня автомобиль - это поповозка выходного дня, гараж далеко, я снимаю массу с АКБ. Цена на бензин заставляет [очень много цензуры], поэтому смотрю на альтернативные виды топлива (один из видов топлива - подкожный жир расходую по пути в гараж и домой  :[  ).
Поэтому, смотря на цену на газ, прошу ответить на вопросы по ГБО, которые мне не дают покоя.
Итак: насколько я понимаю, то настройка мозгов ГБО происходит либо в автоматическом режиме, либо при послеустановочной настройке.  
1. Это правда?
2. Данные настроек сохраняются при снятии клеммы с АКБ?
3. Насколько снятие клеммы с АКБ отражается на мозгах ГБО?
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Дмитрий

Цитата: SWarlockДоброго времени суток, знатоки ГБО.  *HELP*
В связи с тем, что у меня автомобиль - это поповозка выходного дня, гараж далеко, я снимаю массу с АКБ. Цена на бензин заставляет [очень много цензуры], поэтому смотрю на альтернативные виды топлива (один из видов топлива - подкожный жир расходую по пути в гараж и домой  :[  ).
Поэтому, смотря на цену на газ, прошу ответить на вопросы по ГБО, которые мне не дают покоя.
Итак: насколько я понимаю, то настройка мозгов ГБО происходит либо в автоматическом режиме, либо при послеустановочной настройке.  
1. Это правда?
2. Данные настроек сохраняются при снятии клеммы с АКБ?
3. Насколько снятие клеммы с АКБ отражается на мозгах ГБО?
1. да
2. да
3. не насколько , если не снимать на заведёном двигаделе
Правда – изобретение маньяков: и уши режет и глаза колет.

[img]htt

JeepKa

Цитата: ToRsionМогу кому интересно скинуть фото своей установки, розположение балона на 50л в багажнике и еще место есть (мешок картохи положить можно или кричащую жену *CRAZY* ) все компактнинько  *THUMBSUP*
Друг. Ми все еще ждем обещаное фото *BRAVO*
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Дмитрий

Цитата: KOTgda_1974
ГБО не знает куда подключен сигнал оборотов, какой тип форсунок итп, автоматически он не определит это да и  авто настройку еще нужно включать вручную.
первое да , подразумевает изначально правильную установку
Правда – изобретение маньяков: и уши режет и глаза колет.

[img]htt