Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

Алекс

Цитата: Серёга від 30 Травня 2020, 20:46:48
Цитата: vladishtm від 30 Травня 2020, 18:12:08
Цитата: Серёга від 30 Травня 2020, 13:04:32
Работаю на командирском УАЗе, окна там не открываються, только боковые форточки, но этого не хватает,
Проще поставь кулерочек на 12В, чи зразу два. На стоящей машине пофиг ваши снятые  форточки. А в пылюку, и форточки закроеш.

Поверьте машина настолько дырявая что закрытые форточки не помогут от пыли))))
Есть рамки-сетки типо москитных стояночных ...
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

vladishtm

Цитата: Romka від 30 Травня 2020, 18:14:35
если бы вы чаще подключали диагностику к микас, то увидели, что давление каждый день разное и почти совпадает с барометром.
Планшетом фігня, ще й гніздо мабуть в ньому роздолбане.. А системником (ноута немає)......  :hysterics: , я й так його дуже нагло разів десять  попихав в салон та обратно  :facepalm: перепрошиваючи 111ту і 096ту. Робив як чайник, тупо і смЄшно -  по алфавіту порівнюючи з 096.
Слава Богу під час перезаливок не пропадало світло. Бо безперебійника нема і що б було якби під час заливки потухло.  - я б мабуть теж потух .Тут село  :facepalm: і я тут третій рік, потягло старого на берег моря  :rolleyes: на пенсії з Обухова .
Але наче все по прошивкам. Качелі в 111тій більше, як не стараюсь викликати не можу. Спасибі мікасонлайн та хелпу в ньому. Трохи покатаю і хочу викласти сюди і 111ту і 096.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Алекс від 30 Травня 2020, 22:52:21
Цитата: Серёга від 30 Травня 2020, 20:46:48
Цитата: vladishtm від 30 Травня 2020, 18:12:08
Цитата: Серёга від 30 Травня 2020, 13:04:32
Работаю на командирском УАЗе, окна там не открываються, только боковые форточки, но этого не хватает,
Проще поставь кулерочек на 12В, чи зразу два. На стоящей машине пофиг ваши снятые  форточки. А в пылюку, и форточки закроеш.

Поверьте машина настолько дырявая что закрытые форточки не помогут от пыли))))
Есть рамки-сетки типо москитных стояночных ...
Сітки мабуть должні бути прочними, бо якщо на стоянці прорвуть і залізуть в авто -хто буде винен? -Серьожка, бо він же намайстрував.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Серёга

Цитата: vladishtm від 30 Травня 2020, 23:14:18
Цитата: Алекс від 30 Травня 2020, 22:52:21
Цитата: Серёга від 30 Травня 2020, 20:46:48
Цитата: vladishtm від 30 Травня 2020, 18:12:08
Цитата: Серёга від 30 Травня 2020, 13:04:32
Работаю на командирском УАЗе, окна там не открываються, только боковые форточки, но этого не хватает,
Проще поставь кулерочек на 12В, чи зразу два. На стоящей машине пофиг ваши снятые  форточки. А в пылюку, и форточки закроеш.

Поверьте машина настолько дырявая что закрытые форточки не помогут от пыли))))
Есть рамки-сетки типо москитных стояночных ...
Сітки мабуть должні бути прочними, бо якщо на стоянці прорвуть і залізуть в авто -хто буде винен? -Серьожка, бо він же намайстрував.

И тут разочарую, машина не закрываеться совсем)))
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Vitaliy.

Цитата: Серёга від 30 Травня 2020, 13:04:32
Работаю на командирском УАЗе,
Командиров возишь?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: vladishtm від 30 Травня 2020, 18:09:04Но я склоняюсь все ж до того, що ніхто в нас тиск не міряе, бо це дуже не просто. Тобто міряють, але не "пряме вимірюіання", а "опосередковане" - вираховуване.
Абсолютний тиск міряється, мікроконтролер здатен зробити АЦП перетворення за мілісекунди.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Romka від 30 Травня 2020, 18:14:35
НЕ согласен, если бы вы чаще подключали диагностику к микас, то увидели, что давление каждый день разное и почти совпадает с барометром.
Нарешті зрозумів про який тиск йде мова, той тиск також міряється, але тільки перед запуском.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 31 Травня 2020, 10:15:18
Цитата: vladishtm від 30 Травня 2020, 18:09:04Но я склоняюсь все ж до того, що ніхто в нас тиск не міряе, бо це дуже не просто. Тобто міряють, але не "пряме вимірюіання", а "опосередковане" - вираховуване.
Абсолютний тиск міряється, мікроконтролер здатен зробити АЦП перетворення за мілісекунди.
Індуктивність, наприклад теж міряється, але не так як струм. А і те і те якби  електричні величини. Барометр так міряє тиск, а мікас вираховує. Мабуть я сильно отстал от жизніи, бо не можу уявити, на основі яких принципів тиск в отій пластмасці перетворюеться на вольти. Може так-  є резистор(конденсатор) який при стандартних атмосферних умовах дає Rx (або Cx). Є переріз дірки для повітря. є температура двигуна, е температура стартова повітря. Чим сильніше смокчке, тим холодніше  резистору (конденсатор). Міняються вольти, (частота), case з Т105.
Було б цікаво взнати принцип прямого  вимірювання  перетворювання   тиску в напругу  для  744.3829.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Kudrik

в основном, все автомобильные дачики ДАД (МАР)...используют патент/технологию сименс

в технологии сименс, для измерения давления....применяют основной принцип.
это 4 пезорезистора, соединённые мостиком и закрепленые на гибкой стальной диафрагме.
http://www.siemens.el-complex.com/index.php?tree=1000000&tree2=3009999&tree3=3000174&tree4=3000003&tree5=10000583&tree6=10017947&tree7=10025697

vladishtm

#7704
Цитата: Kudrik від 31 Травня 2020, 12:52:48
в основном, все автомобильные дачики ДАД (МАР)...используют патент/технологию сименс

в технологии сименс, для измерения давления....применяют основной принцип.
это 4 пезорезистора, соединённые мостиком и закрепленые на гибкой стальной диафрагме.
http://www.siemens.el-complex.com/index.php?tree=1000000&tree2=3009999&tree3=3000174&tree4=3000003&tree5=10000583&tree6=10017947&tree7=10025697
Жаль но ссылка не открылась, очень бы интересно.  Я просто не представляю, как можно померять атм давление (да еще только часть его изменения) на трясущемся движке.
Четыре  в мостик понятно, там диагональ, опорное и компенсация. Но как  :wallbash: избавились от тряски в столь маленьком объеме??  Спать не смогу  :hysterics: нужно почитать! про  это. Мож действительно ? щас порою гугла  по "пьезорезистор"...........О  :yahoo:  уже похоже таки да, только как же он там бедный в таких условиях тряски? на столе да, но под капотом емае  :(
https://sites.google.com/site/dancommeter/manometer/design "Фирма Motorola производит подобные датчики давления с маркирующим обозначением MPX. Датчики бывают трех типов: абсолютные, дифференциальные и измеряющие манометрическое давление. Абсолютное давление измеряется относительно давления в эталонной вакуумной камере. Дифференциальное давление (перепад давления) измеряется при одновременной подаче давления с двух сторон диафрагмы." Ладно приму на веру шо у нас такое.  :gvozd: Контактов правда маловато (4 ) для моста по нашей схеме температура + и давление? а может там внутрях еще и интегралка? а схему рисуют  упрощенно?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Kudrik

Цитата: vladishtm від 31 Травня 2020, 22:19:15
1....Жаль но ссылка не открылась, очень бы интересно....
2.....Контактов правда маловато (4 ) для моста по нашей схеме температура + и давление? а может там внутрях еще и интегралка? а схему рисуют  упрощенно?

1....Не знаю в чем причина . Проверил , всё открывается. Но Вы привели пример мотороллы, практически аналогичный.
2....Да, конечно. ...там внутри обязательно интегр. схема есть.
Это само собой, и примерно аналогично ... на приведенной Вами.


Володимир

Ось вирізка з даташиту на датчик MPX, такі використовують в ГБО, і в мене на моєму ГБО власної розробки таких два і вони успішно працюють. Чутливий елемент дуже малий, тому тряска двигуна на нього не впливає.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Коллєги, доброго вам проміжку часу в добі. Питання у мене є, в кого стоїть електропідігрів дросельки, скажіть, він вмикається з поворотом ключа і постійно гріє чи там якесь терморелле його відключає? у мене стоїть тосольний підігрів, а електро тільки проводок висить біля дросельки і пусте місце для релюшки і запобіжника, от і питаю, чи можна туди щось підключити, раз воно вільне і без діла. Цікавить іменно живлення, як і коли
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

vladishtm

Цитата: Володимир від 01 Червня 2020, 09:27:47
Ось вирізка з даташиту на датчик MPX, такі використовують в ГБО, і в мене на моєму ГБО власної розробки таких два і вони успішно працюють. Чутливий елемент дуже малий, тому тряска двигуна на нього не впливає.
Значить відстав я від життя. :dunno: Чому були сумніви?... в мене е маненьий, японський, на запястя pressure monitor, то я  пробував при вимірі свого тиску тихенько калак об кулак стукати. То те японське чудо  мені наміряло  :facepalm: мій тиск.  Під час вимірювання ним треба не сіпатись. А наш датчик стоїть на двигуні. От я і сумнівався.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#7709
Цитата: Sergik32 від 01 Червня 2020, 13:30:17
Коллєги, доброго вам проміжку часу в добі. Питання у мене є, в кого стоїть електропідігрів дросельки, скажіть, він вмикається з поворотом ключа і постійно гріє чи там якесь терморелле його відключає? у мене стоїть тосольний підігрів, а електро тільки проводок висить біля дросельки і пусте місце для релюшки і запобіжника, от і питаю, чи можна туди щось підключити, раз воно вільне і без діла. Цікавить іменно живлення, як і коли
Скоріш за все з вкл запалення. Навіщо він постійно? щоб акума посадив? Можливо в самому підігріві біметалічний вимикач є, якщо по уму.
В мене теж біля дросельного такий кончик чомусь болтався . На дросельному клема, в колодці під капотом запобіжник і реле
Spoiler
(якщо для 1,3лі Тільки на цій картинці невірно вставлені запобіжн. насоса (туди 15А*12В=180ВТ) з підігрівои -(туди 30А*12=360ВТ)
[close]
Я просто вставив провід в клему, і навіть не перевіряв гріє він чи ні. Треба буде поміряти витягнуши запобіжник. Для загального ознайомлення.  :rolleyes: Скоріш за все є варіант можливо для двигуна 1,2? коли під капотом 3 реле і два запобіжника - тоді там немає  єлектро підігів др. вузла?
ПС. Поставив тобі лайк, за вчасно підняте питання  :-D Бо пішов виміряти. Результат. При повороті ключа вмикается струм до 3- 2,5А. Поступово падає до 2...+_А Сидів дивився хвилин 5 - не відключився той обігрівач. При вимиканні запалення струм залишився секунд на 8 і потім -клац і пропав. Включив, піду поїм борща і якщо він гріє безперервно -то нах витягну того провідка як і було до мене. Таке "по вумному" мені і мому акуму геть не надо.  }-)
ПС2 Поїв, борщу, попив каву - а струм все так і біжить  2А }-) навіть клема вже наче потеплішала.  Висмикнув той провід, нехай підігрівач отдихаєт, вєчно.
А яка ідея? чого туди підключити? Можно було не манстрячить прикурювач через реле -це вже готово. Можна шурупокрут на 12В! Або навіть турбінку турбонаддува!!!  :ok:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2