Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

1 Користувач і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

у мене 1,2і і підігрів тосольний, а "мама" з підігріву висить коло дросельки на жгуту з проводами що до положення дроселя і РХХ. ну от чого їй висіти, коли можна туди шось втулити
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 01 Червня 2020, 13:30:17
Коллєги, доброго вам проміжку часу в добі. Питання у мене є, в кого стоїть електропідігрів дросельки, скажіть, він вмикається з поворотом ключа і постійно гріє чи там якесь терморелле його відключає? у мене стоїть тосольний підігрів, а електро тільки проводок висить біля дросельки і пусте місце для релюшки і запобіжника, от і питаю, чи можна туди щось підключити, раз воно вільне і без діла. Цікавить іменно живлення, як і коли
Повинно вмикатись з поворотом ключа і працювати до 60 градусів двигуна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

то воно зав'язано з датчиком температури?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 01 Червня 2020, 14:54:55
то воно зав'язано з датчиком температури?
Мікас міряє температуру і керує тим проводом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

агааааа, онвоношо. походу з мого дросельки аж пара йде коли нагрівається тосолом. ну тоді якщо тим проводом керує мікас, а в мене він не гріє, то виходить або в прошивці відключений нагрів, або може він не заживлений ніде
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

vladishtm

#7715
Цитата: Володимир від 01 Червня 2020, 14:24:36
....
Повинно вмикатись з поворотом ключа і працювати до 60 градусів двигуна.
А яке калібрування (номер) задає ці 60град? З пристриїв який керує можливо "Невизначений пристрій №2" він в мене зараз включ. "Невизначений пристрій №1" - зараз в мене виключений.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

А є у кого така схема, тільки щоб видно було написи? (читаєма) От на ній наче правильно намальований ДАД і Т
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 01 Червня 2020, 15:55:26
Цитата: Володимир від 01 Червня 2020, 14:24:36
....
Повинно вмикатись з поворотом ключа і працювати до 60 градусів двигуна.
А яке калібрування (номер) задає ці 60град?
"C36 Температура вимкнення подгрівача дросельного патрубка", але наразі в мікасонлайн що на сайті нема, пропустив, буде в наступній версії

Цитата: vladishtm від 01 Червня 2020, 15:55:26З пристриїв який керує можливо "Невизначений пристрій №2" він в мене зараз включ. "Невизначений пристрій №1" - зараз в мене виключений.
Щоби вичислити, треба експерементувати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 03 Червня 2020, 12:53:45
Цитата: vladishtm від 01 Червня 2020, 15:55:26
Цитата: Володимир від 01 Червня 2020, 14:24:36
....
Повинно вмикатись з поворотом ключа і працювати до 60 градусів двигуна.
А яке калібрування (номер) задає ці 60град?
"C36 Температура вимкнення подгрівача дросельного патрубка", але наразі в мікасонлайн що на сайті нема, пропустив, буде в наступній версії

Цитата: vladishtm від 01 Червня 2020, 15:55:26З пристриїв який керує можливо "Невизначений пристрій №2" він в мене зараз включ. "Невизначений пристрій №1" - зараз в мене виключений.
Щоби вичислити, треба експерементувати.
От, прописати туди 100град.  і запітати єлектричну турбіну турбонаддува.  (маленького сильно двигунця прямо в патрубок біля дросельного!)  :psih: Вирубатиме коли закипить!  :wacko:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Всіи привіт! Питаннячко.
"C78 Нормальне положення рабочого фронту датчика фази (град. ПКВ.)"
В мене, у 096тій  прошивці = 150град. у 111тій = 153град.  З Хелпу маємо " C78 Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы   Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы необходимо для диагностики положения датчика фазы (параметр qFS).
Значение С78 определяется конструкцией двигателя.  Установите С78=0.0 для выключения диагностики."
:dunno:
Так двигун в мене ж  один. Каталися обидві прошивки на ньому.  Хто знає яке ж воно насправді те значення повинно бути? Хто бачив по тех документації?

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 10 Червня 2020, 17:19:08
Всіи привіт! Питаннячко.
"C78 Нормальне положення рабочого фронту датчика фази (град. ПКВ.)"
В мене, у 096тій  прошивці = 150град. у 111тій = 153град.  З Хелпу маємо " C78 Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы   Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы необходимо для диагностики положения датчика фазы (параметр qFS).
Значение С78 определяется конструкцией двигателя.  Установите С78=0.0 для выключения диагностики."
:dunno:
Так двигун в мене ж  один. Каталися обидві прошивки на ньому.  Хто знає яке ж воно насправді те значення повинно бути? Хто бачив по тех документації?
В тебе двигун 1.3, на ньому датчика фаз не повинно бути, то тобі нема різниці що там вписати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

1.3 це секасевський мікакас 7.6? Чи славутський 1.3? То в них попарний вприск? Фу, шо за лажа
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Це славутовський и сенсовський двигун 1.3 з МИКАС 10.3+ без Датчика Фаз, тобто попарно-паралельний вприск, тільки для Славути 111 прошивка, для Сенса 096 (можу помилятись). В проводці навіть штекер є для ДФ.
Цікаво, якщо його поставити та активувати в прошивці, що це дасть?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

almetr

 :) Даст возможность правильно настроить то ГБО что уже есть.

ВКБ

У мене в 1,2л.і. мікас 10,3 є ДФ, вже три замінив. Наче ж 1,3 йшли після 1,3
2. Сенс 1,3 з мікасом 7.6 там точно бачив нема.

У мене при включенні попарнрго вприску смикається і нестабільно диркає мотор, і чисто строче при фазовому.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.