Датчик температуры. Прыгает стрелка.

Автор Денис, 18 Жовтня 2015, 22:08:16

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 18 Березня 2018, 11:17:38
Під торпедою на одну шпильку пічки прикручені кілька проводів маси, перевір там контакт.
Дякую. Похолоднішало, так що поки вирішив я :-D теоретично підкуватись. Наприклад калібрував трмопару мультіметру з мед термометром. Нормально так (ну до 40С ) всього не  зходиться  на 0,5 С. Тобто мої заміри ох_рід скоріше за все були вчора чесні, вона в нормі і скоріше за все бреше схема вимврювання в машині.
Потеплішає, рити будемо в такій послідовності по колах, перевірка "-" та "+" до мега-панелі, (я ще абсолютно не знаю де там монтажем наліплені ті точки зєднання тому буду дуже вдячний за підказки     по типу "подивись там  то і там массу" чи подібні, або знімай так бо інакше зламаєш  :help:.)
датчики (вимірювання опору), прибори (заміщення датчиків резистором), мега-панель (можливо аж до дублювання доріжок проводом) ... і т.д.

По панелі - ну я точно бачу логометри тобто прибор який порівнює два плеча струму в своїх котушках
один "-" через датчик інше пряме  "-"  а "+" для обох котушок загальний. Я вже казав що в мене претензія не тільки на температуру але і на показник палива, тобто указує в на їхній загальний "-" на мегапанель. ( можливо паливний ще якесь шунтування робить? - бо різка піднялася брехня по температурі саме після заправки 20 літрів які прибор палива показа як повний бак.)

мал1. Клеми  панелі


ХР1 =9,10 входи від датчиків ОЖ та топлива     ХР2 = 9,10 "-" на мега панель
мал.2


ось ще  мал 2а (5й червоного звониться з 9,10 через малий опір - десь 7ом


А з "+" щось не зрозумів бо з мал.1 це наче "1" ХР1 що приходить від замка "15".
Але по схемах наче є такі "15.1" і "15.2"  а просто "15" немає.

мал.3 ЗАМІНИВ бо попередній був з помилкаи по "+" на панель


мал.4





Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 18 Березня 2018, 15:57:40
А щодо кришки на бачку,то після покупки третьоі базарноі просто розібрав,відрубав зубилом третину пружини клапана випуску,потім зібрав.Після цього перестало роздувати бачок.

О, це більш схоже на правду. А ще можливо пари тосолузасерають пружину і клапан - а як перевірити який же все таки тиск вона повинна витримувати та щей щоб єксперементувати не на живому бачку а окремо?

Цитата: Олександр 1968 від 18 Березня 2018, 15:57:40
В стареньких іномарках для стабільності панель приладів живиться від стабілізатора 10 вольт(7810 або аналог) на невеличкому радіаторі.Можна попробувати поставити LM317T виставивши десь 11,8вольт.Величезне поле для експерементів .При цій точності що має штатні датчики і показометри палива і температури на мою думку безглузде будь які доопрацювання .Якщо комусь дуже хочеться то краще вже в корпус несправного датчика температури вліпити якийсь lm335 або DS18B20 плюс мікроконтроллер ( схем і прошивок в інеті море)і будете мати цифровий термометр з можливостю вкл і викл вентилятора по будь якій температурі(функція термостату)

Принципово проти!!!!!!!!!!   Не з нашими виробниками, які з любої доброї ідеї в погоні за баблом зроблять все з макс єкономією тобто гафном. Взагалі то ці прилади на нашій панелі логометри.   Полюс "+" у них загальний для двох котушок і їм побарабану (умовно в пределах класу)  коливання напруги до допустимих величин.
А от якщо "-" на датчиках буде добрий, а "-" прямий на другу котушку поганий, то буде брехня.
Десь була таблиця опорів датчиків.



Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Вот таблица
(с)"

Для проверки правильности показаний указателя температуры необходимо вместо датчика температуры подключить резистор:
l.  145 Ом  2Вт  -  показания на приборе -  80  градусов
2.    90 Ом   2Вт  -  показания на приборе -  100  градусов
3.   56 Ом   2Вт  -  показания на приборе -  120  градусов
  Если показания другие – указатель неисправен.
"
Из сказано выходит  что если в цепи от от датчика до катушки уменьшается сопротивление датчика то стрелка идет вверх (а при этом цепь другой катушки глухо на минусе т..е . ее сопротивление не растет и не падает.)
А теперь наоборот - сопротивление датчика на "месте" но увеличивается сопротивление прямой цепи от "-" ко второй котушке.  Имеем те же яйца только в профиль -стрелка пойдет вверх. ВСЕ по теории относительности епт  :heppy_dancing:

От только на улице холодно і теоретики сидят на компе  :facepalm: хоть руки и чешуться }-)
PS
Вот думаю что сопротивление топливного то же так меняется как и температурного - ибо схемы измерения одинаковы.  величины могут быть и разными.


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Aryan від 18 Березня 2018, 15:22:19
Цитата: vladishtm від 18 Березня 2018, 02:49:44
Ослабил закрут пробки.
"Продумане і грамотне" рішення !   :wallbash:

Проликбезился.

От такие новые крышки.
Температура кипения тосола при атм давлении 108град С.  Термостат и вентилятор срабатываютт ниже 100. Выходит Даже одной атмосферы достаточно. По норме вроде 1.1. Большущая страховка  :) . Попробую подать давление в бачок (если сниму) и посмотреть на манометр. Самому интересно  - сколько же держала моя крышка. Если больше 1,2 -бум резать. Ну или разберу промою, почищу, дам шанс.  Не захочет исправиться -бум резать.

Хотя есть еще и такое мнение. Мож я сою  перетянул? Отпустил то я ее чуть чуть, до шипения.
Чертова погода. Руки чешуться, а на улице холод. }-)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Aryan

Це інша справа, Молодець, правильно мислиш.

vladishtm

Цитата: Aryan від 18 Березня 2018, 22:37:44
Це інша справа, Молодець, правильно мислиш.
Розібрав кришку - пружина зворотня мала гнила, велика ржава, резинка ущільнення вдавлена. Треба міняти кришку.
Поки що помив, почистив, відкусив 2 кільця великої, зібрав поставив на місце (з закручуванням без фанвтизму) - але не заводився.
По питанню показів приладів.
Шукав скрутку масси на шпильці пічки -не знайшов. Немає в иене такого такого? З якого воно боку повинно бути?
От з боку водія на корпусі пічки на коричньовому карболіти є три клемми  роз.ємні  - це воно?

Холодно.  Зняв панель приладів (БУла прикручена одним шурупом. ). Пішов в хату. Машина потрохи перебирається в хату.  майн гот :facepalm:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Ні, пічка кріпиться до кузова 4-ма шпильками, на одній зі шпильок має бути прикручено кілька проводів маси.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Ааааааа до кузова!! Это получается аж под верхом.
если по этой картинке

Блин там придется стать гутаперчивым мальчиком бл!
В очках  вообще не айс. Так а с какой стороны -водитель или пассажир!? Плз.
Нельзя ли там (Только не смеяться!) снять часть торпеды?
А что же тогда еще у меня со стороны водителя три разъемных клеммы на коричневом карболитовом основании ?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

igo61

Цитата: vladishtm від 19 Березня 2018, 13:29:57
Это получается аж под верхом.
Блин там придется стать гутаперчивым мальчиком бл!
В очках  вообще не айс. Так а с какой стороны -водитель или пассажир!? Плз.
Нельзя ли там (Только не смеяться!) снять часть торпеды?
А что же тогда еще у меня со стороны водителя три разъемных клеммы на коричневом карболитовом основании ?
Да, под самым верхом, со стороны водителя. У меня массы прикручены на шпильку ближнюю к передней стенке (моторному щиту). Никаких гимнастических способностей не требуется при доставании до этой шпильки - отодвигаешь вод. сидуху максимально назад, ложишься на спину, головой на педали газа и сцепы, и рукой с ключом "на 10" спокойно откручиваешь гайку(и) с нужной шпильки. Торпеду потрошить не нужно. Я сам в "фарах", перед процедурой их снимал.
Три клеммы на карболите - ограничители скоростей печки - их не трогаем и к ним не подключаемся.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

vladishtm

СПАСИБІ вам !!!!!!!!!!    :yahoo: полізу :(
А ось це " Никаких гимнастических способностей не требуется ...." з огляду що сказали далі :facepalm:  для моїх 6 десятків вже гімнастика. Ну то таке.

Ось тезка Володимир підкинув,  то тут вже наглядно  :facepalm:


Сижу в хаті розбираю панель приладів . Схоже щодо "просто логометрів" я помилився. Плата напхана мікросхемами
Питаю На...Я? Прилади просто кількості палива або температури який фактично є індікатором і навіть карлсона не вмикає!????  Для чотирьох приборів чотири ШИМ  LC360
І маємо http://www.alfarzpp.ru/rus/sc/LC360.pdf "...предназначена для управления стрелочными приборами логометрического типа.."  Ідіоти бл! І ще куча мікроєлектроніки на платі аж до кварца. І це в машині яка лупить статікой.
Але е хороше - судячи з характеристик LC360- "Напряжение питания - (4,5В ÷ 8,8В);"  Також непогано виконаний монтаж і доріжки та покрито лаком. Погано -монтаж двосторонній багато переходів, а вони часто есть гафно.  Скоріш за все Мікросхеми LC360 перед приладами - вряд чи одразу дві накрились (темп. і бенз.) - все ж більше схоже на зовнішні кола. Або переходи сторін (я їх точно пропаювати не буду),
або "+" "-" зразу біля  ХР (спробую пропаяти та щоб добратися до пайки  прийдеться розібрати всю панель, зняти стрілки, відклеїти шкалу...... }-)   а потім все назад та й ще стрілки ставити вже в авто (після подачі напруги) щоб правильно був нуль.  Я вже казав що су...и?

Знаєте звідки таке? береться? :) http://tavria.org.ua/forum/archive/index.php/t-76578-p-2.html

Питання, а воно нам надо, без цього хіба не їде?  І де потім шукати кінці?

"Професор конечно лапух. За идею отлично, а за экзамен 2. Прием " (операция Ы)




Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

igo61

Цитата: vladishtm від 19 Березня 2018, 14:15:33
А ось це " Никаких гимнастических способностей не требуется ...." з огляду що сказали далі :facepalm:  для моїх 6 десятків вже гімнастика. Ну то таке.
Не ображайся. Мені 56 і трохи більше року, як після інфаркту. Я на "Славці" серце тренував  :-D. По авто намагаюся максимально робити самотужки. Машин, як то кажуть, для душі.
:rofl: "Интуитивно понятный интерфейс"  :rofl:
Ну то таке. Перепрошую за оффтоп.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: vladishtm від 19 Березня 2018, 14:15:33
СПАСИБІ вам !!!!!!!!!!    :yahoo: полізу :(
А ось це " Никаких гимнастических способностей не требуется ...." з огляду що сказали далі :facepalm:  для моїх 6 десятків вже гімнастика. Ну то таке.

Сижу розбираю панель. Схоже щодо "просто логометрів" я помилився. Плата напхана мікросхемами
Для чотирьох приборів чотири ШИМ  LC360 http://www.alfarzpp.ru/rus/sc/LC360.pdf "...предназначена для управления стрелочными приборами логометрического типа.."  Ідіоти бл! І ще куча мікроєлектроніки аж до кварца. І це в машині яка лупить статікой.
Але е хороше - судячи з характеристик- Напряжение питания - (4,5В ÷ 8,8В);  Також непогано виконаний монтаж і доріжки. Мікросхеми перед приладами - вряд чи одразу дві накрились  більше схоже на зовнішні кола.

На мікросхеми LC360 передчасно не жени, це мікросхеми які керують стрілками, на основі цифрових вхідних даних від мікроконтролера, тому тут стрілка або працює, або ні. Сигнал спотворюється десь ще на вході в контролер.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Так я не на микросхемы, а на тех дб юношей которые это сюда лепили. ЗАЧЕМ? Кому нужна космическая точность в этих приборах, от которых даже включение карлсона не зависит. Су...и! они. Особенно измерение  на бензин!!?  там так вообще ..... Су...и! в квадрате.
Зато предоставить на все их ляпухи НОРМАЛЬНЫЕ рабочие схемы не соизволили. И как они это все собирали?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: vladishtm від 18 Березня 2018, 16:23:49
мал.3 ЗАМІНИВ бо попередній був з помилкаи по "+" на панель


і все ж доповню оцим (на ньому панель більш схожа з моєю), АЛЕ явна помилка подачи "+"  на панель (приплутаний  "+" на розривач масси (7))
мал.3а.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Таблицы по датчикам темп ОЖ и топливо



Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2