Датчик температуры. Прыгает стрелка.

Автор Денис, 18 Жовтня 2015, 22:08:16

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Поставити нерідні показометри температури і палива це одне,замінити штатний спідометр це вже інше.Не дай бог якась конфліктно-аварійна ситуація пов`язана з визначенням швидкості то самопальний спідометр не найкращий свідок

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 23 Березня 2018, 13:39:13
замінити штатний спідометр це вже інше.Не дай бог якась конфліктно-аварійна ситуація пов`язана з визначенням швидкості то самопальний спідометр не найкращий свідок

Так ніхто і не збирався спідометр міняти. Хай працює, от якщо і там біда - то прийдеться шукати панель. Хоча в цій лінійці панелей для таврій і славут люба на любу теоритично є штатною. Інша справа шо й зайця можна засудить за вуха.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

цей біля патрубка він на мікас?

а той що на пенель приладів де? цей?  в якому це місці двигуна?



блін в мене так не вивертається панель приходиться сзаду неї рукою через рульове у відсік залазить ( а потім маємо  потріскану пайку на клемниках плати. Бо якомусь йолопу було жалко на довші 10см провода.


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 23 Березня 2018, 13:50:51
Цитата: Олександр 1968 від 23 Березня 2018, 13:39:13
замінити штатний спідометр це вже інше.Не дай бог якась конфліктно-аварійна ситуація пов`язана з визначенням швидкості то самопальний спідометр не найкращий свідок

Так ніхто і не збирався спідометр міняти. Хай працює, от якщо і там біда - то прийдеться шукати панель. Хоча в цій лінійці панелей для таврій і славут люба на любу теоритично є штатною. Інша справа шо й зайця можна засудить за вуха.
Підключись тестером, один кінець на кузов, іншим на двигун. Починай включати всі нагрузки, тобто фари пічку і т.д. Якщо напруга на тестері буде сильно рости, то всі твої біди через погану масу між кузовом і двигуном.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 23 Березня 2018, 14:24:18
Підключись тестером, один кінець на кузов, іншим на двигун. Починай включати всі нагрузки, тобто фари пічку і т.д. Якщо напруга на тестері буде сильно рости, то всі твої біди через погану масу між кузовом і двигуном.
[/quote]

Хороший совет, спасибо, :drinks:  ОБЯЗАТЕЛЬНО  бум смотреть на мин пределе мультиметра не зависимо от результатов по температуре.
Я вот счас снял-одел конец датчика, померял с него сопротивление завелся и грел .
Вроде все до показаний градусов 80-90 работало как по книжке. На изменения нагрузки реакция была в сторону повышения стрелки но совсем мизер.  Я сидел смотрел и радовался.   :heppy_dancing:
Ну на всяк случай обжал пассатижами клемму датчика на проводе
А вот когда температура стала чуть повыше (если верить моей термопаре) град90  -усе пошла сильная зависимость, стало залазить на 100-120 градусов.  :hysterics:  :popcorm:
Погода собачья. Много похоже сегодня не смогу.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 23 Березня 2018, 15:24:52
А вот когда температура стала чуть повыше (если верить моей термопаре) град90  -усе пошла сильная зависимость, стало залазить на 100-120 градусов.  :hysterics:  :popcorm:
Погода собачья. Много похоже сегодня не смогу.
Попробую пояснити на палцях.

Твій датчик з"єднаний послідовно з резистором в панелі, в місці їх з"єднання контролер міряє напругу. Графік залежності температури від напруги буде мати приблизно такий вигляд. З графіка видно, що чим вища температура двигуна, тим крутіше графік іде вверх. Тобто, якщо в тебе є просадка напруги між двигуном і кузовом, то за температури 40 градусів, при просадці напруги в 1 в зміни на панелі майже не замітиш, але за високої температури графік іде різко вверх, тому стрілка буде переміщатись більше.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 23 Березня 2018, 15:52:08
Цитата: vladishtm від 23 Березня 2018, 15:24:52
.
Попробую пояснити на палцях.

Вовчику-братику, тезка!!!!! Дякую тобі величезнеі! Все вийшло!
Мабуть поганий мінус на морду - то був основний фактор.
При перевірці опору
Від акума на двигун = добре пратично  нуль. Від акума на морду = поганенько (не ноль всього то  :rolleyes:)
Напруга між "-" акум і мордой коливалась до майже 1 Вольту при збільшені навантаження.
Доречі двигун пічки теж добре міняв тон при змінах навантаження.
Так що це найперші признаки лажі на які потрібно зразу дивитись.

Поки що прокинув сопельку на морду під бібікалку і все стало-пішло  та як по писаному . 
На максимумі  навантаження може трохи на товщину стрілки і рипається - та то вже норма. А от двигун пічки перестав сильно міняти тон- Так що заразом і йому покращили.
Понаблюдав, відкалібрував положення стрілки, поганяв - все   :ok: :yahoo:

Потеплішає, зніму акум і підтяну рідну перемичку на морді, та кину ще одну більш практичну для контролю. Там рядом з сигналом є отвори для чогось. Ось один з них і використаю.

Так що  всім спасибі. Окреме пану Александро  :)  -   Всім доброго здоров'я. До нових зустрічей. А вони 100% будуть.  :clap:
Авто всього місяць в мене за останні мої 62 роки - то ця несправність точно не від мене   :heppy_dancing:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Всем привет. Что бы уж полностью закрыть, по данной теме.
Когда я все же добрался  до заводской минусовой перемычки на морду   - оказалось, что соединение на морде  болтается (развинчена гайка витка на 1,5 оборота).  У меня авто всего месяц и практически не ездил.  :o 
Состояние затяжки  гайки визуально  да и на смык не контролирутся из-за расположения, а что бы ее подтянуть  нужно снять аккум., да еще и поизгаляться, что бы работать ключем.
Подтянул, для очистки совести и жизненного опыта, а далее навсегда забуду про него, ибо  моя дополнительно поставленная перемычка с "-"  закрепленная рядом с сигналом - видна и всегда доступна для контроля.  Чего и всем славкам советую.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2