Приборка. Неправильные показания стрелок и ламп, глюки, калибровка...

Автор Женя, 09 Квітня 2009, 20:56:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: vladishtm від 08 Серпня 2022, 12:57:21
Цитата: Anatoliy2209 від 08 Серпня 2022, 08:29:49Я перед тим як знімать стрілки,познімав упори і помітив простим олівцем положення стрілок на виключеному зажиганії.
Це вірно, але якщо тільки до цього все вірно показувалоі ніто там не похазяйнував. А так вище, вже методу описали. По показометру палива -ну там також ще можуть бути питання до поплавка-реостата (зігнуте коромисло,не вірно взагалі поставлений, не герметичний поплавок....)
А питання від мене, якщо залити в бак палива, так, щоб його стало видно в горловині -стрілка приладу зайде в верху в зашкал? В мене заходить. Але мабуть до того ж в мене є якась нелінійність того реостата. Бо при показах на половині (це ж наче 19л?), доливаю всього десь 10л і стрілка стає на "1" -повний. Але ж наче б треба долить було 19л, та пробую ще добавить до тих 10л ще десь 4л,5л,6л і стрілка взашкал, а паливо видно в горловині.  Перекачувати туди сюди повний бак, якось не хочу. А реостат вивірити, так він тупуватий, наприклад на горизонталі стоїть авто, похитати  його - і покази змінються і залишаються лапоть вправо, лапоть вліво. Залишаеться тільки взяти до уваги та звикнути?
Приборку ніхто точно не тарував, з заводу повний бак в зашкалі, там тільки на малих об"ємах менш більш показує добре.

Володимир

Для прикладу залежність положення стрілки від напруги на датчику, чим ближче до повного баку, тим менша різниця напруги між сусідніми точками. Тому на малих рівнях палива точність більша ніж на високих.

Пол.   напруга В   Позначки на панелі
------------------------------------------------------------
0/16  0..0.3      <<< - 0
1/16  0.45                           
2/16  0.75      <<     
3/16  1.13                           
4/16  1.38      <<< - 1/4
5/16  1.51                               
6/16  1.78      <<           
7/16  1.94                               
8/16  2.11      <<< - 1/2
9/16  2.20                               
10/16 2.44      <<           
11/16 2.54                               
12/16 2.64      <<< - 3/4
13/16 2.74                               
14/16 2.81      <<           
15/16 2.95                               
16/16 3.04      <<< - 4/4

vladishtm

"АбИдна" в цьому те, що по факту вимірюється ланцюг постійного струму зі стабільною опорною напругою.   Шкала прилада, така як і треба для постоянки - лінійна (це характерно для приборів магнітоелектричної, чи логометричної системи пост. струму) . А от  для змінного струму, шкала "квадратична" - стисла на початку і розтягнута з середини до краю.
А тут проблема в потенціометрі, якщо він виготовлений  напиленням, то там завжди у нього буде клас А,В.. який і відповідає за лінійнвсть. Для проволочних (прецензійних) вихід лінійний. Ну і мабуть той поплавець грає....
Я теж пробував по літру доливать і записувати опір (щоб одвязати від напруги). Прогнав уверх. На сілуючий день перед поїздкою колихнув авто - і зрозумів,  всі мої заміри пішли лісом. Поплавець став там де йому захотілось мабуть.
Висновок -потрібен "правільний датчик" в паливному баці.  Щось у (на) вертикальній трубочці  :dunno:. типу. В такому також буде мала залежність від нахилу.
Ось як на лодку. (Цікаво пишуть "індукційний", а вихід в омах)  :psih:
Spoiler
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2