Регулировка клапанов

Автор Ruslan, 27 Серпня 2016, 21:23:59

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: vladishtm від 20 Травня 2024, 10:09:50По прямій, по асфальту, 5та, шв 70-100
Це від заправки до заправки, чи дивишся на тай розхід до мікас видає на діагностику?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kudrik

Цитата: vladishtm від 17 Травня 2024, 23:09:55Ше я не пойму, за рахунок чого (чи є якесь регулювання цього моменту) забезпечуєтьься
оті 9градусів відкриття впусних до ВМТ   , Якщо ми ставимо циліндр у ВМТ, клапани закриті при цьому і нам ще треба повернути вперед РВ щоб почало піднімати впускний, а значить впуск почнеться після ВМТ, і ніяк не до за 9 градусів.

у Вас немного путаница, какой порядок фаз на двс.

Фучаджи пишет про 9 град. до наступания фазы всаса.
Это значит, что перед этим закончилась фаза выхлоп.

Вы же сейчас смотрите на р/вал, когда он в вмт фазы сжатия. Значит потом еще надо пройти фазу рабоч.хода, потом фазу выхлопа(поршень опять придёт в вмт). И только потом пойдёт фаза всаса...

Это раздел механики " кинематика кулачковых механизмов".

Чтобы чётко вникать во взимосвязь одновременной работы нескольких ветвей кулачковых механизмов - надо обладать некоторым пространственным мышлением. А это не у каждого человека заложено от природы.



Kudrik

Цитата: vladishtm від 17 Травня 2024, 23:09:55...побачив, що заводські відокремлюють двигун 3071

...В заводських, не використовують для 3071 риску на кожусі, а ставлять ВМТ по мітці на колінвалу,
а от усі попередні моделі або на кожухі, або на КВ.
Також завод  чомусь в нульовому положенні регулюють тільки впускний ТРЕТього (це по всим моделям двигунів). Потім повертають  на 180 і роблять впускний першого., ну і т.п. через 180.

отличие связано с тем, что на 3071 стоит по Одной пружине на клапан(хоть и увеличенной жёсткости). Против двух/пружинных гбц всех предыдущих поколений двс. Это всё последствия т.н. "оптимизации и экономии производства".... НО позволяет нЕсколько изменить резонансную частоту одной пружины. И нЕсколько повысить макс.обороты двс...

Моё мнение, что такой порядок регулировки клапанов для 3071 - вынужденно сделали, чтобы свести к минимуму потери на запаздывание реакции на открытие-закрытие клапанов.

Запаздывание реакции возникает при выборе двух люфтов:
а) ... в паре "р/вал-постель" . Р/вал продавливается вниз в постель.
б)...в паре "втулка коромысла-вал коромысла". Вал коромысла выдавливается вверх.

Короче говоря(имхо) завод замутил такой порядок для 3071 - это когда клапан регулируют, а рядом(по бокам) соседние кулачки с силой подпирают р/вал и вал коромысел к плотному прижатию без зазоров.

vladishtm

Цитата: Володимир від 20 Травня 2024, 10:19:03
Цитата: vladishtm від 20 Травня 2024, 10:09:50По прямій, по асфальту, 5та, шв 70-100
Це від заправки до заправки, чи дивишся на тай розхід до мікас видає на діагностику?
В русі по опендіагу (бачу мінімальний 7,5-7,4-7,6 на п'ятій), ну і лог  продивляюсь, а через сотню по одометру, заливаю бенз щоб стрілка рівня палива вернулась на верхню риску (отоді і бачу що треба влити 10 літрів)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Якщо  це витрата за один проїзд, то великувата. Витрата десь на 0,5 - 0,6 л на 100 км має бути менша. У мене така витрата, коли 120 - 130 км\год швидкість. Але без лямди на не заводській прошивці менше 6.8 не було. На стоковій з лямдою однин раз було 5.6 л, але їхав зі швидкістю 70 год\км 3 години.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: vladishtm від 20 Травня 2024, 12:02:30
Цитата: Володимир від 20 Травня 2024, 10:19:03
Цитата: vladishtm від 20 Травня 2024, 10:09:50По прямій, по асфальту, 5та, шв 70-100
Це від заправки до заправки, чи дивишся на тай розхід до мікас видає на діагностику?
В русі по опендіагу (бачу мінімальний 7,5-7,4-7,6 на п'ятій), ну і лог  продивляюсь, а через сотню по одометру, заливаю бенз щоб стрілка рівня палива вернулась на верхню риску (отоді і бачу що треба влити 10 літрів)
Скільки разів повторювати, що мікас не дає на діагностику реальну витрату палива, а коефіцієнт пропорційний обертам на холостому, а в русі ще додається коефіцієнт до включеної передачі.
Міряй по заправці до повного, або по БК чи програмам що самі рахують витрату по часу впорскування форсунки, обертів, та швидкості авто. Тоді роби висновки перш ніж ламати авто.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 20 Травня 2024, 13:31:30Скільки разів повторювати, що мікас не дає на діагностику реальну витрату палива, а коефіцієнт пропорційний обертам на холостому, а в русі ще додається коефіцієнт до включеної передачі.
Міряй по заправці до повного, або по БК

А я що написав?  Лог логом, АЛЕ я ж ФАКТИЧНО після 100км по одометру Заливаю до ПОВНОГ (кожен раз по рисці на приборі.  І результуючий в мене 10л на 100км, а якщо пограюсь з пробуючи всякі варіанти то і всі 12-13оітрів.
Ось картинки. Сьогодні ще проїхав без ДАД (тиск постійно 160мм),і записав лог. Та по барабану. Пряма залежність від включеної передачі. Чхати воно хотвло на тиск (нагрузку, на положення дроселю на оберти (це якщо і вліяє то на пару трійку десятих після запятої.  }-) 
На першій 20-30л, на другій 16-20, на третій 12-15, на четвертій 9-8, на пятій 7,7-7,4
БЕз ДАД і лямди (096) сьогодні. Риски поставлені на передачах з 1 по 5ту.
Spoiler
[close]
ТЕЖ саме збільшений вид.
Spoiler
[close]

С ДАД без лямбди на 096 вчора. Добре видно що тиск (нагрузка змінюється, і дросель змінюється, а розходу по барабану.
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Romka від 20 Травня 2024, 13:17:11Якщо  це витрата за один проїзд, то великувата. Витрата десь на 0,5 - 0,6 л на 100 км має бути менша. У мене така витрата, коли 120 - 130 км\год швидкість. Але без лямди на не заводській прошивці менше 6.8 не було. На стоковій з лямдою однин раз було 5.6 л, але їхав зі швидкістю 70 год\км 3 години.

Що каже ЗАЗ
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Ой, помилився, я їхав 90.
З того, що пише ЗАЗ здивувало, що 5-та швидкість до 120 км\год. З власного досвіду 120 на 4й не комфортно їхати. А 164 як там написано, мабуть тимпаче. ІМНО, 150 на 5й досить нормальїхати.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Romka від 20 Травня 2024, 15:57:18З того, що пише ЗАЗ здивувало, що 5-та швидкість до 120 км\год. З власного досвіду 120 на 4й не комфортно їхати. А 164 як там написано, мабуть тимпаче. ІМНО, 150 на 5й досить нормальїхати.

Не тільки ЗАЗ. Ось РАНОК.
Spoiler
[close]
Я сам коли додивився - теж здивувався. Бо вважав що чим вища передача тим швидше топимо.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 20 Травня 2024, 13:31:30мікас не дає на діагностику реальну витрату палива, а коефіцієнт пропорційний обертам на холостому, а в русі ще додається коефіцієнт до включеної передачі.

Питання Як мікас взнає яка передача включена, щоб задати коефіцієнт?  Графік Т126
(червоне то 111та на 1,3, чорне 096 на 1,2)

Spoiler
[close]

Я бачу це так
вирахований мікасом час відкриття форсунок згідно потрібних одиниц паливоподачф
- є C86 Статическая производительность форсунки
Spoiler
Параметры, определяющие производительность форсунки:
Статическая производительность, мг/мин.
По этим праметрам проводятся вычисления среднего
путевого и часового расхода топлива.
[close]
- є T115 Динамическая производительность форсунки яка і є коефіціентом поправки розходу.
Spoiler
График определяет линейность динамической производительности
форсунки в зависимости от длительности ее открытия. Используется
(вместе с константой статической производительности форсунки)
для расчета расхода топлива в л/час и л/100км.
[close]

Spoiler
[close]
-є швидкість
Ось і все для відображення розходу. Швидкість то на 100км, стоїмо -то за  1 час.


Змінюючи Т115, або С86 я можу намалювати собі "красивий розход" (а зміни Т126 ніяк на впливають -перевіряв сам)
Але "мій красивий розход"  геть не буде співпадати з тим скільки я буду лити в бак (теж перевіряв)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Одне можливо сьогодні - я не так врахував що піде по дроселю..
Несправність ДАД можливо все рівно не перевела мене на графік "S3 Gt Поверхность топливоподачи по дросселю".

А спрацювало схоже ось так
- несправність ДАД задіяла "S71 Pkp Поверхность расчетного давления Pkp
Поверхность расчетного давления Pkp" (сидить в розділі "тарування")
Spoiler
Поверхность используется для расчета нагрузки при
неисправном датчике давления
[close]
- S71 Pkp згідно положення дроселя підставляв тиск для S1 Gt "Базовая поверхность топливоподачи"
-паливоподача пішла по базовій S1 Gt
=  ну і тому я не побачив ніяких практично змін.

На холостому зрозуміло -  то опція 4 вибираємо чи по S40 чи по S70.
А на робочому щоб пішло чисто по дроселю (по S3 ), МОЖЛИВО треба міняти Т6 "Порог перехода на Gt(Fдр,N)".  Можливо ТРЕБА поставити весь графік Т6 на 0% чи на 1%(коли вже за режимом ХХ)
Відремонтую генератор - мабуть спробую експеримент.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 20 Травня 2024, 21:07:19
Цитата: Володимир від 20 Травня 2024, 13:31:30мікас не дає на діагностику реальну витрату палива, а коефіцієнт пропорційний обертам на холостому, а в русі ще додається коефіцієнт до включеної передачі.

Питання Як мікас взнає яка передача включена, щоб задати коефіцієнт?
Spoiler
[/b][/u]  Графік Т126
(червоне то 111та на 1,3, чорне 096 на 1,2)

Spoiler
[close]

Я бачу це так
вирахований мікасом час відкриття форсунок згідно потрібних одиниц паливоподачф
- є C86 Статическая производительность форсунки
Spoiler
Параметры, определяющие производительность форсунки:
Статическая производительность, мг/мин.
По этим праметрам проводятся вычисления среднего
путевого и часового расхода топлива.
[close]
- є T115 Динамическая производительность форсунки яка і є коефіціентом поправки розходу.
Spoiler
График определяет линейность динамической производительности
форсунки в зависимости от длительности ее открытия. Используется
(вместе с константой статической производительности форсунки)
для расчета расхода топлива в л/час и л/100км.
[close]

Spoiler
[close]
-є швидкість
Ось і все для відображення розходу. Швидкість то на 100км, стоїмо -то за  1 час.


Змінюючи Т115, або С86 я можу намалювати собі "красивий розход" (а зміни Т126 ніяк на впливають -перевіряв сам)
Але "мій красивий розход"  геть не буде співпадати з тим скільки я буду лити в бак (теж перевіряв)
[close]

Знову тебе понесло не там де потрібно, не заважай машині працювати, не дасть тобі мікас на діагностику реальну витрату палива.

Підозрюю що коли таблицю Т115 малювали, то її завдання було вказати відсоток продуктивності форсунки в конкретний період часу роботи, бо судячи з того що на форсунку на час 0,3 мс подається постійний струм для відкриття форсунки, а далі коли форсунка відкрилась сигнал постійної напруги замінюється на сигнал ШІМ для утримування в відкритому стані, то таблиця Т115 і показує наскільки відсотків відкрита форсунка в конкретний період часу, але алгоритм обрахунку витрати інженери до кінця не реалізували. Та й таблиця для обрахунку ця лишня, бо форсунка не закривається миттєво, і та подача бензину що відбувається при закритті форсунки, компенсує відсутність подачі при відкриття форсунки.

Хочеш рахувати витрату, то купи чи зроби собі БК з такою функцією, бо так постійно колупати мікаса ти зношуєш пам"ять програми контролера, і колись контролер в мікасі може тобі тупо не запуститись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion