Диодные фары головного света

Автор Camel Trophy, 31 Січня 2017, 18:06:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ваше мнение о диодных лампах

Нахолерувономен1треба, за отопление платить нечем....
9 (27.3%)
Это реальная альтернатива ксенону
17 (51.5%)
Ксенон лучше
7 (21.2%)

Всього голосів: 33

Romka

#45
Цитата: Toris від 11 Вересня 2019, 12:45:26
Цитата: Romka від 11 Вересня 2019, 11:09:36Доки ця тем жувалась, китайці вже дешеві ледові фари ближнього випустили (по відгукам нормані, не сліплящі)
https://rozetka.com.ua/101450814/p101450814/
Я їх вживу дивився, дають чітку верхню межу, але не рівною лінією чи з правою сходинкою, а ніби як контур "тарілки" НЛО: в центрі вище, по краях нижче. І ККД світлодіодів у них низький, бо використовується лише частина від повної діаграми напрямленості випромінювання світлодіода. Забракував я їх.
Втім, якщо вірити купі відео, які я передивився по таких фарах, якість виконання у них нормальна, хоч подекуди потрібно допрацьовувати пляму контакту з радіатором.

Тут ось огляд

, типу схожі але на дві світлові смуги.


В центрі світла більше, але якщо звести в штатне місце освітлення фар, то вони перекривають його з запасом.

Якось так.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#46
Цитата: Romka від 12 Вересня 2019, 11:56:32Тут ось огляд
Угу. Зверніть увагу на помаранчеві межі зверху та знизу - це типова хвороба лінз з великим заломленням, світло розкладається на спектральні складові, як у призмі. Не знаю, з якої оптичної зони вилізли ці спотворення, але вони є. Тому лінзи з великим заломленням, які огинають кристал, не дають чітку верхню межу. Чітка межа на лінзах буде лише в проекційної схеми, як у ксенонах зі шторкою/маскою, але тоді значна частина світлового потоку буде втрачена, що зводить нанівець перевагу діодів.

Розкладання спектру при чіткій верхній межі не буде лише у рефлекторної схеми, якщо вона правильно спроектована. Мені вдалось знайти рефлективну фару правильної схеми, але, на жаль, китайці не зрозуміли, як правильно копіювати фару PIAA за 500 доларів: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14724.msg529971#msg529971

Я таки купив собі таку фару (RS S25W), зараз чекаю правильні жовті скельця від ПТФ, щоби обпиляти і запихнути їх замість штатного гімна.
У цій фарі рефлектор встановлений так, що деяка частина заднього потоку (бокове випромінювання світлодіодів) не потрапляє на рефлектор, тобто ККД фари конструктивно занижене. Також рефлектори розраховані на кристали 1,6мм, а встановлені 3,5м - тобто пучок формується набагато ширший, ніж потрібно. І стоять діоди не у фокусах, що розмиває чітку верхню межу. Втім, потренувався вночі на багажнику тойоти навпроти з рівня наших фар - може бути.

Romka

То грець з тим розкладанням на межі, аби не сліпила!
Навіть на Інфініті межа з райдугою і норм.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

А форма верхньої межі не напружує? Вона не буде засліплювати зустрічних справа та зліва, але бокові зони будуть освітлені ближче, ніж центральна зона. У поворотах це погано.

Володимир

Цитата: Toris від 12 Вересня 2019, 16:18:11
А форма верхньої межі не напружує? Вона не буде засліплювати зустрічних справа та зліва, але бокові зони будуть освітлені ближче, ніж центральна зона. У поворотах це погано.
В цих фарах як додаткових є один мінус, дуже ярко на ближньому, то потім погано видно на дальньому, я свої через це включаю тільки в погану погоду.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#50
Цитата: Володимир від 12 Вересня 2019, 16:47:35В цих фарах як додаткових є один мінус, дуже ярко на ближньому, то потім погано видно на дальньому, я свої через це включаю тільки в погану погоду.
Ще є (не лише у цих моделях) проблема розподілу єнергії пучка по зонах: через широкий вертикальний розкрив пучка при рвномірному розподілі світла ближня зона засліплює, а дальня зона освітлюється погано.

Ось подивіться самі на фото:


пляма перед авто максимально яскрава, а ота розмита межа в далечині освітлена погано.

В ідеалі максимум енергії має припадати саме на дальню зону, під самою верхньою межею. Для висоти підвісу наших таврославутських фар вертикальний кут пучка має бути не більше 2-3° - саме при такому порядку кута вертикального розгортання пучка ми бачитимемо добре в далечині та не будемо засліплені ближньою зоною. А середню та ближню зону штатна оптика відпрацьовує прийнятно.

У зовсім ідеальному випадку вертикальний максимум має бути на верхній межі з квадратичним зменшенням в нуль до нижньої межі, яка має знаходитись за 2 метри перед авто. В такому розподілі око сприйматиме ближню, середню та дальні зони однаково освітленими, як вдень.

Romka

Так заводське освітлення більш рівномірніше, але менше освітлює


Якщо при тупити додаткове, то немовби можна найти компроміс.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Цитата: Romka від 13 Вересня 2019, 14:33:01Якщо при тупити додаткове, то немовби можна найти компроміс.
Якщо притуплювати додаткове - то навіщо воно взагалі? Особисто для себе розглядаю додаткове світло саме як додаткове для дальньої зони. А це максимально чітка верхня межа та максимум світла на верхній межі. Середня та ближня зона нормальні і на штатній оптиці. Якби вдалось зварганити освітлювач з вертикальним розходженням пучка 1-2° та горизонтальним розходженням 60° - це була би перемога. При 90 км/год (25 м/сек) впевнена видимість 75 метрів - це 3 секунди до горизонту події без гальмування.

Олександр 1968

Цитата: Sergik32 від 30 Вересня 2020, 11:52:53
Костіні слова підтримую, генератор також перебирав і не раз, шків не на 23% і на менше але гірно працює, і аероперегородку поставив, гарно продуває. Одним словом, генератор вогінь бімба - смерть світлодіодам
Які діоди,така й смерть.До ламп теж відноситься

Sergik32

я брав дорогі, 52грн за 2 штуки, ставив у підсвітку салона і багажника ну і ще брав кукурузи в стопи, але зняв бо вдень ніхера не видно
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Я півкукурудзи в підсвітку знаку обмазував пушсалом щоб лише діоди чисті були. Від вологи плату заливало.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Цитата: Sergik32 від 30 Вересня 2020, 15:46:03
я брав дорогі, 52грн за 2 штуки, ставив у підсвітку салона і багажника ну і ще брав кукурузи в стопи, але зняв бо вдень ніхера не видно
Кукурузу нужно кушать а не в стопы пихать...

Toris

Ось так виглядають правильні світлодіоди на правильних радіаторах з правильним живленням. Для авіації (надійні та живучі пристрої). Виробляє наш громадянин з харківщини:

Spoiler





[close]

:)

Sergik32

Цитата: Жулик від 30 Вересня 2020, 15:50:01
Цитата: Sergik32 від 30 Вересня 2020, 15:46:03
я брав дорогі, 52грн за 2 штуки, ставив у підсвітку салона і багажника ну і ще брав кукурузи в стопи, але зняв бо вдень ніхера не видно
Кукурузу нужно кушать а не в стопы пихать...

Джуліко, ти де пропадав, здоров дружище.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

_Oleksandr_

Цитата: Sergik32 від 30 Вересня 2020, 15:46:03я брав дорогі, 52грн за 2 штуки, ставив у підсвітку салона і багажника ну і ще брав кукурузи в стопи, але зняв бо вдень ніхера не видно
Из личного опыта могу сказать, что цена за более-менее работающие лампы начинается от около 100 грн. за 1 штуку (+- в зависимости от типа лампы). И это если заказывать с Китая, а если брать в местных интеренет-магазинах - будет еще дороже.