Після заміни стартера не заводиться

Автор Андрій, 19 Січня 2018, 13:35:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

YUKON

Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 08:21:48
ні, не знімаю, я знаю що треба, але не знімаю нікахда, бо все зіб'ється в настройках і моя колєсніца не буде їхати так як тра. Рівень тосолу і тиск в шинах не буде адаптовано до налаштувань мікаса 10,3
Хіба горбатого до стінки не буде адаптовано! :-D

Sergik32

якщо не буде чим притиснути то не адаптується.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Toris від 23 Січня 2018, 21:04:40
Цитата: Володимир від 23 Січня 2018, 20:41:21Регулятор поміняв в генераторі на 14,4 в. Я перших два-три роки взагалі до нього не заглядав, мені було ціаво скільки він протягне.
Ага, назвемо це стоковим шаманством, без інженерії. :)
Ну той акумулятор вже напевне був не першої свіжості, при покупці напруга була на клемах в межах 12,4 в, і підозрюю що в ньому в магазині вже був трохи запущений процес сульфації, бо навіть після повної зарадяки, наступного дня напруга вже була 12,4-12,5в. Тоді я на це не звернув увагу, але зараз дотримуюсь думки що якщо на клемах менше 12,7 в, то брати не варто. Але про покупку не жалію, зараз йому вже 6,5 років, жодного разу не було такого щоби він на машині розрядився, і скільки б стартером безперервно не крутив двигун, оберти проктурки не зменшувались. Рідний віват, то навіть літом в перший же рік експлуатації свіжозаряджений якщо кілька разів підряд запускати двигун, то був випадок що ледве прокручував.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

То проблема була не в АКБ, а в його зарядці генератором ?
Я свого часу довго шукав причину то появи, то пропадвння зарядки АКБ - без навантаження зарядка є, з навантаженням - нема. Проблема ховалася від мене 1,5 місяці в клемі, що одягається на 30 вивід генератора, а саме в місці, де обжимася провід у ній ( в цьому місці все було окислене і через те, що було закрите гофрою, то видно його не було ). Перебрав, пропаяв і кинув паралельно додатковий провід від генератора до плюсової клеми на стартері.
Зараз нарікань на роботу штатної системи не маю.
Окрім цього з настанням холодів, встановив додатково діод ( здається FR 607, на 10А ), РН ВНТ на 14,4 В. Коли генератор холодний, то напруга заряду 14,9-15,0 В, з прогріванням генератора опускається до 14,7 - 14,8 В.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Toris

Цитата: Salek від 24 Січня 2018, 09:42:44Немцы на ФАУ-2 перед запуском проворачивали насосы курбелем.
Прошло 80лет.Нараше до сих пор перед запуском ракеты насосы проворачивают кривым стартером.
Мабуть, все ж таки яким приставним двигунцем, бо там оберти треба скажені.

Володимир

Цитата: ZaVa від 24 Січня 2018, 09:41:42
То проблема була не в АКБ, а в його зарядці генератором ?
Я свого часу довго шукав причину то появи, то пропадвння зарядки АКБ - без навантаження зарядка є, з навантаженням - нема. Проблема ховалася від мене 1,5 місяці в клемі, що одягається на 30 вивід генератора, а саме в місці, де обжимася провід у ній ( в цьому місці все було окислене і через те, що було закрите гофрою, то видно його не було ). Перебрав, пропаяв і кинув паралельно додатковий провід від генератора до плюсової клеми на стартері.
Зараз нарікань на роботу штатної системи не маю.
Окрім цього з настанням холодів, встановив додатково діод ( здається FR 607, на 10А ), РН ВНТ на 14,4 В. Коли генератор холодний, то напруга заряду 14,9-15,0 В, з прогріванням генератора опускається до 14,7 - 14,8 В.
Зарядкою проблем нема, регулятор на 14,4в., напругу тримає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Цитувати виділенеЗарядкою проблем нема, регулятор на 14,4в., напругу тримає.
Володю, то я не тобі писав, а Андрійові.
Я більш, ніж упевнений, що на твоєму авто все працює справно.
:)
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

Хлопці, а тоді підкажіть що з моїм геником, коли при нагрузці просідає до 12-12,5В це на гОрячому двиглу і на ХХ. РН у мене з проводочком. Походу діла шо, геник не видає?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: Salek від 24 Січня 2018, 10:14:35Нет именно в ручную.
Ты думаешь что то принципиально новое смогли изобрести. :-D
Как немцы придумали зажигание на "спичках",та и сейчас("Союз" точно) запускают на спичках.
Знаючи маніакальну тягу авіаторів-космонавтів до зниження некорисної маси, не здивуюсь, якщо американці теж запалюють таким же способом. Це я не рашистів захищаю, а ділюсь тим, з чим стикнувся.

ZaVa

Цитувати виділенеХлопці, а тоді підкажіть що з моїм геником, коли при нагрузці просідає до 12-12,5В це на гОрячому двиглу і на ХХ. РН у мене з проводочком. Походу діла шо, геник не видає?
А ХХ який ?
В мене виставлено 930 обертів, тримає на гарячу 890-920. При увімкненні всього навантаження ( дальній, обігрів скла, пічка на 3 швидкості, стопи, аварійка, задні протитуманки), я не рахую штатного споживання ( мікас, насос, мод. запалення ) відбувається просвдка також до 12,2 В, але при додаванні обертів напруга піднімається до 14,7-14,8В ( встановлений діод на морози з РР ВНТ 14,4В ).
Так що не турбуйся - все гуд. :happy: ;)
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Андрій

Sergik32
якщо ХХ більше 900та і така низька напруга, спробуй поміняти РН.


[img]http://s

ZaVa

Цитувати виділенеспробуй поміняти РН
Не допоможе.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Андрій

Ти зараз відповів як електромеханік-професіонал чи як бабушка-ванга?


[img]http://s

ZaVa

Цитата: Андрій від 24 Січня 2018, 11:09:45
Ти зараз відповів як електромеханік-професіонал чи як бабушка-ванга?
Як людина, яка має відповідну освіту та яка має власний досвід заміни вказаного РР на РР ВНТ ( 14,4В ) на такому авто з генератором на 73А.
;) ;) ;)
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Андрій

А якщо не секрет яка в вас освіта?
і чому ви вважаєте, що якщо у вас нічого не змінилося, то і не зміниться у Сергія?
В суботу мені дзвонить товарищ, у нього шістка. Їхав по трасі, і звернув увагу що у нього 11,5 В в борт мережі.
Кажу спробуй поміняй РН. Він там десь заїхав, поміняв РН, стало 13,9.
_
ну то таке. Яка у вас освіта?
Хочеться знайти коллегу ж :)


[img]http://s