ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003 -> Lanos SE 1.5i 16/SOHC 2011

Автор Ivan1988, 23 Травня 2018, 14:21:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Ivan1988

Замовлений датчик кисню на Аліекспрес був доставлений дуже швидко за 12 днів.


Тому сьогодні вирішив поставити. Налаштовувався на труднощі з викручуванням старих датчиків, думав прийдеться їх гріти, а виявилося достатньо запшикати дешевим мастилом "Рідкий ключ" з магазину Аврора. Правда використовував ось таку спеціальну головку.


Викручені верхній та нижній датчики виявилися ще рідними Delphi 25368889. Датчик з АліЕкспрес його повна копія, по крайній мірі ззовні, правда не має ніякого маркування. Старий ДК1 був очищенний карбклінером та вкручений на місце ДК2. А на місце ДК1 вкручений новий датчик. Вмикаю запалення, помилки відсутні, такого ще мабуть на цьому авто не було з автосалону)) Запускаю двигун, чекаю десь хвилину, поки не вмикається лябдарегулювання, і двигун починає глохнути. І так запускав разів чотири. Коли тримаєшь педалью оберти вище холостих, то працює нормально, бросаєш - глохне. Я вже подумав, що піду зараз відкривати спор на продавця. Але потім вирішив через OpenDiag скинути адаптації в Микас 10.3. Після цього двигун вже не глох, а працював рівно, правда корекції по лямбда показували багату суміш. Змінив СОхх з 40 одиниць на 35, вирівнялася коррекція по лямбді на бензині в районі 0,98-1.02. Але все рівно на газу треба також коректувати множник. Сама "кардіограма" зміни напруги на лямбді все одно мені не подобається, але змінюються показники набагато швидше ніж на старій і зависань немає. Поїздити не вийшло, потреби не було, а просто кататися зараз бюджет не дозволяє. Чи зменшиться витрата палива після заміни датчика кисню - покаже час.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 23 Жовтня 2024, 21:56:40Сама "кардіограма" зміни напруги на лямбді все одно мені не подобається, але змінюються показники набагато швидше ніж на старій і зависань немає. Поїздити не вийшло, потреби не було, а просто кататися зараз бюджет не дозволяє. Чи зменшиться витрата палива після заміни датчика кисню - покаже час.
В опендіаг час між кадрами стартує від 0,375 секунди, тому вірити йому на 100% не варто.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Замінив комплект коліс на зимові з шинами Premiori Viamaggiore 185/60/R14. Зняті колеса з літніми нідерландськими шинами Vredisten Hi-Trac 2 вже аж просяться на заміну. Коли купував авто восени 2021 року то планував купити нові на наступний літній сезон, але потім було вже не до цього. Кожен сезон ставлю їх з думками, що на наступний куплю нові. Протектор ще не повністю зношений, але шини початку 2011 року випуску, потріскались, місцями їх вже вигризає. Одна шина після ремонту проколу та бокового порізу, вже на камері. За це літо я на них проїхав всього 2 тис.км. Якщо в наступному сезоні будуть такіж пробіги, то мабуть ще на один сезон поставлю.
 

Ivan1988

Нещодавно був переїзд на іншу квартиру в межах міста, речей за три роки назбиралося багато, тому вантажив авто по повній. Але нажаль не витримала задня права пружина, десь 1,5-2 витка загубив. Машина злегка була перекошена.  Спочатку хотів купити нові пружини, але GM коштує фантастичних грошей, а про китайські, KYB та скандинавські відгуки не дуже, то сильно жорсткі то сильно м'які. Тому взяв GM але б/у, продавець сказав що пробіг на них невеликий. Після заміни зад вирівнявся, їде м'яко, без сторонніх звуків, але хотілось би на 2-3 см вище, треба було купити товщі гумові верхні опори під пружини. Хоча і так норм.



Також замінив моторне мастило. Це було завдання з зірочкою, тому звернувся за допомогою до знайомих. Зливний болт сильно "прикипів", грані злизані. Минулого разу я його так і не відкрутив, міняли через отвір для щупу. На цей раз приварили гайку до болта, та з 4 разу відкрутили, перші 3 рази відривало гайку по зварювальному шву. Вирішив спробувати український бренд Yuko, залив синтетику 5w40.